Foto: Ilustracija, LinkedIn
16.01.2025 |
Karijera / TIPS AND TRICKS
Izvor: Agencije
Cilj svakog od profesionalaca: Kako postati kandidat kojeg svaka firma želi zaposliti.
Vodite brigu o svojoj karijeri i preuzmite inicijativu.
U današnjem svijetu cjeloživotnog učenja, a za poslodavca je kandidat koji brzo apsorbira i obrađuje nove informacije i povezuje različite površine zlata vrijedan.
Vi znate više, vi ste više.
Kojeg kandidata traže najuspješnije firme i kako postati najzanimljiviji kandidat za najbolje firme na tržištu?
Bez obzira na industriju, oni žele zaposlenike s određenom kombinacijom kvaliteta za koje smatraju da su ključne za uspjeh svojih zaposlenika.
Što je poslodavcima najvažnije kod kandidata i što im najviše nedostaje?
Samouvjereni nastup
Izvedba je važna, bez obzira na razinu karijere, bez obzira jeste li početnik, iskusni stručnjak ili menadžer.
Samopouzdanje, energija i interes su neophodni, budući da većina poslodavaca ne traži tihe, nevidljive osobe, koje će se držati po strani, nego osobu koja se može predstaviti i istaknuti svoje kompetencije.
S obzirom na veliki broj ljudi na tržištu, poslodavci su također zahtjevni, nitko ne traži prosječne kandidate, nego one koji se ističu.
Brzo učenje
Proces raspoređivanja na pojedinačne poslove varira od firme do firme, a kod velike većine je uobičajeno, da uvijek ima premalo vremena za provedbu, te je stoga vrlo važno da kandidati imaju sposobnost i želju brzo stjecati nova znanja.
Ova kombinacija je neophodna u današnjem svijetu cjeloživotnog učenja, a za poslodavca je kandidat koji brzo apsorbira i obrađuje nove informacije i povezuje različite površine zlata vrijedan.
Kreativno razmišljanje
U dinamičnom poslovnom okruženju koje se brzo mijenja, kandidati koji su kreativni, s idejama i traže nova rješenja vrlo su poželjni.
Razmišljanje izvan okvira ne traži samo područja rada koja sama po sebi zahtijevaju kreativnost, nego i na svim drugim područjima koja nastoje optimizirati, poboljšati procese i tražiti konkurentske prednosti. Naravno, važno je da kandidat može pravilno prezentirati svoje ideje i procijeniti mogućnosti njihove realizacije.
Fleksibilnost
S obzirom na promjene u poslovnom svijetu, zaposlenici u firmama koje žele slijediti te promjene moraju biti prilagodljivi novoj okolini i radnim zadacima.
Za mnoge poslove poželjna je fleksibilnost u smislu spremnosti za poslovna putovanja ili kratkoročnog ili dužeg preseljenja.
Dugoročni potencijal
Također je važno da većina poslodavaca vidi dugoročni potencijal kandidata. Poslodavci koji razmišljaju strateški žele dugoročno staviti novog kandidata u organizacijsku strukturu, stoga je ključno da prepoznaju potencijal za profesionalni i osobni razvoj, možda za zauzimanje pozicija na višim pozicijama u budućnosti ili za obrazovanje nasljednika u firmi.
Takvi su poslodavci spremni ulagati u svoje zaposlenike, pa naravno žele dugoročno vratiti svoja ulaganja.
Funkcionalno znanje
Jedna od neophodnih vještina svakako su strani jezici. Postoji manje poslova za koje nije potreban barem jedan strani jezik.
Najbitniji strani jezik još uvijek je engleski, znanje njemačkog jezika dobija na značaju, a općenito poznavanje više stranih jezika predstavlja konkurentsku prednost na tržištu rada.
Slično računalnim vještinama; ako je za većinu poslova prije samo nekoliko godina bilo dovoljno samo osnovno znanje Excela, današnje napredno znanje smatra se sve više očiglednim.
Ovdje, sigurno, stalno govorite: vi znate više, vi ste više.
Stoga morate uzeti u obzir nekoliko čimbenika kako bi poslodavcu pokazali pravo svjetlo.
Izložite svoje kompetencije, znanje, iskustvo i dodajte svoj osobni dodir.
Sve se to radi s pozitivnim stavom, energijom i osmijehom.
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 331 55 03 ili na mail urednik@akta.ba.