29.02.2016 |
Kolumna
Izvor: Piše za Akta.ba Vesna Beganović
Toliko toga pregledamo i podijelimo, da ni sami nismo svjesni da je taj sadržaj upravo za nas neko osmislio, povezao, da mjeri našu interakciju i ostale postavljene parametre.
Okupirani digitalnim svijetom razmjenjujemo, lajkamo i svakodnevno dijelimo sadržaje, koji nam se učine interesantnim. Toliko toga pregledamo i podijelimo, da ni sami nismo svjesni da je taj sadržaj upravo za nas neko osmislio, povezao, da mjeri našu interakciju i ostale postavljene parametre.
Za digitalni marketing smo čuli, znamo da je u porastu i da ga razvoj tehnologija dodatno ubrzava. Ali kako to izgleda iza? Šta znače pojmovi “native” oglašavanje? Kako se planira, kreira i realizira?
Native advertising je vrlo uspješna vrsta oglašavanja koja predstavlja “prirodno vezivanje” interesa i potreba potrošača sa brendovima. Pojam “native” se odnosi na povezanost sadržaja sa onim koji vas interesira i pojavljuje se na platformi koju koristite. Native oglasi su vizualno povezani tako da izgledaju poput običnog sadržaja, djeluju potpuno prirodno i ne iritiraju vas kao klasični oglas. Većina takvih sadržaja su u formi video sadržaja ili članaka kreiranih sa namjerom da promovišu proizvod.
Kroz native oglašavanje, poruka brenda pojavljuje se u trenutku kada je potrošač senzibiliziran za temu koju mu plasiramo. Znamo da postoji interes i potreba, povezujemo sa oglasom i time povećavamo efikasnost komunikacijske poruke. Kako mjerimo? Istraživanjem i praćenjem zadatih parametara, potvrđujemo da se korisnici digitalnih platformi duže zadržavaju na native sadržaju, vizualno im je privlačniji od standardnih fomi, a isti su skloni podijeliti na društvenim mrežama.
Svjesni da je pažnja potrošača u konzumaciji pojedinih medija sve selektivnija i kraća, možemo smatrati da je native oglašavanje dobra i efikasna solucija.
I pored svega, iza stoji dobro osmišljen koncept integracije vrijednosti brenda, ključnih poruka i povezanih interesa ciljnih grupa. Dizajnirano, producirano, digitalizirano, programirano. Skup specijaliziranih znanja koja će vam pomoći da vaša komunikacija bude u trendu i zadovolji očekivanja vaših kupaca.
Stavovi izraženi u ovom tekstu su autorovi i ne odražavaju nužno uredničku politiku portala Akta.ba
Biografija Vesna Beganović je diplomirana ekonomistica. Osnivač je i partner je komunikacijske agencije Via Media d.o.o od 1997. godine, te partner medijske agencije Via Media Reach od 2012. godine. Ima dugogodišnje iskustvo u oblasti marketinga i konsaltinga, a njena područja ekspertize uključuju branding, strateško planiranje i tržišne komunikacije, konsalting na projektima Evropske unije, EBRD i World bank. Pored posvećenosti stvaranju nove vrijednosti, edukaciji talenata i razvoju bh. tržišta članica je Asocijacije poslodavaca BiH, stručnog Vijeća “Superbrands”, International Advertising Agency, AmCham BH, američke gospodarske komore u BiH te je konsultantica mreže neovisnih reklamnih agencija “Dialogue International” i LESPnet, Udruženja poslovnih savjetnika u BiH. Vesna Beganović je autorica projekta Branding konferencija, brandingkonferencija.com i većeg broja stručnih tekstova i publikacija, te gost predavač na međunarodnim poslovnim konferencijama. Volonterka je UNICEF-a. |
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 331 55 03 ili na mail urednik@akta.ba.