Može li kraće i kreativnije?

17.08.2015 |

Kolumna

Izvor: Piše za Akta.ba Vesna Beganović

Može li kraće i kreativnije?

Da li smo se spremili za upotrebu svih silnih alata, mobilnih aplikacija, digitalnih platformi, imamo li strategiju, komunikacijski plan i kvalitetan sadržaj

Da li smo se spremili za upotrebu svih silnih alata, mobilnih aplikacija, digitalnih platformi, imamo li strategiju, komunikacijski plan i kvalitetan sadržaj? 

Postali smo totalno cool i fensy, kupili smo najbolje smartphone, imamo lijepe tablete, laptope, provodimo više od 7 sati dnevno gledajući u razne ekrane, dok tragamo za informacijama po portalima i društvenim mrežama. S druge strane, kompanije, agencije i mediji, u nastojanju da se približe svojim kupcima, svakodnevno distribuiraju vijesti, različite sadržaje, primjerene i neprimjerene komunikacijskom kanalu.

Gdje nastaje kratki spoj? Upravo tamo gdje trend uzima primat nad strategijom.

Ljudi i kompanije okupirani su tehnologijom, ali ne i razmišljanjem kako istu iskoristiti da radi za njih. Sadržaj koji se distribuira putem digitalnih platformi nije prilagođen ciljnoj skupini niti medijskom kanalu. Statusi na društvenim mrežama su duge rečenice, odnosi s javnošću identičnim sadržajem se komuniciraju kroz tradicionalne i nove medije, članci na portalima imaju više od 5.000 karaktera, video namijenjen televizijskom emitiranju pokušavamo iskoristiti za YouTube i društvene mreže, a pri tom zanemarujemo osnovne postulate odabranog komunikacijskog kanala.

Dakle, medijski i komunikacijski trendovi su već odavno sastavni dio naših svakodnevnih života, ali kako nas vratiti na svrhu i cilj? Šta zapravo želimo postići, koga želimo komunicirati? Strategija mora biti polazna tačka, moramo angažovati kompetentne ljude i umjesto da slijedimo druge, kreirati vlastiti kreativan, interesantan, relevantan i jedinstven sadržaj.

Postoji nekoliko načina na koji komunikacija vaše kompanije može identificirati snažne ideje na horizontu: skeniranje, slušanje, predviđanje. A više o tome i medijskim trendovima u narednoj kolumni.

I dok pokušavam da završim ovaj tekst, ne mogu a da s vama ne podijelim kako su moje misli okupirane glavnim vijestima koje su obilježile prošlu sedmicu – “Holografski displej koji nikad ne spava”.

A, mi smo još uvijek u dubokom snu…

Stavovi izraženi u ovom tekstu su autorovi i ne odražavaju nužno uredničku politiku portala Akta.ba

 

Biografija

Vesna Beganović je diplomirana ekonomistica. Osnivač je i partner je komunikacijske agencije Via Media d.o.o od 1997. godine, te partner medijske agencije Via Media Reach od 2012. godine.

Ima dugogodišnje iskustvo u oblasti marketinga i konsaltinga, a njena područja ekspertize uključuju branding, strateško planiranje i tržišne komunikacije, konsalting na projektima Evropske unije, EBRD i World bank. Pored posvećenosti stvaranju nove vrijednosti, edukaciji talenata i razvoju bh. tržišta članica je Asocijacije poslodavaca BiH, stručnog Vijeća “Superbrands”, International Advertising Agency, AmCham BH, američke gospodarske komore u BiH te je konsultantica mreže neovisnih reklamnih agencija “Dialogue International” i LESPnet, Udruženja poslovnih savjetnika u BiH.

Vesna Beganović je autorica projekta Branding konferencija, brandingkonferencija.com i većeg broja stručnih tekstova i publikacija, te gost predavač na međunarodnim poslovnim konferencijama.

Volonterka je UNICEF-a.

 

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 331 55 03 ili na mail urednik@akta.ba.

Komentari (0)