10.06.2011 |
Pauza / INOVACIJE I TEHNOLOGIJE
Izvor: eKapija.ba
Počela je sezona godišnjih odmora, kada je tehnička ispravnost automobila od presudnog značaja. U Nissanu o tome vode posebnu pažnju, pa je od 1. juna/lipnja 2011. godine, pokrenuta usluga „NISSAN Assistance” za sva vozila u garanciji, koja vrijedi 3 godine ili 100.000 pređenih kilometara. U slučaju potrebe, odnosno kvara automobila, sve što treba jeste pozvati Nissan Assistance brojeve telefona 0800 202 11 u Bosni i Hercegovini, odnosno +387 33 261 262 iz inostranstva.
Usluga Nissan Assistance uključuje popravak vozila na licu mjesta, a ako to nije moguće, vučnu službu do najbližeg Nissanovog servisera i popravak vozila. Kontakt s najbližim servisom uspostavlja služba Nissan Assistance, a Nissanov serviser nakon toga u najkraćem vremenu dolazi do vašeg vozila.
U slučaju kad popravak nije moguće obaviti na licu mjesta i kad je neizostavno potrebna vučna služba, odnosno u slučaju da se vozilo ne može popraviti isti dan ili popravak traje duže od 3 sata, vozač i suputnici, imaju pravo na opciju nastavka putovanja alternativnim sredstvom prevoza ili zamjenskim vozilom, te pravo na smještaj u hotelu.
Usluga Nissan Assistance pomoći na cesti, dostupna je 24 sata dnevno tokom cijele godine, nedjeljom i praznicima. Za više informacija posjetite www.nissan.ba ili Guma M Mostar, ovlaštenog Nissan trgovca za područje BiH.
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 331 55 03 ili na mail urednik@akta.ba.