12.09.2019 |
Najave / KONFERENCIJE I KONGRESI
Izvor: Akta.ba
Na čašama će uz logo festivala biti odštampana i prigodna poruka kako korištenjem ove čaše čuvamo planetu.
Na 12. izdanju najvećeg komunikacijskog festivala u regiji koji se održava od 19. do 22.9. u Rovinju, po prvi put će se koristiti posebno dizajnirane perive čaše kako bi se smanjilo korištenje i bacanje jednokratne plastike. Na čašama će uz logo festivala biti odštampana i prigodna poruka kako korištenjem ove čaše čuvamo planetu. Nakon korištenja, posjetitelji će čašu moći ponijeti kući kao dodatni suvenir s najboljeg Weekenda u godini.
"Weekend oduvijek misli zeleno, što se može vidjeti i na vizualnom identitetu te uređenju samog festivalskog prostora. Ekologiju nikako ne smatramo samo trendom, već stilom života. Festivalom bez jednokratne plastike želimo podići svijest o ekologiji te brinuti o prirodi koliko god možemo", naglasio je Tomo Ricov, direktor Weekend Media Festivala.
Perive čaše moći će se preuzeti na šankovima smještenima unutar festivalskog kompleksa u Staroj tvornici duhana Rovinj. Posjetitelji će čaše moći ponijeti sa sobom, ali i ostaviti ih na za to predviđenim mjestima/punktovima.
Ovogodišnji Weekend dovodi više od 150 predavača i panelista, a kroz tri dana preko 5000 sudionika iz svih zemalja regije moći će uživati u bogatom festivalskom programu koji će se održavati u pet paralelnih dvorana.
Novitet je i Weekend Masterclass koji u najprestižnijem hrvatskom hotelu, Grand Park Hotelu Rovinj dovodi legendarnog čelnika Tag Heuerai Hublota Jean-Claude Bivera koji će u četvrtak, 19. septembra u 11 sati otkriti tajne vođenja luksuznih brendova i time otvoriti ovogodišnji program festivala.
Koje nas aktualne medijske teme te zanimljivi predavači i stručnjaci očekuju na ovogodišnjem Weekendu možete pronaći u detaljnom programu na službenoj stranici festivala.
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 331 55 03 ili na mail urednik@akta.ba.