Na osnovu Odluke o odobravanju projekta nabavke objekta za smještaj institucija Bosne i Hercegovine – Državne agencije za istrage i zaštitu u Banjoj Luci, VM broj 143/23 od 07. 06. 2023. godine, i člana 10a stav (1) tačka a) Zakona o javnim nabavkama Bosne i Hercegovine („Službeni glasnik BiH“, br. 39/14 i 59/22), Komisija za provođenje postupka nabavke/kupovine objekta za smještaj Državne agencije za istrage i zaštitu u Banjoj Luci objavljuje
JAVNI POZIV
ZA PODNOŠENJE PONUDA ZA NABAVKU/KUPOVINU OBJEKTA ZA SMJEŠTAJ
INSTITUCIJA BOSNE I HERCEGOVINE – DRŽAVNE AGENCIJE ZA ISTRAGE I ZAŠTITU U BANJOJ LUCI
I – PREDMET JAVNOG POZIVA
(1)Predmet javnog poziva je prikupljanje ponuda za nabavku/kupovinu objekta za smještaj institucija Bosne i Hercegovine – Državne agencije za istrage i zaštitu u Banjoj Luci, procijenjene nabavne vrijednosti 5.800.000,00 KM s pripadajućim porezom.
(2)Planirana dinamika potrošnje sredstava iz stava (1) ove tačke realizirat će se u sljedećim fazama:
a)u 2023. godini 3.480.000 KM;
b)u 2024 godini 2.320.000 KM.
(3)Objekat koji je predmet kupovine mora ispunjavati sljedeće uvjete:
A.OPĆI UVJETI
1.Objekat mora biti lociran u užoj gradskoj zoni grada Banja Luka, blizu javnog prevoza, maksimalna udaljenost od centra (Robna kuća ,,BOSKA,,) 3 (tri) km najbližom komunikacijom.
2.Potrebna površina prostora je minimalno 1.200 m2.
3.Objektu mora biti omogućen kolni i pješački pristup, kao i pristup za osobe sa poteškoćama u kretanju (ako takav pristup ne postoji, mora postojati mogućnost za njegovu jednostavnu izgradnju u fazi prilagođavanja objekta krajnjoj namjeni).
4.Objekat mora posjedovati glavni ulaz, kao i pomoćni ulaz i evakuacijske izlaze.
5.Objekat mora imati minimalno 25 parking mjesta na pripadajućoj parceli.
6.Parcela mora biti ograđena vanjskom zaštitnom ogradom od javnog prostora od susjednih objekata i ulice i njena površina sa pripadajućim objektom mora biti minimalne površine 1.800 m2.
7.Objekat mora biti odvojena fizička i infrastrukturna cjelina.
8.Objekat mora biti bez ikakvih opterećenja, sa riješenim imovinsko-pravnim odnosima, te posjedovati upotrebnu dozvolu, građevinsku dozvolu i ostalu potrebnu tehničku dokumentaciju.
9.Objekat mora biti prostran, svijetao i funkcionalan za administrativnu upotrebu sa funkcionalnim infrastrukturnim sistemima i instalacijama, ugradbenim mobilijarom (stolarskim i bravarskim pozicijama), podovima, stropovima. Ako se radi o starijem prostoru, mora se dovesti u stanje pune funkcionalnosti kao nov prostor.
10.Objekat mora imati osim stepeništa za vertikalnu komunikaciju i lift u unutrašnjosti objekta blizu službenog ulaza.
11.Objekat mora biti priključen na potrebne energente i to: električnu mrežu sa odgovarajućom instalacijom za potrebe korisnika sa minimalnom angažiranom snagom 250 kW, vodovodnu i kanalizacijsku mrežu, PTT i Internet mrežu, odnosno posjedovati svu unutrašnju infrastrukturu, instalaciju, sistem hlađenja i grijanja i za iste imati zasebna mjerila, te mora imati sistem ventilacije u prostorijama koje nemaju mogućnost prirodne ventilacije – putem vanjskih otvora, protivpožarnu zaštitu, kao i električnu rasvjetu u zoni objekta (vanjska rasvjeta).
