KVENTUM SEMINAR

21.08.2024 |

Najave / SEMINARI I EDUKACIJE

Izvor: Akta.ba

INTERAKTIVNI SPECIJALISTIČKI SEMINAR

Integracija kancelarijskih i finansijskih sistema

Kventum interaktivni specijalistički seminar o integraciji kancelarijskih i finansijskih sistema za efikasno upravljanje resursima.

INTERAKTIVNI SPECIJALISTIČKI SEMINAR

INTEGRACIJA KANCELARIJSKIH I FINANSIJSKIH SISTEMA ZA EFIKASNO UPRAVLJANJE RESURSIMA KROZ ADMINISTRATIVNE I EKONOMSKE STRATEGIJE

UPOZNAVANJE SA METODAMA EVIDENTIRANJA AKATA (FIZIČKI I ELEKTRONSKI)

UVOD U UPOTREBU ELEKTRONSKOG POTPISA, PEČATA I FAKSIMILA

STICANJE ZNANJA O TAJNOSTI PODATAKA - PRAVILNO POSTUPANJE I ČUVANJE

FINANSIJSKA ADMINISTRACIJA

INTERNA KONTROLA – FINANSIJSKA KOORDINACIJA

COSO OKVIR – PLANIRANJE POSLOVANJA

Neum

18. - 20.09.2024.

SEMINAR NAMIJENJEN

Svim zaposlenim u institucijama, službama, organima uprave, sudovima, javnom i privatnom sektoru. Direktorima, menadžerima, rukovodiocima, sekretarima, administrativnim službenicima, finansijsko - računovodstvenim službenicima, sekretaricama, asistentima, asistenticama i za sve one koji su uključeni i koji imaju odgovornost u procesu obavljanja kancelarijsko-arhivskih i finansijsko-računovodstvenih poslova.

CILJEVI I SVRHA

- Detaljno pojašnjenje uputstava o kancelarijskom poslovanju (e-Pisarnica)

- Praktična primjena propisa koji regulišu kancelarijsko poslovanje

- Upoznavanje sa metodama evidentiranja akata (fizički i elektronski)

- Definisanje rada sa aktima upravnog postupka - pojam i evidencije

- Uvod u upotrebu elektronskog potpisa

- Sticanje znanja o tajnosti podataka - pravilno postupanje i čuvanje

- Bolje razumijevanje odgovornosti pri korištenju pečata i faksimila

- Upoznavanje sa obveznim poslovnim finansijskim knjigama

- Upoznavanje sa osnovama finansijskog i upravljačkog računovodstva

- Efikasniji rad sa računovodstvenim i poslovnim knjigama

- Razumijevanje načela računovodstvenog poslovanja

- Uvod u vrste internih kontrola i kontrolne postupke

- Objašnjenje pet povezanih komponenti internih kontrola prema COSO okviru

- Definisanje i objašnjenje načina upravljanja rizicima i kontrolnim aktivnostima

Cilj seminara je pružiti učesnicima jasnije razumijevanje donošenja odluka unutar organizacije, fokusirajući se na uzročno - posljedične veze koje nastaju između odjela za kancelarijsko poslovanje i odjela računovodstva i finansija. Na taj način, učesnici će biti osposobljeni za precizniju i kvalitetniju realizaciju svojih radnih zadataka.

KORIST ZA ORGANIZACIJU I UČESNIKA

Kroz ovaj seminar ojačat ćete svoju ulogu u poslovnim procesima kancelarijskog i finansijskog poslovanja te usvojiti metode koje će vam omogućiti da podignete nivo efikasnosti i efektivnosti u obavljanju svakodnevnih zadataka. Kroz interaktivna predavanja, detaljno će biti pojašnjena donešena uputstva o načinu vršenja uredskog poslovanja u organizacijama, a kojima se reguliše obavljanje poslovanja uz primjenu savremenih tehnika i metoda. Steći ćete znanja o korištenju naprednih alata za obavljanje kancelarijsko-arhivskog poslovanja i finansijsko-računovodstvenog poslovanja, uz praktične savjete temeljene na provjerenoj praksi. Usvajanje i razvoj znanja o finansijskom poslovanju pomoći će vam da savladate osnovne razlike između računovodstva, knjigovodstva, sistema unutrašnjih kontrola i sličnih aspekata. Kroz praktične primjere naučit ćete kako planirati, provoditi, realizirati i kontrolirati cjelokupnu finansijsko-računovodstvenu dokumentaciju.

