OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
348-1-1-214-3-100/19
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv MINISTARSTVO UNUTRAŠNJIH POSLOVA REPUBLIKE SRPSKE
IDB/JIB 4401630930005
Kontakt osoba Dragiša Koščica
Adresa Bulevar Desanke Maksimović 4
Poštanski broj 78000 Banja Luka (sp)
Opština/Grad Banja Luka (Banja Luka)
Telefon (051) 334-365
Faks (051) 334-395
Elektronska pošta umf@mup.vladars.net
Internet adresa www.mup.vladars.net
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Institucija vlasti iz člana 4. stav (1) tačka a) ZJN
I 5.b. Nivo
Entitetski nivo,Republika Srpska
I 5.c. Djelatnost
Izvršna vlast
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Oprema za unapređenje bezbjednosti saobraćaja upotrebom radarskih uređaja (stacionarnih i mobilnih) i
primjenom savremenih tehnologija za evidentiranje prekršaja, prenos i obradu podataka o prekršajima
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Oprema za unapređenje bezbjednosti saobraćaja upotrebom radarskih uređaja (stacionarnih i mobilnih) i
primjenom savremenih tehnologija za evidentiranje prekršaja, prenos i obradu podataka o prekršajima
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 34970000-7 | Oprema za praćenje saobraćaja |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
Kao u TD
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
10250000,00
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Banja Luka
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Kao u TD
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 2. Da li se zahtjeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Kao u TD
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj
dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Kao u TD
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Kao u TD
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Kao u TD
III 8. Rezervisan ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterijumi za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostavljanja zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?
Da
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do
19.8.2019.
IV 4. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Ne
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informaciono obavještenje?
Ne
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 27.8.2019. 11:00:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 27.8.2019. 12:00:00
Adresa i mjesto Kao pod I 1.
INTERNATIONAL NOTICE - SUMMARY
PART I: CONTRACTING AUTHORITY
I 1. Contracting authority data
Name MINISTRY OF INTERIOR OF REPUBLIC SRPSKA
UIN 4401630930005
Contact person Dragiša Koščica
Address Bulevar Desanke Maksimović 4
Postal code 78000 Banja Luka (sp)
Municipality/City Banja Luka
Telephone (051) 334-365
Fax number (051) 334-395
Email address umf@mup.vladars.net
Website address www.mup.vladars.net
I 3. Type of the contracting authority, level and main activity
I 3.a. Type of contracting authority
Government Institutions referred to in the Article 4 (1), subsection a) of the PPL
I 3.b. Level of government where contracting authority belong to
Entity level,Republika Srpska
I 3.c. Main activity of contracting authority
Executive Branch
PART II: OBJECT OF THE CONTRACT
II 1. Type of the contract
Goods, Purchase
II 1.a. Title of the object of the contract
Equipment for improving the traffic security by using radar devices (stationary and mobile) and applying modern technology
for recording minor offences, and transmission and processing of data on minor offences
II 1.b. Description of the object of the contract
Equipment for improving the traffic security by using radar devices (stationary and mobile) and applying modern technology
for recording minor offences, and transmission and processing of data on minor offences
II 1.c. Common procurement vocabulary (CPV)
Main vocabulary
Code Description
Main object 34970000-7 Traffic-monitoring equipment
II 1.d. Total quantity (number of units) or scope of the contract
As in the tender documentation
PART III: PROCEDURE
III 1. Type of procedure
Open procedure
III 2. Conditions for obtaining tender documents
III 2.a. Tender documents published on the public procurement portal?
Yes
III 2.b. Obtainable until
19.8.2019.
III 3. Do you intend to use the e-auction?
No
III 4. Deadline and address for receipt of tenders/requests to participate
Date and time 27.8.2019. 11:00:00
Address and place Bulevar Desanke Maksimovic 4, Banja Luka, BiH
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija