Kvantum

Foto: Kvantum

18.09.2024 |

Najave / SEMINARI I EDUKACIJE

Izvor: Akta.ba

INTERAKTIVNI SPECIJALISTIČKI SEMINAR

Šta nam donose nove izmjene i dopune ZJN u praksi?

Seminar je namijenjen svima koji sudjeluju u procesima javnih nabavki.

INTERAKTIVNI SPECIJALISTIČKI SEMINAR

NOVO

ZAKON O IZMJENAMA I DOPUNAMA ZAKONA O JAVNIM NABAVKAMA

ŠTA NAM DONOSE NOVE IZMJENE I DOPUNE ZJN U PRAKSI?

Baška Voda

23. - 25.10.2024.

SEMINAR NAMIJENJEN

Seminar je namijenjen svima koji sudjeluju u procesima javnih nabavki, uključujući zaposlenike ugovornih organa, predstavnike institucija i vlasti, javnih subjekata i preduzeća, ponuđače, stručnjake koji sudjeluju u pripremi ponuda, članove komisija za javne nabavke, rukovodioce sektora javnih nabavki, službenike koji su uključeni u proces javnih nabavki, internu reviziju ugovornih organa, advokate koji se bave slučajevima javnih nabavki, novinare, privredne subjekte, kao i sve druge osobe koje imaju odgovornost u procesima javnih nabavki ili su zainteresovane za javne nabavke na bilo koji način.

CILJEVI I SVRHA

  • Upoznati učesnike o novostima koje nam donose ZIDZJN
  • Dobre prakse u dosadašnjoj primjeni novih instituta propisanih Zakonom o izmjenama i dopunama Zakona o javnim nabavkama (ZIDZJN)
  • Primjena međunarodnih pravila u dodjeli ugovora: mogućnosti i ograničenja
  • Upoznavanje sa novinama u postupcima male vrijednosti: konkurentski zahtjev, direktni sporazum, novo pravilo jedan račun-jedan direktni sporazum
  • Stavovi Agencije za javne nabavke (prezentiranje i analiza)
  • Novosti u dijelu pravne zaštite u postupcima javnih nabavki (praksa URŽ i Sud BiH)
  • Smjernice za rješavanje problema sa kojima se učesnici susreću u praksi
  • Približiti sistem javnih nabavki učesnicima (priprema postupka-planiranje nabavke, smjernice za izradu tenderske dokumentacije, izbor najpovoljnijeg ponuđača, realizacija ugovora)
  • Prevazilaženje i eliminisanje dosadašnjih nepravilnosti u radu (bolje razumijevanje lanca odgovornosti)
  • Efikasniji i jednostavniji rad na poslovima nabavki (ugovornih organa i ponuđača) koji imaju usvojene dobre prakse nabavki

KORIST ZA ORGANIZACIJU I UČESNIKA

Ovaj seminar donosi brojne koristi za organizaciju koja se bavi javnim nabavkama. Učesnici će imati priliku steći relevantna znanja i vještine kroz praktične primjere i diskusije sa predavačima i drugim učesnicima seminara. Time će organizacija moći efikasnije organizirati svoje postupke javnih nabavki i smanjiti rizik od grešaka. Osim toga, seminar pruža mogućnost usvajanja novih znanja i razmjene iskustava sa drugim učesnicima, što može pomoći u rješavanju izazova i prepreka u budućem radu. Učesnici će biti upoznati sa novim regulatornim zahtjevima i zakonskim izmjenama u oblasti javnih nabavki, što će im pomoći da ostanu ažurni i usklađeni sa zakonskim propisima. U globalu, ovaj seminar će pomoći organizaciji da unaprijedi svoje poslovanje i stekne vrijedne vještine i znanja koja će joj biti od koristi u budućnosti.

SADRŽAJ

NOVOSTI U PRAVNOJ ZAŠTITI

  • Zakon o izmjenama i dopunama Zakona o javnim nabavkama (“Službeni glasnik BiH“, br. 50/24)
  • Postupak ugovornog organa po žalbi
  • Obaveza ponuđača u žalbenom postupku
  • Diskusija o novostima
  • Pitanja i odgovori

DOBRA PRAKSA U DOSADAŠNJOJ PRIMJENI NOVIH INSTITUTA U JAVNIM NABAVKAMA I NOVI STAVOVI AGENCIJE ZA JAVNE NABAVKE

Praksa primjene novih instituta u javnim nabavkama

  • Primjena međunarodnih pravila u dodjeli ugovora: mogućnosti i ograničenja
  • Novi izuzeci od primjene ZJN
  • Sukob interesa i isključenje ponuđača
  • Uticaj javnih nabavki na konkurenciju na tržištu
  • Izmjene ugovora i okvirnih sporazuma
  • Izmjene u postupcima konkurentskog zahtjeva i direktnog sporazuma
  • Rad komisije za javne nabavke
  • Prezentacija i analiza novih stavova Agencije za javne nabavke
    • RADIONICA

