otvorenje Doboj

Foto: Fena

24.02.2025 |

Investicije / PROJEKTI

Izvor: Fena

EFIKASNIJA ZDRAVSTVENA ZAŠTITA

Doboj: Obnovljena ambulanta uz podršku od 200.000 KM

Infrastrukturni projekt, vrijedan 200.000 KM, realizovan je zahvaljujući zajedničkim ulaganjima.

U povratničkoj mjesnoj zajednici Kotorsko-Doboj danas je svečano otvorena renovirana ambulanta, čime su značajno poboljšani uslovi za pružanje zdravstvenih usluga lokalnom stanovništvu.

Infrastrukturni projekt, vrijedan 200.000 KM, realizovan je zahvaljujući zajedničkim ulaganjima Ministarstva za ljudska prava i izbjeglice Bosne i Hercegovine i Grada Doboja, koji su osigurali po 100.000 KM.

Savremeno opremljena ambulanta omogućit će efikasniju zdravstvenu zaštitu stanovnicima Kotorskog i okolnih naselja, čime se doprinosi jačanju zdravstvene infrastrukture u povratničkim sredinama.

Svečanosti otvaranja prisustvovali su ministar za ljudska prava i izbjeglice BiH Sevlid Hurtić, gradonačelnik Doboja Boris Jerinić, direktor Doma zdravlja Doboj Vladimir Marković, te predstavnici lokalne zajednice, medicinsko osoblje i građani. Njihovo prisustvo naglasilo je značaj ovog projekta za cijelu regiju.

Ministar Hurtić istakao je da ulaganje u zdravstveni sektor, posebno u povratničkim područjima, predstavlja jedan od prioriteta Ministarstva za ljudska prava i izbjeglice BiH.

"Svaki građanin mora imati adekvatan pristup zdravstvenoj zaštiti, bez obzira na mjesto prebivališta. Ova ambulanta će značajno unaprijediti usluge za povratnike i sve stanovnike Kotorskog i okolnih naselja. Ministarstvo će nastaviti podržavati projekte koji jačaju održivost povratničkih zajednica i poboljšavaju kvalitet života građana", naglasio je Hurtić.

Gradonačelnik Jerinić izrazio je zadovoljstvo uspješnom realizacijom projekta i zahvalio se Ministarstvu za ljudska prava i izbjeglice BiH na podršci.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 331 55 03 ili na mail urednik@akta.ba.

Komentari (0)

POVEZANE VIJESTI