Kako organizirati event koji će se pamtiti?

23.11.2015 |

Kolumna

Izvor: Piše za Akta.ba Vesna Beganović

Kako organizirati event koji će se pamtiti?

Kada budete planirali event, sjetite se da će ljudi zaboraviti što ste govorili, koje ste rezultate protekle godine postigli, ali nikad neće zaboraviti kako su se tada osjećali.

Dotaknite srce potrošača!

Kada budete planirali event, sjetite se da će ljudi zaboraviti što ste govorili, koje ste rezultate protekle godine postigli, ali nikad neće zaboraviti kako su se tada osjećali.

Ulazimo u posljednji mjesec u godini. Mjesec u kojem svi, na neki način, žele obilježiti poslovne rezultate, prezentirati što su uradili, okupiti poslovne partnere i družiti se.  Iako je to uglavnom funkcija novogodišnjih događaja, većina kompanija još uvijek šalje čestitke, kupuje iste poklone koje nude dobavljači reklamnog materijala, doniraju sitne nefunkcionalne predmete… Rijetke su kompanije koje se bave emocijom, idejom, funkcijom i efektom koji planirani događaj treba da postigne. Radi se iz navike, kraj je godine, a praznična novogodišnja i Božićna atmosfera dodatno utiču na to.

Kako organizirati event koji će se pamtiti?

Diferencirati se od konkurencije danas je prihvaćena norma. Svi smo čuli da je pet puta skuplje dobiti novog potrošača, nego zadržati starog. Postoje egzaktni podaci da 89% kupaca  ne razlikuje konkurenciju.

Planiramo li evente jer želimo potvrditi lojalnost ili možda nešto drugo?

Jesmo li svjesni da danas nismo u bitci za diferencijaciju niti lojalnost? Mi smo u bitci za poziciju "emotivne vrijednosti branda" kako kod postojećih, tako i kod novih kupaca. 

Svi želimo da naš brand bude prvi ili eventualno drugi na kojeg će potrošači pomisliti kada počnu kupovinu u kategoriji. Na tržištu imamo kategoriju potrošača koji vole, odnosno onih koji ne vole brand, te veliku sredinu između, a rast se može postići poticanjem pozitivnih emocija prema brandu kao rezultat targetiranja cijelog tržišta. Ključ uspjeha je u obraćanju cijelom tržištu i osvajanju više novih kupaca nego što smo u međuvremenu izgubili.

Potaknuti priču kojom će brand emotivno dodirnuti mnoge nije lako, ali oni koji uspiju sigurno su na dobrom putu. Postoje naučni dokazi za vezu između kreativnosti, emocija i poslovnih efekata. Emocije grade snažnije brendove, one su uporište za bolje poslovne rezultate, a samim tim donose i veći profit.

Zašto su emocije toliko važne u komunikaciji s tržištem?

Emocije su ključni okidač za donošenje odluka, naših reakcija i ponašanja. Ključna uloga komunikacije nije ništa drugo nego poticanje pozitivnih emocija u odnosu na neki brend.  Kada budete planirali event, sjetite se da će ljudi zaboraviti što ste govorili, koje ste rezultate protekle godine postigli, ali nikad neće zaboraviti kako su se tada osjećali. Bavite se emocijom, ona vam donosi rezultat.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 331 55 03 ili na mail urednik@akta.ba.

Komentari (0)