Foto: MTV/PA
10.12.2024 |
Ličnosti / SVIJET
Izvor: Akta.ba
Snaga dobre marketing kampanje.
Nakon što je zavarao svijet svojim lažnim restoranom "Shed", Oobah se vratio s još jednim planom - da se infiltrira na Paris Fashion Week.
Lažni brend Georgio Peviani je instantno osvojio "modne ljude", partijao je sa A-Listersima i prodavao svoj "džins" teksas najekskluzivnijim kupcima Milana.
Međutim, Peviani zapravo ne postoji... zar ne?
Inače, Oobah Butler je engleski pisac i režiser koji se uspješno igra metodama marketinga i brandinga i koji na ekstreman način apostrofira lakomislenost tržišta.
Godine 2017. stvorio je "The Shed" u Dulwichu, izmišljeni restoran koji je postao najbolje ocijenjeno mjesto u Londonu na TripAdvisoru uprkos tome što nikada nije poslužio nijedno jelo.
U aprilu 2019. objavljena je Butlerova debitantska knjiga "How to Bulls*t Your Way To Number 1" koja je postala bestseler LA Timesa.
Bio je i suvoditelj emisije Catfish UK a 2023. godine je objavio svoj dokumentarac "The Great Amazon Heist" na Channel 4.
Na počecima karijere, Butler je pisao za Vice Magazine.
Redovno je objavljivao članke za Vice i na kraju je počeo snimati kratke filmove koji su se dijelili na društvenim mrežama.
Pogledajte kako mu je svojevremeno uspjelo u potpunosti izmisliti novi brend i stvoriti lažnu uspješnu karijeru koja ga je odvela na svjetsku modnu pistu.
U svojoj zemlji važi za onog ko svaki put iznova iznenađuje na sve sofisticiraniji način.
Pored modnog brendam "kreirao" je i kontraverzno energetsko piće koje je postalo br. 1 na Amazonu:
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 331 55 03 ili na mail urednik@akta.ba.