Foto: REC d.o.o.
10.01.2025 |
Najave / SEMINARI I EDUKACIJE
Izvor: Akta.ba
Cilj škole je profesionalno osposobljavanje polaznika za samostalan rad na poslovima javnih nabavki.
REC d.o.o. organizuje četvorodnevnu interaktivnu obuku iz oblasti javnih nabavki:
ŠKOLA ZA JAVNE NABAVKE
Sarajevo, od 04. 02. – 07. 02. 2025. godine,
Hotel „Hollywood“ – Ilidža
Početak svakog radnog dana u 9:30
Za sva lica koja počinju rad na poslovima javnih nabavki, kao i za lica koja svoja znanja i iskustva iz ove oblasti žele da unaprijede, REC d.o.o organizuje četvorodnevnu školu javnih nabavki. Cilj škole je profesionalno osposobljavanje polaznika za samostalan rad na poslovima javnih nabavki (izrada plana nabavki, izrada tenderske dokumentacije, učešće u radu KJN, postupanje po žalbama, aktivnosti na okončanju postupka nabavke, itd), i unapređivanje znanja polaznika koji se već bave ovim poslovima, te je iz tog razloga škola koncipirana na način da pored teorijskih predavanja sadrži i niz primjera i vježbi koje se rade sa učesnicima, i 2 posebna bloka rada u grupama: izrada tenderske dokumentacije i pregledanje i ocjena ponuda, gdje se radi izrada konkretne tenderske dokumentacije, i vrši pregledanje i ocjena ponuda i sačinjavane zapisnika o ocjeni ponuda.
U okviru cijelog programa učesnici će biti upoznati i sa važećim stavovima nadležnih institucija (Agencija za javne nabavke BiH/Službe za reviziju/Sud BiH) i najboljim praksama, a izneseni materijal bit će u pristupu polaznicima na raspolaganje, bilo kroz davanje materijala u pisanoj formi, ili, ukoliko korisniku usluga to više odgovara, u elektronskoj formi (e-mail, CD, i slično).
Plan programa je u nastavku, a sadržaj programa bit će dodatno prilagođen konkretnim potrebama polaznika.
Programa obuke
Prvi dan Utorak 04. 02. 2025. Početak: 09:30 Predavač: Amir Rahmanović |
|
Tema |
Vrijeme |
Osnovni principi javnih nabavki Obaveza primjene odredbi ZJN Izuzeća od odredbi ZJN Priprema za provođenje postupka nabavke: plan nabavki, šta ako nabavka nije u planu nabavki, kako izabrati odgovarajući postupak nabavke, pokretanje postupka nabavke Pitanja i odgovori (kontinuirano) |
9:30-11:00 |
Pauza
|
11:00-11:30 |
Postupci nabavki (direktni sporazum, konkurentski zahtjev, otvoreni postupak) Pitanja i odgovori (kontinuirano) |
11:30-13:00 |
Pauza za ručak
|
13:00-14:00 |
Postupci nabavki (ograničeni postupak nabavke, pregovarački postupak bez objave obavještenja o nabavci, pregovarački postupak sa objavom obavještenja o nabavci) Pitanja i odgovori (kontinuirano) |
14:00 – 15:00 |
Drugi dan Srijeda 05. 02. 2025. Početak: 09:30 Predavač: Dragana Kovačević |
|
Tema |
Vrijeme |
Okvirni sporazum (kada se primjenjuje, razlika između ugovora i okvirnog sporazuma, primjeri, sklapanje pojedinačnih ugovora i realizacija okvirnog sporazuma) Pitanja i odgovori (kontinuirano) |
9:30-11:00 |
Pauza
|
11:00-11:30 |
Nabavke usluga iz Aneksa II ZJN (kada se provode, i kako; obaveze ugovornog organa u provođenju ovog postupka nabavke; potpisivanje i realizacija ugovora; žalbeni postupak u postupku nabavke usluga iz Aneksa II ZJN; primjeri provođenja postupka nabavke za hotelske usluge, seminarske usluge i nabavke usluga sistematskog pregleda) Pitanja i odgovori (kontinuirano) |
11:30-13:00 |
Pauza za ručak
|
13:00-14:00 |
Izuzeća od primjene odredbi ZJN / Šta ZJN predviđa za ugovore koji su izuzeti od odredbi ZJN – koraci i primjeri Uloga, zadaci i obaveze članova KJN Zaštita integriteta članova KJN Obavještenja u postupcima javnih nabavki i transparentnost procedura javnih nabavki Primjeri i vježbe Pitanja i odgovori (kontinuirano) |
14:00 – 15:30 |
Treći dan Četvrtak 06. 02. 2025. Početak: 09:30 Predavač: Saša Nevesinjac |
|
Tema |
Vrijeme |
Izrada tenderske dokumentacije I dio (kvalifikacioni uslovi, rokovi, ostale odredbe tenderske dokumentacije) Primjeri i vježbe Pitanja i odgovori (kontinuirano) |
9:30-11:00 |
Pauza
|
11:00-11:30 |
