25.06.2018 |
Investicije / PROJEKTI
Izvor: Akta.ba
Vrijednost ugovora je 12.708,028,28 KM, a potpisan je na četri godine.
Direkcija za puteve Kantona Sarajevo odabrala je izvođača realizacije prve faze izgradnje I transverzale, dionica II: Bare - Tunel KG - D. Hotonj, poddionica: Rondo Bare - Tunel KG od km 2+280 do km 3+420.
Najpovoljnija ponuda pristigla je od kompanije BBM d.o.o Sarajevo i JV Hering d.o.o. Široki Brijeg, saznaje Akta.ba.
Vrijednost ugovora je 12.708,028,28 KM, a potpisan je na četiri godine.
Izgradnja ove dionice je bitna jer bi se poboljšali uvjeti odvijanja saobraćaja na magistralnoj cesti M-18, tačnije na vezi Sarajeva s Vogošćom, gdje su prisutna svakodnevna zadržavanja, zastoji, gubici vremena, kolone.
Podsjećamo, Izgradnja tunela Kobilja Glava kao i svi objekti kao što su vijadukti, natputnjaci, petlje, rampe i drugi su najzahtjevniji i uvijek se rade prvi jer zahtjevaju duže vrijeme izgradnje od same saobraćajnice. Izgradnja tunela najskuplji dio I transferzale što se tiče grdanje, ali najjeftinija po pitanju rješavanja imovinsko-pravnih odnosa, o čemu je Akta.ba već pisala.
Ukupna procijenjena vrijednost projekta Prve transverzale veća je od 300 miliona KM, a predviđena je realizacija projekta u tri dionice: I dionica Kranjčevićeva – Bare, II dionica Bare – tunel Kobilja Glava – Hotonj i III dionica Hotonj – Jošanica.
Prva transverzala bit će kategorisana kao magistralna cesta. Cijelom dužinom planirana je izgradnja pješačke staze uz svaki pravac saobraćajnice - smjer Sarajevo, smjer Vogošća i na tom pravcu moguće je formiranje i biciklističke staze.
Izgradnja I transverzale planirana je Urbanističkim planom Grada Sarajeva još davne 1985. godine i rangirana je kao primarna gradska saobraćajnica i od poprečnih saobraćajnica ili transverzala ima najveći značaj u mreži cestovne infrastrukture na širem području grada.
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 331 55 03 ili na mail urednik@akta.ba.