NABAVKA USLUGA IZ ANEKSA II ZJN I IZMJENE PODZAKONSKIH AKATA

  • Koje usluge potpadaju pod Aneks II ZJN?
  • Kako se provodi procedura nabavke usluga iz Aneksa II?
  • Da li je pogrešno usluge iz Aneksa II vrijednosti do 6.000,00 KM ugovarati direktnim sporazumom?
  • Praktični primjer poziva za nabavku usluga hotelskog smještaja, restoranskih usluga, poštanskih usluga, seminarskih usluga
  • Smjernice za ponuđače koji učestvuju u postupcima nabavki usluga iz Aneksa II
  • Šta u praksi donose izmjene u ostalim podzakonskim aktima?

NOVI PRAVILNIK O PROVOĐENJU ZAJEDNIČKE NABAVKE, CENTRALIZOVANE NABAVKE I USPOSTAVLJANJE CENTRALNOG NABAVNOG ORGANA

  • Šta je zajednička nabavka, a šta centralizovana nabavka?
  • Šta donosi Pravilnik o provođenju zajedničke nabavke, centralizovane nabavke i uspostavljanju centralnog nabavnog organa?
  • Obaveze ugovornih organa koji učestvuju u zajedničkoj nabavci / centralizovanoj nabavci
  • Na šta ponuđači da obrate pažnju ako se prijavljuju na tender za zajedničku nabavku / centralizovanu nabavku
  • Potpisivanje i realizacija ugovora / okvirnog sporazuma u zajedničkoj / centralizovanoj nabavci

PLANIRANJE NABAVKI, SLUŽBENIK ZA NABAVKE, INTERNI PRAVILNIK UGOVORNOG ORGANA, PRAVILNIK O E-AUKCIJI

  • Plan javnih nabavki
  • Angažman i uloga službenika za javne nabavke
  • Usvajanje i bitnost donošenja internog pravilnika o nabavkama
  • Prethodna provjera tržišta
  • Podjela predmeta nabavke na lotove
  • Priprema za postupak nabavke i smjernice pri izradi tenderske dokumentacije
  • Pregled i ocjena ponuda
  • Pravilnik o uslovima i načinu korištenja e-Aukcije

PREDAVAČI

1. Josip Jakovac, dipl. iur.

Ovlašteni predavač za javne nabavke

Međunarodni master upravljanja javnim nabavkama, regionalni trener trenera javnih nabavki višekorisničkog ToT projekta Evropske komisije i trener javnih nabavki AJN.

2. Ivana Grgić, mr. oec.

Ovlašteni predavač za javne nabavke

Završila master studije “International Master in Public Procurement Management”.

3. Bojan Ždrale, dipl. oec.

Ovlašteni predavač za javne nabavke

Završio obuku za trenere za JN u okviru Regionalnog projekta TOT II - training of treners - ITCILO, završio obuku za trenere “Jačanje sistema javnih nabavki u BiH“.

METODOLOGIJA RADA

  • Seminar je visoko interaktivan, vaše probleme pokušavamo riješiti kroz zajedničku diskusiju i praktične primjere, a dio rada će biti organiziran u vidu radionice sa predviđenim grupnim radom na rješavanju zadanih praktičnih problema.
  • Na seminaru će se prezentovati problemi sa kojima se učesnici susreću u svom radu te će zajedničkim diskusijama i savjetima pokušati pronaći optimalna rješenja.
  • Fokus seminara su iskustva učesnika, aktuelni problemi sa kojima se susreću ugovorni organi i ponuđači te nastojanje rješavanja istih kroz praktične primjere.
  • Kroz interaktivni način rada i radionice bit će omogućeno praktično rješavanje problema sa ciljem ostvarenja dugoročnih i strateških ciljeva organizacije iz oblasti nabavki.

Odobravamo popuste za rane prijave i prijave više učesnika iz iste organizacije do 11.10.2024.

Preuzmite PDF PROSPEKT seminara sa svim potrebnim informacijma na sljedećem linku PDF PROSPEKT.

Klikom na LINK otvara se članak gdje imate sve potrebne informacije o seminaru, a na dnu članka imate opciju ONLINE REGISTRACIJE.

Broj učesnika je ograničen!

Rezervišite svoje mjesto na vrijeme!

Prijave traju do: 16.10.2024.

KONTAKT PODACI

KVENTUM d.o.o.

Poslovno-edukativni centar

+387 33 621 268

+387 61 307 131

info@kventum.ba

kventum.ba

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 331 55 03 ili na mail urednik@akta.ba.

Komentari (0)

POVEZANE VIJESTI