Otvaranje zahtjeva za učešće ponuda (Procedura i pravila kada otvaranje ponuda nije javno) Otvaranje ponuda (procedura, šta se saopštava, obaveze članova KJN, itd) Priprema zapisnika o ocjeni ponuda Pregledanje i ocjena ponuda dio (detalji vezani za garanciju za ozbiljnost ponuda, čvrst uvez i numeracija ponuda, osnovna pravila za ocjenu pregledanje i ocjenu ponuda, pregledanje kvalifikacione dokumentacije, izjava ponuđača...) Grupa ponuđača Alternativna ponuda Primjeri i vježbe Pitanja i odgovori (kontinuirano) |
11:30-13:00 |
Pauza za ručak
|
13:00-14:00 |
Uzorci i provjera uzoraka Postupanje sa uzorcima Matematička provjera ponuda (kako postupati u slučaju da postoje matematičke greške u ponudi; šta se ne smije ispravljati u ponudi, itd) Pojašnjenje i dopuna ponude Kako sačiniti zahtjev za pojašnjenje ponude Neprirodno niska cijena (kada se ispituje, kako se ispituje, priprema i dostavljanje zahtijeva za ispitivanje neprirodno niske cijene, itd) E-aukcija Pitanja i odgovori (kontinuirano) |
14:00 – 15:30 |
Četvrti dan Petak 07. 02. 2025. Početak: 09:30 Predavač: Ivana Grgić |
|
Tema |
Vrijeme |
Sačinjavanje zapisnika o ocjeni ponuda Rok važenja ponuda, zahtjevi za produžavanje roka važnosti ponuda Davanje preporuke o izboru/poništenju Uvid u ponude Zaključenje ugovora Primjeri Pitanja i odgovori (kontinuirano) |
9:30-11:00 |
Pauza
|
11:00-11:30 |
Žalbeni postupak i najnovija praksa KRŽ-a O čemu moramo voditi računa prilikom realizacije ugovora Pitanja i odgovori (kontinuirano) Završna riječ |
11:30-13:00 |
Zajednički ručak
|
13:00-14:00 |
ZAVRŠETAK ŠKOLE ZA JN |
14:00 SATI |
UKUPNA CIJENA OBUKE NA ŠKOLI (sa PDV-om):
750 KM po jednom učesniku
650 KM po učesniku za dva i više učesnika iz iste organizacije
Ukoliko neko želi i ima potrebu da prisustvuje npr. samo jednom danu, i u tom slučaju cijena je 205,00 KM po polazniku. U navedene cijene uključen je PDV.
Kotizacija uključuje
Cijena četverodnevne obuke uključuje i uslugu „Produženog savjetovanja“, u roku od 30 dana od dana završetka obuke. „Produženo savjetovanje“ podrazumijeva da polaznik ima pravo da u navedenom periodu postavlja pitanja iz oblasti javnih nabavki, na koja će u roku od 24, maksimalno 48 sati od trenutka postavljanja pitanja, dobijati pisane odgovore od ekspertskog tima za javne nabavke naše kuće.
- Troškove sudjelovanja u radu seminara;
- Materijal za pisanje;
- Prezentacije sa predavanja;
- Osvježenje u pauzama i zajednički ručak;
- Uvjerenje o usavršavanju (certifikat).
Škola za JN je dobra osnova za polaganje ispita za saradnika za javne nabavke.
Učesnicima koji slušaju cijeli Program Škole za JN u cijenu kotizacije uključena je sljedeća Literatura:
- "Komentar Zakona o izmjenama i dopunama Zakona o javnim nabavkama" – obim oko 200 str., B5, tvrdi povez;
- Modeli akata za rad Komisije za JN – na CD;
- Modeli Pravilnika o javnim nabavkama roba, radova i usluga (model internog akta usklađen sa ZIDZJN-a – CD.
Predavači:
Treneri za javne nabavke i osobe koje se profesionalno bave javnim nabavkama – dosadašnji saradnici REC-a!
Prijava za Školu:
Obavezna prijava za seminar putem prijavnog obrasca
1. Popunjen prijavni obrazac molimo Vas da pošaljete putem e-maila na rec@rec.ba ili putem faxa na jedan od brojeva + 387 33 40 87 78, + 387 33 40 87 79 i + 387 33 21 45 82.
2. Na osnovu dostavljenog prijavnog obrasca, bit će Vam dostavljena profaktura na osnovu koje se vrši plaćanje
3. Mjesta za obuku će se popunjavati po redoslijedu prijavljivanja.
Uplata se može izvršiti i u gotovini prije početka seminara – molimo Vas da o tome ranije pismeno obavijestite REC d.o.o.
VAŽNA NAPOMENA
Budžetski korisnici svakako mogu prisustvovati seminaru uz odgodu plaćanja ali uz obaveznu prijavu!
Narudžbe publikacija možete izvršiti putem web stranice www.rec.ba ili kontaktom na tel. 033 408 778 i 033 214 582.
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 331 55 03 ili na mail urednik@akta.ba.