21.08.2024 |
Najave / SEMINARI I EDUKACIJE
Izvor: Akta.ba
Kventum interaktivni specijalistički seminar o integraciji kancelarijskih i finansijskih sistema za efikasno upravljanje resursima.
INTERAKTIVNI SPECIJALISTIČKI SEMINAR
INTEGRACIJA KANCELARIJSKIH I FINANSIJSKIH SISTEMA ZA EFIKASNO UPRAVLJANJE RESURSIMA KROZ ADMINISTRATIVNE I EKONOMSKE STRATEGIJE
UPOZNAVANJE SA METODAMA EVIDENTIRANJA AKATA (FIZIČKI I ELEKTRONSKI)
UVOD U UPOTREBU ELEKTRONSKOG POTPISA, PEČATA I FAKSIMILA
STICANJE ZNANJA O TAJNOSTI PODATAKA - PRAVILNO POSTUPANJE I ČUVANJE
FINANSIJSKA ADMINISTRACIJA
INTERNA KONTROLA – FINANSIJSKA KOORDINACIJA
COSO OKVIR – PLANIRANJE POSLOVANJA
Neum
18. - 20.09.2024.
SEMINAR NAMIJENJEN
Svim zaposlenim u institucijama, službama, organima uprave, sudovima, javnom i privatnom sektoru. Direktorima, menadžerima, rukovodiocima, sekretarima, administrativnim službenicima, finansijsko - računovodstvenim službenicima, sekretaricama, asistentima, asistenticama i za sve one koji su uključeni i koji imaju odgovornost u procesu obavljanja kancelarijsko-arhivskih i finansijsko-računovodstvenih poslova.
CILJEVI I SVRHA
- Detaljno pojašnjenje uputstava o kancelarijskom poslovanju (e-Pisarnica)
- Praktična primjena propisa koji regulišu kancelarijsko poslovanje
- Upoznavanje sa metodama evidentiranja akata (fizički i elektronski)
- Definisanje rada sa aktima upravnog postupka - pojam i evidencije
- Uvod u upotrebu elektronskog potpisa
- Sticanje znanja o tajnosti podataka - pravilno postupanje i čuvanje
- Bolje razumijevanje odgovornosti pri korištenju pečata i faksimila
- Upoznavanje sa obveznim poslovnim finansijskim knjigama
- Upoznavanje sa osnovama finansijskog i upravljačkog računovodstva
- Efikasniji rad sa računovodstvenim i poslovnim knjigama
- Razumijevanje načela računovodstvenog poslovanja
- Uvod u vrste internih kontrola i kontrolne postupke
- Objašnjenje pet povezanih komponenti internih kontrola prema COSO okviru
- Definisanje i objašnjenje načina upravljanja rizicima i kontrolnim aktivnostima
Cilj seminara je pružiti učesnicima jasnije razumijevanje donošenja odluka unutar organizacije, fokusirajući se na uzročno - posljedične veze koje nastaju između odjela za kancelarijsko poslovanje i odjela računovodstva i finansija. Na taj način, učesnici će biti osposobljeni za precizniju i kvalitetniju realizaciju svojih radnih zadataka.
KORIST ZA ORGANIZACIJU I UČESNIKA
Kroz ovaj seminar ojačat ćete svoju ulogu u poslovnim procesima kancelarijskog i finansijskog poslovanja te usvojiti metode koje će vam omogućiti da podignete nivo efikasnosti i efektivnosti u obavljanju svakodnevnih zadataka. Kroz interaktivna predavanja, detaljno će biti pojašnjena donešena uputstva o načinu vršenja uredskog poslovanja u organizacijama, a kojima se reguliše obavljanje poslovanja uz primjenu savremenih tehnika i metoda. Steći ćete znanja o korištenju naprednih alata za obavljanje kancelarijsko-arhivskog poslovanja i finansijsko-računovodstvenog poslovanja, uz praktične savjete temeljene na provjerenoj praksi. Usvajanje i razvoj znanja o finansijskom poslovanju pomoći će vam da savladate osnovne razlike između računovodstva, knjigovodstva, sistema unutrašnjih kontrola i sličnih aspekata. Kroz praktične primjere naučit ćete kako planirati, provoditi, realizirati i kontrolirati cjelokupnu finansijsko-računovodstvenu dokumentaciju.
