Trnovo

17.05.2024 |

Investicije / PROJEKTI

Izvor: Akta.ba

Outdoor i adventure

Promovisan projekat Rural Route Bjelašnica, Općina Trnovo sponzor

Implementacija projekta je započeta još u septembru 2023. godine.

Protekle sedmice na izletistu Javorov Do održana je promocija projekta Rural Route Bjelašnica čiji je partner i sponzor Općina Trnovo.

Projekat Rural Route Bjelašnica ili skraćeno RRB u svom osnovnom cilju ima mapiranje bjelašničkog kraja i uvezivanje cjelokupne ponude ovog područja.

Implementacija projekta je započeta još u septembru 2023. godine.

Domaći i strani turisti uz pomoć printane ili digitalne mape te pano mape i totema postavljenih na lokacijama Babin Do i Javorov Do na lak i jedostavan način moći će pronaći i posjetiti razne lokalitete i objekte Bjelašnice.

Prva faza projekta je usmjerena na razvoj ljetnog, outddoor i adventure turizma obzirom da Bjelašnica ima neosporan i veliki potencijal za razvoj takvog turizma u sadašnjosti i bliskoj budućnosti, te je u ovoj prvoj fazi mapirano i ucrtano:

  • 23 objekta (gastro, restorani, poljoprivredna gazdinstva, smještaj, farme koza i krava, pčelarstvo, outdoor centri, izletišta),
  • 2x biciklističke rute,
  • 2 x hiking rute,
  • Via Ferrata rutu,
  • kanjoning rutu,
  • te određen broj kulturno-historijskih tačaka (stećci, džamije), prirodni resursi (vodopadi,Studeni Potok, Rakitnica, Balića jezero), putne komunikacija (ceste asfalt, makadam), ZIP line, kao i elektrićni punjači za električna auta i bicikla.

Za implementaciju projekta je izrađeno:

  • 3.000 mapa B4 format,
  • 5.000 QR kartica,
  • pano mapa 1,5 x 3 m,
  • totem 0,7 x 2 m,
  • 23 table za svaki objekat na mapi, naljepnice sa QR kodom
  • social media promociju (Instagram rouralroutebjelasnica i visitbjelasnica profili)
  • upload mape na OC Bjelašnica
  • web-stranica www.visitbjelasnica.com

"Važno za napomenuti je da smo održali i 2 workshopa u izletištu/restoranu Javorov Do gdje smo okupili sve učesnike mape, planinarska društva, OC Bjelašnica, Agencija za sigurnost hrane BiH, PD Nomadi, Outdoor centar Edelweiss, GSS Trnovo, Most Beautiful Villages Bosnia & Herzegovina, HPD Bjelašnica, USAID Tourism, hotele na Bjelašnici te održali prigodna predavanja za sve učesnike projekta. Ovaj projekat ćemo nastaviti raditi i u drugoj fazi gdje planiramo postaviti pano mape (1,5 x 3 m) na još 6 lokacija (Umoljani, Šabići raskrsnica Rakitnica-Umoljani, Lukavac, Kuća Spasa, kružni tok Babin Do, Sinanovići), te digitalizovati mapu sa detaljima kao i printati još 5.000 mapa i 10.000 QR kartica kao i još 2 workshopa na kojem nam je cilj objediniti ponudu Bjelašnice te uvezati sve subjekte i objekte koji se bave turizmom i ugostiteljstvom te proizvodnjom, a sve u cilju privlačenja većeg broja turista iz BiH i posebno i EU-a" saopćili su iz Infinity agencije koja radi na implementaciji projekta.

Za kraj juna najavljeno je da će biti organizovan i Press Tour na kojem će učestvovati i odredjen broj medijskih agencija iz BiH te nekoliko medijskih kuća iz regije.

Mapu projekta možete pogledati ovdje.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 331 55 03 ili na mail urednik@akta.ba.

Komentari (0)

POVEZANE VIJESTI