02.07.2015 |
Pauza / INOVACIJE I TEHNOLOGIJE
Izvor: B92
Ako ste se već navikli na sadašnji logo Facebooka nemate razloga za brigu. Naime, novi logo je tek neznatno drugačiji od svog prethodnika.
Posljednja promjena zaštitnog znaka Facebooka zabilježena je još 2005. godine. Skoro deceniju kasnije, uprava kompanije odlučila je da promjeni logo.
Ako ste se već navikli na sadašnji logo Facebooka nemate razloga za brigu.
Naime, novi logo je tek neznatno drugačiji od svog prethodnika.
S obzirom da najčešće od cijelog loga vidimo samo čuveno F, važno je napomenuti da na ovom slovu nije bilo nikakvih promjena.
Najveća promjena ogleda se u činjenici da je umjesto bijele podloge i plavih slova, Facebook sada odlučio da korisit plavu podlogu i bijela slova.
Pored ove promjene, najuočljivija promjena je ona na slovu "a" koje je sada potpuno promijenjeno.
Kako je objašnjeno iz dizajnerske kuće koja je radila nov logo, cilj je da novi logo bude "prijateljskiji i pristupačniji".
Takođe, saopšteno je da se razmišljalo i o mogućem potpunom redizajnu znaka, ali su se ipak odlučili za rješenje koje nije toliko drastično.
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 331 55 03 ili na mail urednik@akta.ba.