OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
618-1-1-6-3-71/22
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv SLUŽBA ZA ZAJEDNIČKE POSLOVE INSTITUCIJA BOSNE I HERCEGOVINE
IDB/JIB 4200703820003
Kontakt osoba/Služba za kontakt Admir Hrapo
Adresa Trg Bosne i Hercegovine 1
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telefon (033) 284-524
Faks (033) 217-966
Elektronska pošta info@szzp.gov.ba
Internet adresa www.szzp.gov.ba
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Institucija vlasti iz člana 4. stav (1) tačka a) ZJN
I 5.b. Nivo
Državni nivo
I 5.c. Djelatnost
Izvršna vlast
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Da
II 3.a. Broj ponuđača sa kojima će se zaključiti okvirni sporazum
Jedan ponuđač
II 3.b. Trajanje okvirnog sporazuma
24 Mjesec(i)
II 3.c. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
56925,00
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
NABAVKA RIBE
II 4.b. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Predmet ovog postupka je nabavka ribe u skladu sa tehničkim karakteristikama i ostalim traženim uslovima/zahtjevima
naznačenim u tenderskoj dokumentaciji
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 03311000-2 | Ribe |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
66.602,25 KM sa PDV-om
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Skladište Službe za zajedničke poslove institucija Bosne i Hercegovine,
Zgrada Parlamentarne skupštine Bosne i Hercegovine,
Trg Bosne i Hercegovine 1, Sarajevo
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Ne
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Ponuđači trebaju u ponudi dostaviti dokaz o registraciji u odgovarajućim profesionalnim ili drugim registrima zemlje u kojoj
su registrirani ili da osiguraju posebnu izjavu ili potvrdu nadležnog organa kojom se dokazuje njihovo pravo da obavljaju
profesionalnu djelatnost, koja je u vezi s predmetom nabavke. Dokaz se dostavlja kao ovjerena kopija originala, s tim da
datum izdavanja originala ne može biti stariji od 3 (tri) mjeseca računajući od dana dostavljanja ponude
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Ugovorni organ ne zahtijeva ekonomsku i finansijsku sposobnost
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
1. Ovjerena i potpisana Izjavu o o sprovođenju redovne kontrole higijenskih i zdravstveno tehničkih uslova proizvodnje,
distribucije i skladištenja hrane sprovođenjem preventivnog postupka samokontrole, u skladu sa principima sitema analize
opasnosti i kritičnih kontrolnih tačaka (HACCP). Ukoliko ponuđač nije ujedno i/ili proizvođač/onaj koji stavlja na
tržište/uvoznik, gore navedenu izjavu dostavljaju ponuđač i proizvođač/onaj koji stavlja na tržište/uvoznik predmetne robe.
2. Ovjerena i potpisana Izjavu da će uz svaku isporuku robe dostavljati prateću dokumentaciju u skladu sa Zakonom (Potvrda
o zdravstvenom stanju pošiljke proizvoda životinjskog porijekla namijenjena ljudskoj ishrani koja se otprema prijevoznim
sredstvima u unutrašnjem prometu).
3. Ovjerena i potpisana Izjavu o posjedovanju/raspolaganju minimalno 2 (dva) namjenska motorna vozila za prijevoz robe sa
rashladnim sistemom.
4. Ovjerena i potpisana Izjavu da se obavezuje o sljedećem: Riba da je propisno upakovana u bespovratnu ambalažu - termo
kutije od plastične mase -polistiren, sa poklopcem, u drobljenom ledu, te da će ista biti propisno deklarisana i
transportovana u uslovima neprekidnog hladnog lanca.
III 9. Rezervisan ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
1.3.2022.
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?
Ne
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Da
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 14.03.2022. 12:00
IV 8. Rok za otvaranje ponuda
Adresa i mjesto Služba za zajedničke poslove institucija Bosne i Hercegovine, Zgrada
Parlamentarne skupštine Bosne i Hercegovine, Trg Bosne i Hercegovine 1,
Sarajevo
Datum i vrijeme 14.03.2022. 12:30
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
Članom 9. stav (4) Uputstva o dopunama uputstva o uslovima i načinu objavljivanja obavještenja i dostavljanja izvještaja u
postupcima javnih nabavki u informacionom sistemu „e-nabavke“ («Službeni glasnik BiH» broj 90/14) je navedeno „Ako
ugovorni organ objavi tendersku dokumentaciju u sistemu „E-nabavke“, tenderska dokumentacija se ne može dostavljati na
druge načine predviđene članom 55. stav (1) tač. a)-c) Zakona“.
Na osnovu mišljenja Agencije za javne nabavke Bosne i Hercegovine (br. 04-02-1-U-1990-2/16 od 13.04.2016. godine),
ponuda ponuđača koji nije preuzeo tendersku dokumentaciju na Portalu javnih nabavki, ne može biti predmetom ocjene u
procesu evaluacije ponuda.
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija