OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
1251-1-3-11-3-6/18
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv MINISTARSTVO ZDRAVLJA I SOCIJALNE ZAŠTITE REPUBLIKE SRPSKE
IDB/JIB 4401472840001
Kontakt osoba Vanda Šmitran
Adresa Trg Republike Srpske 1
Poštanski broj 78000 Banja Luka (sp)
Opština/Grad Banja Luka (Banja Luka)
Telefon (051) 339-486
Faks (051) 339-652
Elektronska pošta ministarstvo-zdravlja@mzsz.vladars.net
Internet adresa www.vladars.net
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao u Aneksu A – Adresa za dodatne informacije
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Institucija vlasti iz člana 4. stav (1) tačka a) ZJN
I 5.b. Nivo
Entitetski nivo,Republika Srpska
I 5.c. Djelatnost
Izvršna vlast
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Radovi, Izgradnja cijele građevine ili njenih dijelova, građevinarstvo, Izgradnja zgrada i građevinski radovi
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Projektovanje, izgradnja i opremanje nove JZU Bolnice "Sveti Apostol Luka" Doboj
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Projektovanje, izgradnja i opremanje nove JZU Bolnica "Sveti Apostol Luka" Doboj
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 45215140-0 | Građevinski radovi na bolničkim objektima |
Dodatni predmet(i) | 33100000-1 | Medicinska oprema |
Dodatni predmet(i) | 39100000-3 | Namještaj |
71242000-6 | Izrada projekta i nacrta, procjena troškova |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
dato u tenderskoj dokumentaciji
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
80000000,00
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Lokacija nove JZU u naselju Usora na građevinskoj parceli sa kč.br 7686/1 , k.o. Doboj
II 8. Da li je dozvoljena alternativna ponuda?
Ne
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Trajanje ugovora je od dana potpisivanja ugovora do isteka garantnog roka
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 2. Da li se zahtjeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Precizirano Tenderskom dokumentacijom
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj
dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Precizirano Tenderskom dokumentacijom
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Precizirano Tenderskom dokumentacijom
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Precizirano Tenderskom dokumentacijom
III 8. Rezervisan ugovor
Ne
III 9. Posebni uslovi za ugovore o radovima
III 9.a. Izvođenje radova ograničeno za određenu profesiju
Ne
III 9.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvođenje radova
Da
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterijumi za dodjelu ugovora
Ekonomski najpovoljnija ponuda
IV 2.a. Podkriterijumi
R.Br. Naziv Učešće
1 Način plaćanja 30,00 %
2 Cijena 60,00 %
3 Garancija 5,00 %
4 Rok isporuke 5,00 %
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostavljanja zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?
Da
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do
3.8.2018.
IV 4. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Ne
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informaciono obavještenje?
Ne
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 3.8.2018. 10:00:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 3.8.2018. 12:00:00
Adresa i mjesto Ministarstvo zdravlja i socijalne zaštite Republike Srpske, Trg
Republike Srpske br.1,78000 Banja Luka,sala za sastanke 7. sprat
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
Ponude se dostavljaju u posebno zapečaćenoj koverti, na kojoj mora da bude naznačeno: naziv i adresa ugovornog
organa, naziv i adresa ponuđača, broj nabavke: 11/06-122-33-2/18, naziv predmeta nabavke i naznaka: "NE OTVARAJ -
OTVARA KOMISIJA"
na adresu: Ministarstvo zdravlja I socijalne zastite Republike Srpske, Trg Republike Srpske br 1, 78000
Banjaluka.
Ponude se predaju lično na protokol Ministarstvo zdravlja i socijalne zaštite Republike Srpske, Trg Republike
Srpske br. 1, 78000 Banjaluka ili poštom preporučeno, a primaju se do 03.08.2018.god. do 10 časova.