12.Objekat mora biti funkcionalan i pogodan za smještaj Regionalnog ureda Banja Luka, useljiv i slobodan od stvari i ljudi u roku od 90 dana od dana potpisivanja ugovora, uz spremnost ponuđača da u istom roku, o svom trošku, uz konsultacije sa Agencijom, izvrši dodatno pregrađivanje prostorija i prilagođavanje za potrebe Agencije i osigura dodatnu infrastrukturu za novi raspored i priključna mjesta elektroinstalacija jake i slabe struje kao i ostale instalacije i potrebe Agencije, a sve u skladu sa potrebama navedenim u ostalim uvjetima (tačka B.).
B.OSTALI UVJETI
1.Objekat treba da je višespratni (minimalno prizemlje i sprat) građen od čvrstih materijala i armirano betonskim konstruktivnim sistemom, sa termoizolacijom na fasadi i svim propisanim standardima u građevinarstvu po pitanju izolacija, instalacija i završne obrade.
2.Svijetla visina uredskog prostora (između poda i stropa) treba da je minimalno 2.70 m, sa prostorom za polaganje instalacija minimalne visine 20 cm od završnog stropa do AB ploče.
3.Završna obrada stropa treba da je montažno demontažna, odnosno da se instalacijama u stropu može pristupiti (demontažom stropnih ploča ili revizioni otvor);
4.Objekat treba posjedovati minimalno 40 ureda različitih površina za zaposlenike i rukovodeće osoblje.
5.Treba postojati mogućnost formiranja dodatnih prostorija i to: jedne višenamjenske sale površine od najmanje 20 m2 i jedne veće višenamjenske sale površine od najmanje 30 m2, kao i prostora pisarnice površine minimalne 20 m2 u prizemnom dijelu objekta;
6.Objekat mora posjedovati na svakom spratu mokri čvor sa odvojenim ženskim i muškim toaletima i kabinama.
7.Objekat treba posjedovati server sobu sa mrežom, sa čvorištem u istoj, minimalne površine 12 m2, klimatiziranu nezavisno od ostale klimatizacije objekta i propisno tehnički opremljenu za datu svrhu i namjenu ili mogućnost za izradu iste;
8.Objekat mora imati mogućnost formiranja arhivskog prostora, minimalno tri skladišna prostora u minimalnoj površini od po cca 20 m2 i četiri prostorije za istražne radnje i depozit.
9.Objekat mora imati prijavnicu na ulazu u parcelu ili mogućnost njene izgradnje u fazi prilagođavanja objekta krajnjoj namjeni.
10.Objekat mora imati mogućnost instalacije videonadzora.
11.Objekat mora imati ostave i prostorije za osoblje, materijal i opremu u svrhu održavanja higijene prostora i servisne prostorije.
12.Objekat mora imati recepciju na ulazu u objekat sa dodatnom prostorijom koja može poslužiti i za smještaj osobe za osiguranje objekta i prostor za KDZ opremu.
13.Objekat mora imati poseban ulaz sa parkinga i poseban službeni ulaz kao i VIP ulaz;
14.Objekat mora imati adekvatnu prostoriju za smještaj agregata.
15.Objekat mora imati kafeteriju (bife) u kojoj se mogu služiti hladni i topli napici.
