Akta headerlogo

Paket Tender


400 KM + PDV / godišnje

Saznajte više

Paket Tender


400 KM + PDV / godišnje

Saznajte više

Objavljeno: 03.04.2025 10:41

Izvor: Glas Srpske, 03.04.2025

Prodaja livada i njiva: k.č. broj 405, k.č. broj 412 Mokrice

REPUBLIKA SRPSKA

GRAD GRADIŠKA

GRADSKA UPRAVA GRADONAČELNIK

Broj: 02.02/1-477-29/25

Datum: 02.04.2025. godine

Na osnovu člana 348. stav (1) Zakona o stvarnim pravima ("Službeni glasnik Republike Srpske", broj 124/08, 3/09, 58/09,95/11, 60/15 i 107/19), člana 4. i 10. Pravilnika o postupku javnog konkursa za raspolaganje nepokretnostima u svojini Republike Srpske i jedinica lokalne samouprave ("Službeni glasnik Republike Srpske", broj 20/12), i Odluke Skupštine Grada Gradiška o pristupanju prodaji nepokretnosti putem licitacije bro) 01.01-022-83/25 od 31.03.2025. godine, Gradonačelnik Grada Gradiške raspisuje:

OGLAS

o prodaji nepokretnosti radi realizacije investicionog projekta od posebnog interesa za regionalni, odnosno lokalni razvoj putem usmenog javnog nadmetanja-licitacije

I

Prodaje se nepokretnost radi realizacije investicionog projekta od posebnog interesa za regionalni, odnosno lokalni razvoj u okviru regulacionog plana „Obilaznica -Čatrnja", u poslovnoj zoni „Obilaznica" u vlasništvu Grada Gradiška putem licitacije i to građevinska parcela označena kao:

- k.č. broj: 405 "Mokrice"

livada 4 klase u površini 11508 m2

njiva 5. klase u površini 3923 m2

njiva 6. klase u površini 4968 m2

-k.č. broj: 412 „Mokrice"

livada 4. klase u površini 9601 m2

njiva 6. klase u površini 9112 m2

ukupne površine 39112 m2,upisaneu posjedovni listbroj: 218 k.o. Žeravica, po subvencionisanoj cijeni od 4,00 KM/m2

II

Predmetne parcele služiće za izgradnju objekata koji će se koristiti kao skladišno- poslovni prostor, bruto površine 7000 t2 (5000 t2 skladišnog prostora i 2000 t2 poslovnog prostora).

Kompleks će se sastojati iz objekata koji će služiti za skladištenje robe sa parking prostorom kapaciteta za najmanje 100 teretnih motornih vozila, kao i vanjskih površina za manipulativni prostor za potrebe za smještaj silosa, sistema za ventilaciju i odovodnju dima, rezervoara za vodu, vaga za kamione i slično.

III

Prodaja nepokretnosti iz prethodne tačke se vrši putem usmenog javnog nadmetanja-licitacijom. Postupak licitacije provodi Komisija za sprovođenje javnog nadmetanja za prodaju nepokretnosti u svojini Grada Gradiške, imenovanaRješenjem Skupštine Grada Gradiška br. 01.01-111-45/25 od 20.02.2025. godine (U dalјem tekstu: Komisija).

IV

Pravoučešćau postupku prodaje nepokretnosti iz tačke I imaju sva pravna lica koja po zakonu mogu biti vlasnici nekretnina koje se prodaju, uz uplatu kaucije koja iznosi 10% od početne prodajne cijene nepokretnosti koja se licitira, s tim da taj iznos ne može biti niži od 1.000,00 KM, niti viši od 50.000,00KM, i uračunava se u prodajnu cijenu, a u slučaju da učesnik licitacije ne izlicitira želјenu nepokretnost ista se vraća.

Sa učesnikom licitacije čija je ponuda utvrđena kao najpovolјnija zaklјučuje se odgovarajući ugovor u pisanoj formi. Zaklјučenje ugovora nakon završene prodaje vrši se na osnovu investicionog elaborata, dostavlјenog od strane investitora, a u kojem je navedeno da će investitor realizovati investiciju u vrijednosti većoj od 5.000.000,00 KM i zaposliti minimalno 100 novih radnika.

Ako najpovolјniji ponuđač odustane od zaklјučenja ugovora, gubi pravo na povraćaj položene kaucije.

Kaucija se uplaćuje na jedinstveni račun trezora Grada Gradiška broj 567-323-82000714-59 kod Atos banke a.d. Banja Luka, Filijala Gradiška, prije početka postupka licitaci je.

V

Investitor je obavezan da plati iznos naknade utvrđen na osnovu prirodnih pogodnosti gradskog građevinskog zemlјišta i pogodnosti već izgrađene komunalne infrastrukture koje mogu nastati prilikom korištenja tog zemlјišta koja će se utvrditi rješenjem o visini naknade za uređenje građevinskog zemlјišta i rente, prema jedinici korisne površine objekta koji će se graditi, te platiti naknadu za pretvaranje polјoprivrednog zemlјišta u građevinsko. Zemlјište se prodaje u viđenom stanju, bez potpune infrastrukterne opremlјenosti, te je investitor dužan da o svom trošku opremi parcelu neophodnom infrastrukturom, kao i da snosi troškove vlasničke transformacije u zemlјišno-knjižnim evidencijama.