Neblagovremene i nepotpune ponude se neće razmatrati. Javnom otvaranju ponuda uz prezentaciju pismenog
ovlaštenja može da prisustvuje predstavnik ponuđača. Ministarstvo zdravlja i socijalne zastite Republike
Srpske ne snosi nikakve troškove ponuđača u otvorenom postupku sa međunarodnom objavom. Naručilac zadržava
pravo da poništi nadmetanje ili odbije sve ponude u bilo koje vrijeme prije sklapanja ugovora u skladu sa članom
69. Zakona o javnim nabavkama BiH (»Službeni glasnik BiH«, broj: 39/14).
ANEKS A
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kontakt osoba Vanda Šmitran
Adresa Trg Republike Srpske 1
Poštanski broj 78000 Banja Luka (sp)
Opština/Grad Banja Luka (Banja Luka)
Telefon (051) 339-486
Faks (051) 339-652
Elektronska pošta ministarstvo-zdravlja@mzsz.vladars.net
Internet adresa www.vladars.net
INTERNATIONAL NOTICE - SUMMARY
PART I: CONTRACTING AUTHORITY
I 1. Contracting authority data
Name Ministry of Health and Social Welfare Republic of Srpska
UIN 4401472840001
Contact person Vanda Šmitran
Address Trg Republike Srpske 1
Postal code 78000 Banja Luka (sp)
Municipality/City Banja Luka
Telephone (051) 339-486
Fax number (051) 339-652
Email address ministarstvo-zdravlja@mzsz.vladars.net
Website address www.vladars.net
I 3. Type of the contracting authority, level and main activity
I 3.a. Type of contracting authority
Government Institutions referred to in the Article 4 (1), subsection a) of the PPL
I 3.b. Level of government where contracting authority belong to
Entity level,Republika Srpska
I 3.c. Main activity of contracting authority
Executive Branch
PART II: OBJECT OF THE CONTRACT
II 1. Type of the contract
Works, Building of complete construction or parts thereof, civil engineering, General construction of building and civil
engineering works
II 1.a. Title of the object of the contract
Designing, executing and equipping of new Public Hospital "Sveti Apostol Luka" Doboj
II 1.b. Description of the object of the contract
Designing, executing and equipping of new Public Hospital "Sveti Apostol Luka" Doboj
II 1.c. Common procurement vocabulary (CPV)
Main vocabulary
Code Description
Main object 45215140-0 Hospital facilities construction work
33100000-1 Medical equipments
Additional object(s) 39100000-3 Furniture
71242000-6 Project and design preparation, estimation of costs
II 1.d. Total quantity (number of units) or scope of the contract
Defined in Bidding Document
PART III: PROCEDURE
III 1. Type of procedure
Open procedure
III 2. Conditions for obtaining tender documents
III 2.a. Tender documents published on the public procurement portal?
Yes
III 2.b. Obtainable until
3.8.2018.
III 3. Do you intend to use the e-auction?
No
III 4. Deadline and address for receipt of tenders/requests to participate
Date and time 3.8.2018. 10:00:00
Address and place Ministry of Health and Social Welfare Republic of Srpska, Trg Republike Srpske
1,78000 Banja Luka
PART IV: ADDITIONAL INFORMATION
Bids must be submitted in a sealed envelope, which should be indicated: name and address of the contracting authority,
name and address of the bidder, procurement number: 11/06-122-33-2/18, the name of the object of procurement and
indications "NE OTVARAJ - OTVARA KOMISIJA" to the following address: Ministry of Health and Social Welfare, Trg Republike
Srpske 1, 78000 Banjaluka. Bids should be presented in person to the protocol of Ministry of Health and Social Welfare, Trg
Republike Srpske 1, 78000 Banjaluka or by recommended mail to 03.08.2018. up to 10 hrs. Incomplete or late bids shall not
be considered. Upon the submission of the written authorization, the public bid opening may be attended by a
representative of the
bidder. Ministry of Health and Social Welfare is not responsible for any incurred expenses of Bidder in open international
procedure. Contracting Authority holds the right to cancel tender or to reject all tenders in any time before signing of
contract in accordance with Article 69 of the Law on Public Procurement of Bosnia and Herzegovina (Official Gazette of
B&H, no. 39/14).
NAPOMENA:Tendersku dokumentaciju možete dobiti samo ako ste registrovani i prijavljeni na Portalu javnih nabavki.
Tenderska Dokumentacija