Foto: Video Screenshot, JU Autoceste FBiH
13.06.2024 |
Investicije / URBANIZAM
Izvor: Akta.ba
Do polovice 2026. godine sjeverni dio Koridora, od Sarajeva do Save, trebao bi biti u potpunosti izgrađen.
Na dionici Porpikuše - Nemila sve se odvija prema zacrtanom planu.
Na dužini od 5,5 kilometara značajni objekti su tunel Golubinja, mostovi Golubinja i Bosna te vijadukti Golubinja 2 i Kovanići.
Tunel Golubinja je dužine 3.600 metara i trenutno je najduži cestovni tunel koji se gradi u BiH. Izvođač radova je Cengiz insaat Sanayi ve Ticaret A.S (Turska).
Nadzor nad izvođenjem radova vrši IRD Engineering S.r.l. (Italija).
"Trenutno se izvode radovi na ulaznom i izlaznom portalu tunela Golubinja, zatim na glavnoj trasi, zatim stabilizaciji kosine koja se nalazi na kraju dionice te radovi na mostu Golubinja 2 i nadvožnjaku Kovanići", kaže Jasmina Mihajlović, šef projekta na dionici Paprikuša-Nemila.
Izgradnja ove dionice se finansira sredstvima osiguranim u okviru ugovora o zajmu sklopljenog s Europskom bankom za obnovu i razvoj (EBRD), Europske investicijske banke (EIB) te bespovratnim sredstvima Evropske unije koja su osigurana u okviru Agende za povezivanje preko Investicijskog okvira za Zapadni Balkan (WBIF).
Do polovice 2026. godine sjeverni dio Koridora, od Sarajeva do Save, trebao bi biti u potpunosti izgrađen.
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 331 55 03 ili na mail urednik@akta.ba.