VI

Nakon zaklјučivanja kupoprodajnog ugovora, investitor: a) je obavezan na prenesenom zemlјištu izgraditi objekte u skladu s prostorno planskim aktom - regulacionim planom, odnosno Urbanističko - tehničkim uslovima izrađenim od strane lincencirane projektne kuće, a u skladu sa mogućnostima koje je predvidio regulacioni plan "Obilaznica - Čatrnja" i potrebama investitora,

b) je obavezan u roku od 18 mjeseci od dana zaklјučivanja ugovora izgraditi objekte i pribaviti upotrebnu dozvolu, te zaposliti minimalno 100 radnika u novoizgrađenim objektima,

v) obavezan dostaviti bezuslovnu bankarsku garanciju naplativu na prvi poziv u periodu trajanja od 18 mjeseci i koja treba da glasi na iznos od 782 240,00 KM,

g) može prometovati zemlјište i objekat nakon 18 mjeseci od dana zaklјučivanja kupoprodajnog ugovora, samo ukoliko kupac vrši istu ili sličnu djelatnost, te ispunjava uslove za utvrđivanje posebnog interesa u skladu sa Pravilnikom o uslovima i načinu otuđenja nepokretnosti u svojini Grada Gradiška, uz pismenu saglasnost Grada,

d) ne može opteretiti preneseno zemlјište u periodu od 18 mjeseci od zaklјučivanja ugovora, o čemu će se izvršiti zabilјežba u javnim evidencijama.

VII

Ukoliko investitor podnese prijedlog za likvidacioni postupak, zahtjev za postupak reorganizacije ili ukoliko ne ispuni odredbe ugovora u dogovorenom roku od 18 mjeseci od dana zaklјučivanja ugovora, dan prije isteka roka od 18 mjeseci, bankarska garancija će se aktivirati u korist Grada Gradiška.

VIII

Nadzor nad realizacijom ugovora vršiće Komisija za nadzor, imenovana od strane Gradonačelnika, koja je u obavezi da svakih šest mjeseci podnese izvještaj Gradonačelniku o toku i statusu ispunjenja obaveza od strane investitora.

IX

Rok za podnošenje prijava za učešće na licitaciji je 17.04.2025. godine do 15,00 sati.

Prijave se predaju u prostorijama Gradske uprave, kancelarija br.7. Prijava treba da sadrži podatke o učesniku licitacije (naziv i sjedište firme, kontakt telefon, JIB, sudska registracija) i podatke o nepokretnosti koju želi da kupi. Dokaz ouplaćenoj kauciji se predaje neposredno Komisiji prije početka licitacije.

X

Učesnici licitacije su dužni prije početka postupka javnog nadmetanja Komisiji priložiti dokaz o identitetu (potvrda o registraciji pravnog lica), a ako se radi o zakonskim zastupnicima pravnih lica, isti su dužni priložiti i ovlašćenje za zastupanje (punomoć).

XI

Prodaja predmetnih nepokretnosti po ovom oglasu će se održati 22.04.2025. godine sa početkom u 08,00 sati u prostorijama Gradske uprave Grada Gradiška (Ul. Vidovdanska br. 1A), kancelarija br. 47.

XII

Svim učesnicima licitacije biće prethodno omogućen uvid u postojeću prostorno - plansku dokumentaciju, uvid u izvode iz javnih registara nekretnina, uvid u kopiju katastarskog plana i odgovarajuću urbanističku dokumentaciju, kao i obilazak nepokretnosti koje su predmet prodaje. Sve informacije o uslovima učešća na licitaciji, potrebnoj dokumentaciji, te nepokretnostima koje su predmet licitacije, mogu se dobiti u Gradskoj upravi Grada Gradiška - Služba Gradonačelnika , kontakt-osoba Zorica Marković i Branka Kresojević, kancelarija 65, kontakt-telefon 051/810-365.

XIII

Izlicitirana, odnosno utvrđena kupovna cijena nepokretnosti se plaća u roku od 15 dana od dana zaklјučenja ugovora o prodaji nepokretnosti, a kupac stupa u posjed kuplјene nepokretnosti nakon plaćanja kupovne cijene.

XIV

Tekst oglasa će biti objavlјen u „Glasu Srpske", istaknut na oglasnoj tabli Gradske uprave Grada Gradiške, kao i na internet stranici Grada Gradiške (www.gradgradiska.com).

GRADONAČELNIK

Zoran Adžić

Više o naručiocu

GRADSKA UPRAVA GRADA GRADIŠKA
VIDOVDANSKA 1 A Gradiška 78400