SADRŽAJ

KANCELARIJSKO I ARHIVSKO POSLOVANJE

- Uputstva za elektronsko uredsko poslovanje u organizacijama

- E-pisarnica / DMS - digitalizacija upravljanja dokumentacijom

- Primjena elektronskog potpisa u skladu sa propisima

- Propisi, načela i evidencije - elektronski i fizički oblik

- Registraturna građa - kategorije, svrha i značaj uništavanja

- Arhivska građa - pakovanje, obilježavanje, smještaj i čuvanje

- Svrha i značaj arhivske knjige

- E-arhiva - procesi pohrane i čuvanja elektronskih dokumenata

- Pečat i faksimil - ovlaštenja, upotreba i odgovornost

- Tajnost podataka - vrste i metode zaštite tajni

FINANSIJE I RAČUNOVODSTVO

- Računovodstveni poslovi - finansijsko i upravljačko računovodstvo

- Finansijsko upravljanje - vrste pomoćnih i glavnih knjiga, dužnosti i ovlaštenja

- Blagajničko poslovanje - blagajnički dnevnici, transakcije i e-blagajna

- Finansijsko planiranje - godišnje i srednjoročno planiranje budžeta

- Finansijsko izvještavanje - planski pristup, strateški okvir, cost-benefit analiza

- Izrada finansijskog plana - analiza i priprema

- Svrha i struktura internog izvještavanja

- Interna kontrola - definicija, funkcije, ciljevi i komponente

- COSO okvir - planiranje poslovanja i organizacijska struktura

- Upravljanje rizicima - identifikacija, procjena, postupanje, praćenje i izvještavanje

PREDAVAČI

I Azemina Hujdur - Vrhovčić, Voditelj pisarnice i arhive

Preko 38 godina iskustva na administrativnim poslovima u različitim institucijama i organizacijama. Certificirani službenik za zaštitu podataka, sa položenim arhivističkim ispitom, ECDL certifikatom za sedam modula, certificirani sekretar za prijem državnih službenika i uposlenika.

II Boris Sesar, mr. oec.

Magistar ekonomije i certificirani trener za teme iz oblasti finansija i računovodstva, planiranja budžeta i finansijskog izvještavanja u institucijama BiH. Rukovodilac sektora za budžet, finansijske i računovodstveno - materijalne poslove. Posjeduje radno iskustvo u privatnom i državnom sektoru, kao i preko 15 godina rukovodećeg iskustva na poslovima finansija i računovodstva, a naročito na poslovima vođenja i upravljanja finansijama, finansijske kontrole i izvještavanja.

METODOLOGIJA RADA

Seminar se temelji na predavanjima i interaktivnim diskusijama/vježbama koje se odnose na procese kancelarijskog i finansijskog poslovanja. Svaki učesnik ima priliku da izloži konkretan problem i dobije prijedlog za njegovo rješavanje. Kroz zajedničke diskusije, razmjenu iskustava i praktične vježbe, učesnici će zajedno pronalaziti rješenja za specifične situacije. Kroz primjere iz prakse, učesnici će lakše razumjeti kompleksne procese kancelarijsko-finansijskog poslovanja.

Odobravamo popuste za rane prijave i prijave više učesnika iz iste organizacije do 05.09.2024.

  • Preuzmite PDF PROSPEKT seminara sa svim potrebnim informacijma na sljedećem linku PDF PROSPEKT
  • Klikom na LINK otvara se članak gdje imate sve potrebne informacije o seminaru, a na dnu članka imate opciju ONLINE REGISTRACIJE LINK

Broj učesnika je ograničen!

Rezervišite svoje mjesto na vrijeme!

Prijave traju do: 11.09.2024.

KONTAKT PODACI

KVENTUM d.o.o.

Poslovno-edukativni centar

+387 33 621 268

+387 61 307 131

info@kventum.ba

kventum.ba

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 331 55 03 ili na mail urednik@akta.ba.

Komentari (0)

POVEZANE VIJESTI