Potrebna dokumentacija za tehnički dio ponude
Pored dokaza o ispunjavanju uvjeta iz tačke 1. stav (3) Javnog poziva, ponuđač je dužan dostaviti i sljedeću dokumentaciju:
1.naziv/ime i prezime i tačna adresa (kontakt telefon i ime odgovorne osobe ponuđača);
2.ovjerenu i potpisanu specifikaciju priloženih dokumenata u tehničkom dijelu ponude, sačinjenu po rednim brojevima, sa naznakom ukupnog broja priloženih dokumenata;
3.kraći tehnički opis prostora koji treba da sadrži tačnu adresu, godinu izgradnje, opis građevine i materijalizaciju objekta, tabelarni pregled bruto i neto površina, opis povezanosti sa saobraćajnicama, kratak sadržaj prostora, spratnost, podatke o površini prostora (bruto, neto i korisna površina), podatke o infrastrukturi i sistemima u objektu i u granicama parcele, sadržaj tip, vrsta i kapaciteti s tačnim načinom priključka na električnu energiju, vodovod, kanalizaciju, grijanje, PTT i ostale priključke;
4.elektroenergetska saglasnost ili dokaz o angažiranoj snazi (ovjerena kopija ne starija od tri mjeseca).
5.situacija s lokacijom i položajem prostora u MJ 1:500 ili 1:1000 sa naznačenim granicama objekta i parcele;
6.projekat izvedenog stanja po svim fazama i snimak prostora, tj. projekat postojećeg stanja MJ 1:50 i 1:100, osnove svih etaža i fasade, sa ucrtanim dispozicijama, sadržajem svake etaže, bruto i neto i korisnu površinu svakog sprata i korisnu površinu svakog prostora, presjek objekta u MJ 1:100;
7.fotografija prostora, unutrašnjosti i vanjskog izgleda, u boji, formata A4;
8.upotrebna dozvola i dokaz o namjeni prostora, original ili ovjerena kopija ne starija od tri mjeseca u momentu dostavljanja ponude;
9.original zemljišnoknjižnog izvatka, sa popisnim, vlasničkim i teretnim listom, ne starijim od 15 dana u momentu podnošenja ponude;
10.original izvod iz katastarskog plana sa oznakom prostora, ne stariji od tri mjeseca u momentu dostavljanja ponude.
11.izjava ponuđača da je saglasan da prostor prilagodi korisniku u skladu s uvjetima navedenim u tački A. i tački B. uvjeta.
Pored potrebne dokumentacije za tehnički dio ponude ukoliko je vlasnik objekta:
a)fizička osoba – obavezno dostaviti kopiju lične karte (ovjerena kopija ne starija od 15 dana u momentu podnošenja ponude) i potvrdu o mjestu prebivališta (original ili ovjerena kopija ne starija od 30 dana u momentu dostavljanja ponude);
b)pravna osoba – obavezno dostaviti „Izvod iz sudskog registra“ ili ekvivalentni dokument o registraciji pravne osobe koji izdaje nadležni sudski organ ili drugi organ (original ili ovjerena kopija ne starija od tri mjeseca u momentu dostavljanja ponude).
Osim navedenog, potrebno je dostaviti potvrdu nadležne poreske uprave ili ukoliko se radi o ponuđaču koji nije registriran u Bosni i Hercegovini, potvrdu ili izvod iz evidencije na osnovu koje se može utvrditi da uredno izmiruje obaveze za penzijsko i invalidsko osiguranje i zdravstveno osiguranje (original ili ovjerena kopija ne starija od tri mjeseca u momentu dostavljanja ponude) i potvrdu nadležne/ih institucija o uredno izmirenim obavezama po osnovu direktnih i indirektnih poreza (original ili ovjerena kopija ne starija od tri mjeseca u momentu dostavljanja ponude).
Napomena: U slučaju da ponuđači imaju zaključen sporazum o reprogramu obaveza, odnosno odgođenom plaćanju po osnovu doprinosa za penzijsko-invalidsko osiguranje, zdravstveno osiguranje, direktne i indirektne poreze, dužni su dostaviti potvrdu nadležne institucije/a da ponuđač u predviđenoj dinamici izmiruje svoje reprogramirane obaveze. Ukoliko je ponuđač zaključio sporazum o reprogramu obaveza ili odgođenom plaćanju obaveza i izvršio samo jednu uplatu obaveza neposredno prije dostave ponude, ne smatra se da u predviđenoj dinamici izvršava svoje obaveze i taj ponuđač neće biti kvalificiran u ovom postupku javnog poziva.
