01.02.2010 |
Kapital / IZVJEŠTAJI
Izvor: eKapija.ba
Nastavljajući sa predstavljanjem kompanija kojima je za kvalitet poslovanja dodijeljen prestižni status Superbrands za 2009. godinu, ovog puta smo razgovarali sa Senadom Sefićem, generalnim direktorom i predsjednikom Uprave kompanije F – Autocentar SA, čija snaga, kako kaže, leži u pojedinačnim uspjesima brandova koje zastupaju.
Prošlogodišnje poslovanje je za ovu kompaniju bilo i više od uspješnog što je, po broju prodatih automobila, Ford pozicioniralo na visoko treće mjesto.
"Ovom činjenicom smo izuzetno zadovoljni, ali bez skromnosti, znamo da nam je u samom vrhu i mjesto. Stabilno smo pozicioniran brand, sa jakim imageom, kako u prodaji tako i u postprodaji, a tokom godina smo izgradili prepoznatljivi pristup domaćim kupcima i stekli značajno povjerenje", ističe Sefić za portal eKapija.ba.
Također, Mazda svakim danom učvršćuje poziciju koju ima kod bh. kupaca, posebno sa best seller modelima Mazdom3 i Mazdom6.
"U 2009. godini smo tržištu predstavili potpuno novu Mazdu3, a krajem godine i redizajniranu Mazdu CX-7. U 2010. godini očekujemo pretvaranje pozitivnih utisaka u još bolji rezultat.
Volvo i Land Rover, naši premium brandovi su, također, sve bliži bh. kupcu – posebno kreirana cjenovna ponuda za bh. tržište učinit će da na našim cestama viđamo sve više Volvo automobila, a Land Rover svoj uspjeh gradi temeljito i sigurno", priča Sefić te napominje da je, uvođenjem novih brandova Mapetrol i Repsol u 2009. godini, dodatno obogatilo ponudu motornih ulja i maziva.
Uporedo sa dobivanjem statusa superbrands, F-Autocentar SA je, u decembru 2009. godine, obilježio i 6 godina uspješnog poslovanja.
Bogat portfolio omogućava da F-Autocentar SA može svoje proizvode i usluge ponuditi vrlo širokom krugu korisnika. Jednostavno rečeno, u okviru F-AC, čak i najzahtjevniji ukusi će biti zadovoljeni. Dobit ćete kvalitet i renomirani brand, uz povoljnu cijenu. Također, dodatna vrijednost je u uloženom trudu uposlenika i stečenom povjerenju klijenata.
Jedan od pokretača uspjeha jeste i kvalitetna promocija.
"F-AC je izgradio prepoznatljiv stil u obraćanju javnosti, kako u klasičnom oglašavanju, tako i projektima i aktivnostima od općeg društvenog značaja. Projekti koji pokazuju društvenu odgovornost kompanije, kao i fokusiranost na aktuelna dešavanja u društvu, su dio naše vlastite poslovne strategije", pojašnjava Sefić.
Pored toga, kompanija redovno učestvuje u brojnim humanitarnim akcijama i podržava nove, kreativne ideje mladih bh. talenata.
"Sve pomenuto, uz vrhunske poslovne rezultate, osiguralo nam je status Superbrand-a. Istim putem ćemo nastaviti i ubuduće", odlučan je Sefić.
Za F-Autocentar SA prvo mjesto pripada Kupcima – to su, prema njegovim riječima, najvažniji partneri i prijatelji. Međutim, poznato je da u autoindustriji jaka i stabilna prodajno-servisna mreža učvrščuje tržišnu poziciju i uvećava uspjeh, te su njihovi dnevni poslovni kontakti najčešći sa ovlaštenim prodavcima i serviserima.
F-AC je usmjeren na konstantno praćenje stanja tržišta i očekivanja kupaca, te će svoje planove poslovanja prilagoditi situaciji na tržištu.
"Umjesto da se bavimo evidentnim poremećajem balansa ponuda/potražnja, mi smo orjentirani ka izgradnji stabilne veze sa bh. kupcima, kroz ponudu najbolje prodajno-servisne usluge. Naša je poslovna vizija - uvijek iz postojećeg stanja izvući maksimum uspjeha. U tom smislu, reaktivirat ćemo F-AC Leasing i našem kupcu ponuditi kompletnu uslugu na jednom mjestu", otkriva Sefić.
O ekonomskim kretanjima na tržištu automobila u Bosni i Hercegovini u 2010. godini, on kaže da je potreban odlučniji korak finansijskih institucija, jer se u prethodnom periodu pokazalo da su njihovi pooštreni kriteriji dosta uticali na njihovo poslovanje.
"Rješenje leži u obavezi svih u poslovnom okruženju da preuzmu odlučne korake u svom prilagođavanju aktuelnim uvjetima poslovanja", zaključuje Sefić.
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 331 55 03 ili na mail urednik@akta.ba.