24.02.2025 |
Predstavljamo
Izvor: Akta.ba
Cilj Moj Slatki Brend koncepta je omogućiti kompanijama da kroz inovativan i ekološki osviješten pristup unaprijede svoj imidž i ugled
U svijetu poslovanja, prvi dojam može biti presudan. On često postavlja temelje za buduće odnose, bilo da je riječ o klijentima, partnerima ili zaposlenima. Moj Slatki Brend omogućava kompanijama da ostave nezaboravan i sofisticiran utisak – kroz personalizirane čokolade koje komuniciraju pažnju, posvećenost i visoke standarde brenda.
Naše čokolade nisu samo ukusan dodatak poslovnim susretima – one su strateški alat brendiranja. Bilo da se koriste u korporativnim poklonima, na sastancima, konferencijama ili kao dio brendiranog doživljaja u vašim prostorima, one pomažu vašoj kompaniji da se istakne i ojača svoju reputaciju.
Cilj Moj Slatki Brend koncepta je omogućiti kompanijama da kroz inovativan i ekološki osviješten pristup unaprijede svoj imidž i ugled. Personalizirana čokolada nije samo luksuzan detalj – ona je praktičan i održiv korporativni poklon koji prenosi ključne vrijednosti vaše kompanije: pažnju prema partnerima, posvećenost detaljima i odgovornost prema okolini.
Moj Slatki Brend je rezultat istraživanja tržišta koje je proveo kreativni studio The Content d.o.o. Analizom poslovnih trendova i potreba kompanija u regiji, došli smo do zaključka da nedostaje personalizovana čokolada kao inovativno rješenje za jačanje imidža i profesionalnog identiteta brendova. Ovim konceptom želimo omogućiti kompanijama da na održiv, koristan i estetski privlačan način komuniciraju svoje vrijednosti – bez stvaranja nepotrebnog otpada i suvišnih korporativnih elemenata koji ne donose dodanu vrijednost.
Za sve dodatne informacije i upute posjetite Instagram profil:
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 331 55 03 ili na mail urednik@akta.ba.