Potrebna dokumentacija za finansijski dio ponude:
1.ovjerena i potpisana specifikacija priloženih dokumenata u finansijskom dijelu ponude, sačinjena po rednim brojevima i sa naznakom ukupnog broja priloženih dokumenata;
2.ponuđena cijena u KM (konvertibilnim markama) po 1m2 neto površine objekta bez uračunatog iznosa pripadajućeg indirektnog poreza, ponuđena cijena u KM (konvertibilnim markama) po 1m2 neto površine objekta sa uračunatim iznosom pripadajućeg indirektnog poreza i ukupna cijena ponude sa uračunatim iznosom pripadajućeg indirektnog poreza;
3.ovjerena i potpisana izjava da objekat podliježe pod obračun poreza na dodanu vrijednost i porez na promet nepokretnosti ili da objekat ne podliježe pod obračun poreza na dodanu vrijednost i poreza na promet nepokretnosti;
4.ovjerena i potpisana izjava o opciji ponude, minimalno 90 dana od momenta podnošenja ponude;
5.ovjerena i potpisana izjava o prihvaćanju uvjeta i načina plaćanja prema planiranoj dinamici potrošnje sredstava koja je propisana Odlukom o odobravanju projekta nabavke objekta za smještaj institucija Bosne i Hercegovine – Državne agencije za istrage i zaštitu u Banjoj Luci, VM broj 143/23 od 07. 06. 2023. godine;
6.garancija za ozbiljnost ponude u iznosu od 2% od ponuđene cijene sa PDV-om s rokom trajanja minimalno 120 dana. Garancija za ponudu mora biti u obliku bezuvjetne bankarske garancije, naplative na prvi poziv. Bezuvjetna bankarska garancija treba biti validna tokom cijelog perioda važenja ponude. Garancija za ponudu se mora dostaviti, posebno kovertirana uz ponudu sa naznakom: „Originalna garancija za ozbiljnost ponude“. Garancija za ozbiljnost ponude dostavlja se u originalu, u zatvorenoj plastičnoj foliji (koja se npr. na vrhu zatvori naljepnicom na kojoj je stavljen pečat ponuđača ili se otvor na foliji zatvori jamstvenikom, a na mjesto vezivanja zalijepi naljepnica i otisne pečat ponuđača). Garancija ne smije biti ni na koji način oštećena (bušenjem i sl.) jer probušena ili oštećena garancija se ne može naplatiti. Ugovorni organ može zahtijevati produženje garancije za ozbiljnost ponude, te će se u tom slučaju pismeno obratiti ponuđačima za produženje. Garancija mora biti važeća cijelo vrijeme važenja ponude. U slučaju da ponuđači ne dostave pismenu saglasnost za produženje garancije za ozbiljnost ponude, kao i produženu garanciju za ozbiljnost ponude na rok koji je utvrdio ugovorni organ, smatrat će se da je ponuđač odustao od ponude u Javnom pozivu. Ukoliko garanciju za ozbiljnost ponude dostavlja grupa ponuđača, garanciju za ozbiljnost ponude može dostaviti jedan član grupe, više članova grupe ili svi članovi grupe.
II – PRAVO UČEŠĆA
Pravo učešća po ovom javnom pozivu imaju sve fizičke i pravne osobe koje dostave kompletnu traženu dokumentaciju.
III – DETALJNE INFORMACIJE
Detaljne informacije za zainteresirane ponuđače u vezi sa javnim pozivom mogu se dobiti svakog radnog dana od 10,00 do 15,00 sati u prostorijama Državne agencije za istrage i zaštitu, Nikole Tesle 59, Istočno Sarajevo, ured broj 228, na telefon 057/326 353, kontakt osoba sekretar Komisije za nabavku/kupovinu objekta za smještaj institucija Bosne i Hercegovine - Državne agencije za istrage i zaštitu u Banjoj Luci.
