Alibaba

27.05.2024 |

Pauza / SPORT

Izvor: Akta.ba

UEFA Evropsko prvenstvo

David Beckham postao međunarodni ambasador brenda e-trgovine Alibaba

Beckhamova kompanija, DRJB Holdings, saopštila je da je ostvarila 92,5 miliona dolara prihoda u 2022. godini.

Fudbalska zvijezda David Beckham promovirat će Alibaba međunarodnu platforma za e-trgovinu, AliExpress, u svom najvećem globalnom partnerstvu ambasadora brenda do sada, prenio je CNBC.

AliExpress, koji nije otkrio koliko plaća Beckhamu da bude njegov globalni ambasador brenda, pridružio se grupi od nekoliko kineskih kompanija u sponzorstvu UEFA Evropskog prvenstva u fudbalu koje počinje sredinom juna.

"AliExpress ulaže milione eura u popuste, ponude i angažman tokom igara", navodi se u saopštenju kompanije, dodajući da planirane promocije uključuju šansu za korisnike AliExpress aplikacije da osvoje karte za igre.

"AliExpress pomaže navijačima da se još više približe UEFA EURO 2024 ovog ljeta, nudeći im sjajne nagrade dok se akcija odvija na terenu", rekao je Beckham u svojoj jedinoj izjavi u saopštenju za javnost.

Beckhamova kompanija, DRJB Holdings, saopštila je u svom posljednjem dostupnom izvještaju da je ostvarila 72,6 miliona funti (92,5 miliona dolara) prihoda u 2022. godini.

Alibabina međunarodna platforma za e-trgovinu AliExpress je sponzor UEFA Euro 2024 a David Beckham je globalni ambasador brenda

Alibaba međunarodna e-trgovina, koja uključuje AliExpress, zove se Alibaba International Digital Commerce Group. Prodaja međunarodne jedinice porasla je za 45% na godišnjem nivou u prva tri mjeseca 2024. na 27,45 milijardi juana (3,79 milijardi dolara).

To je u suprotnosti sa rastom prihoda od 4% u tom periodu sa Taobaoa i Tmall grupe fokusiranih na Kinu na 93,22 milijarde juana, navodi Alibaba.

Međutim, međunarodna poslovna jedinica prijavila je povećanje gubitaka na 4,1 milijardu juana, u poređenju sa 2,2 milijarde juana godinu dana ranije.

"Kompanija je "napravila agresivna ulaganja" na Bliskom istoku i drugim tržištima u razvoju u prva tri mjeseca ove godine", rekao je Jiang Fan, kopredsjedavajući i izvršni direktor međunarodne jedinice, u pozivu za zaradu ranije ovog mjeseca.

AliExpress je javio da je 2022. godine potrošio oko 7 miliona dolara u Južnoj Koreji kako bi privukao lokalne potrošače nižim cijenama proizvoda. Prošle godine, AliExpress je potpisao ugovor i sa glumcem Don Leejem kao prvim ambasadorom brenda u Južnoj Koreji.

Druge kompanije sa sjedištem u Kini također su povećale svoje napore za širenje u inostranstvo zbog usporavanja rasta na domaćem tržištu. Kineski sponzori UEFA Eura 2024 uključuju Alibabinu podružnicu Alipay, kompaniju električnih automobila BYD , marke kućanskih aparata Hisense i kompaniju za pametne telefone Vivo.

Hisense je postao prvi kineski sponzor za Evropsko prvenstvo 2016. godine.

Tri druge kineske kompanije su kasnije potpisale partnerstva za igre 2020. godine, prenio je CNBC.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 331 55 03 ili na mail urednik@akta.ba.

Komentari (0)

POVEZANE VIJESTI