SADRŽAJ
KANCELARIJSKO I ARHIVSKO POSLOVANJE
- Uputstva za elektronsko uredsko poslovanje u organizacijama
- E-pisarnica / DMS - digitalizacija upravljanja dokumentacijom
- Primjena elektronskog potpisa u skladu sa propisima
- Propisi, načela i evidencije - elektronski i fizički oblik
- Registraturna građa - kategorije, svrha i značaj uništavanja
- Arhivska građa - pakovanje, obilježavanje, smještaj i čuvanje
- Svrha i značaj arhivske knjige
- E-arhiva - procesi pohrane i čuvanja elektronskih dokumenata
- Pečat i faksimil - ovlaštenja, upotreba i odgovornost
- Tajnost podataka - vrste i metode zaštite tajni
FINANSIJE I RAČUNOVODSTVO
- Računovodstveni poslovi - finansijsko i upravljačko računovodstvo
- Finansijsko upravljanje - vrste pomoćnih i glavnih knjiga, dužnosti i ovlaštenja
- Blagajničko poslovanje - blagajnički dnevnici, transakcije i e-blagajna
- Finansijsko planiranje - godišnje i srednjoročno planiranje budžeta
- Finansijsko izvještavanje - planski pristup, strateški okvir, cost-benefit analiza
- Izrada finansijskog plana - analiza i priprema
- Svrha i struktura internog izvještavanja
- Interna kontrola - definicija, funkcije, ciljevi i komponente
- COSO okvir - planiranje poslovanja i organizacijska struktura
- Upravljanje rizicima - identifikacija, procjena, postupanje, praćenje i izvještavanje
PREDAVAČI
I Azemina Hujdur - Vrhovčić, Voditelj pisarnice i arhive
Preko 38 godina iskustva na administrativnim poslovima u različitim institucijama i organizacijama. Certificirani službenik za zaštitu podataka, sa položenim arhivističkim ispitom, ECDL certifikatom za sedam modula, certificirani sekretar za prijem državnih službenika i uposlenika.
II Boris Sesar, mr. oec.
Magistar ekonomije i certificirani trener za teme iz oblasti finansija i računovodstva, planiranja budžeta i finansijskog izvještavanja u institucijama BiH. Rukovodilac sektora za budžet, finansijske i računovodstveno - materijalne poslove. Posjeduje radno iskustvo u privatnom i državnom sektoru, kao i preko 15 godina rukovodećeg iskustva na poslovima finansija i računovodstva, a naročito na poslovima vođenja i upravljanja finansijama, finansijske kontrole i izvještavanja.
METODOLOGIJA RADA
Seminar se temelji na predavanjima i interaktivnim diskusijama/vježbama koje se odnose na procese kancelarijskog i finansijskog poslovanja. Svaki učesnik ima priliku da izloži konkretan problem i dobije prijedlog za njegovo rješavanje. Kroz zajedničke diskusije, razmjenu iskustava i praktične vježbe, učesnici će zajedno pronalaziti rješenja za specifične situacije. Kroz primjere iz prakse, učesnici će lakše razumjeti kompleksne procese kancelarijsko-finansijskog poslovanja.
Odobravamo popuste za rane prijave i prijave više učesnika iz iste organizacije do 05.09.2024.
Broj učesnika je ograničen!
Rezervišite svoje mjesto na vrijeme!
Prijave traju do: 11.09.2024.
KONTAKT PODACI
KVENTUM d.o.o.
Poslovno-edukativni centar
+387 33 621 268
+387 61 307 131
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 331 55 03 ili na mail urednik@akta.ba.