IV – KRITERIJI ZA DODJELU UGOVORA – OCJENA PONUDA
Predviđeni kriteriji za ocjenu i odabir najpovoljnije ponude za objekat su:
1.ponuđena cijena ocjenjuje se sa maksimalno 40 bodova (potpuno funkcionalnog objekta prilagođenog smještaju institucija Bosne i Hercegovine);
2.kvalitet gradnje, estetske, funkcionalne i druge karakteristike objekta ocjenjuju se sa maksimalno 40 bodova;
3.lokacija, blizina lokacije u odnosu na sjedište centralne gradske zone i gradskog prevoza ocjenjuje se sa maksimalno 20 bodova.
V – SADRŽAJ I NAČIN DOSTAVE PONUDE
Ponude se dostavljaju u dvije odvojene i posebno zapečaćene koverte na navedenu adresu, a moraju sadržavati odvojen tehnički od finansijskog dijela ponude, označenim kao „Tehnički dio ponude“ i „Finansijski dio ponude“ sa imenom i prezimenom i kontakt telefonom ponuđača na poleđini obje koverte.
Ponude sa naznakom: „NE OTVARATI – PONUDA ZA NABAVKU/KUPOVINU OBJEKTA ZA SMJEŠTAJ INSTITUCIJA BOSNE I HERCEGOVNE – DRŽAVNE AGENCIJE ZA ISTRAGE I ZAŠTITU U BANJOJ LUCI“
Ponude je potrebno dostaviti putem pošte najkasnije do 31. 08. 2023. godine, a ukoliko se ponude dostavljaju lično, najkasnije do 31. 08. 2023. godine do 17,00 sati, na adresu: Državna agencija za istrage i zaštitu, Nikole Tesle 59, Istočno Sarajevo, protokol. Ukoliko su ponude dostavljene nakon isteka roka određenog za podnošenje ponuda, ponude se neće razmatrati i bit će vraćene kao neotvorene.
VI – OTVARANJE PONUDA
Komisija za provođenje postupka nabavke/kupovine objekta, imenovana Odlukom Državne agencije za istrage i zaštitu izvršit će ocjenu ponuda koje su pristigle do naznačenog roka.
Ponuđači koji su podnijeli svoje ponude bit će obaviješteni o rezultatima odabira najpovoljnije ponude u roku od sedam dana od dana donošenja odluke o izboru najpovoljnijeg ponuđača, odnosno o razlozima neprihvatanja ponude.
VII – OSTALO
Ostali uvjeti u vezi sa nabavkom/kupovinom objekta regulirat će se posebnim ugovorom.
Shodno članu 10a stav (1) tačka a) Zakona o javnim nabavkama Bosne i Hercegovine („Službeni glasnik BiH“, br. 39/14 i 59/22), na predmetni javni poziv ne primjenjuju se odredbe navedenog zakona.
Odabrani ponuđač dužan je prije potpisivanja kupoprodajnog Ugovora da dostavi projektnu dokumentaciju Državnoj agenciji za istrage i zaštitu u printanoj verziji (1x) i u elektronskoj verziji na CD (lx).
VIII – INFORMACIJE O ZAŠTITI PRAVA PONUĐAČA
Ponuđač koji je učestvovao u postupku javnog poziva može, radi zaštite svojih prava, u roku osam dana od prijema pismene obavijesti o izboru najpovoljnijeg ponuđača, odnosno njegovom neizboru, Komisiji za provođenje postupka nabavke/kupovine objekta izjaviti žalbu u pismenoj formi na nepravilnosti u postupku izbora. Nedopuštena, nepravovremena ili žalba koju je izjavila neovlaštena osobe odbacuje se.
KOMISIJA