OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
348-1-3-98-3-47/20
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv MINISTARSTVO UNUTRAŠNJIH POSLOVA REPUBLIKE SRPSKE
IDB/JIB 4401630930005
Kontakt osoba Miladin Grubišić
Adresa Bulevar Desanke Maksimović 4
Poštanski broj 78000 Banja Luka (sp)
Opština/Grad Banja Luka (Banja Luka)
Telefon (051) 334-365
Faks (051) 334-395
Elektronska pošta umf@mup.vladars.net
Internet adresa www.mup.vladars.net
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Institucija vlasti iz člana 4. stav (1) tačka a) ZJN
I 5.b. Nivo
Entitetski nivo,Republika Srpska
I 5.c. Djelatnost
Izvršna vlast
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Radovi, Izgradnja cijele građevine ili njenih dijelova, građevinarstvo, Izgradnja zgrada i građevinski radovi
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Izgradnja objekta internata za policijsku akademiju u kompleksu Centra za obuku Zalužani
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Izgradnja objekta internata za policijsku akademiju u kompleksu Centra za obuku Zalužani
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 45000000-7 | Građevinski radovi |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
Obim ugovora u okviru procijenjene vrijednosti do 9.700.000,00 KM
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
9700000,00
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Banja Luka
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Krajnji rok završetka radova 01.10.2021. godine
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 2. Da li se zahtjeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Plaćanje za izvedene radove će se vršiti na na osnovu obračunatih privremenih situacija u roku do 90 dana od
dana ispostavljanja-prihvatanja situacije.
Avansno plaćanje nije predviđeno.
Prva faza izgradnje objekta će se finasirati iz sredstava predviđenih Budžetom za 2020. godinu u iznosu od
5.000.000,00 KM, a ostatak iz sredstava Budžeta 2021. godine.
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj
dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Detaljno navedeno u TD, u skladu sa članom 46. Zakona o javnim nabavkama BiH
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Detaljno navedeno u TD, u skladu sa članom 47. Zakona o javnim nabavkama BiH
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Detaljno navedeno u TD, u skladu sa članom 51. Zakona o javnim nabavkama BiH
III 8. Rezervisan ugovor
Ne
III 9. Posebni uslovi za ugovore o radovima
III 9.a. Izvođenje radova ograničeno za određenu profesiju
Ne
III 9.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvođenje radova
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterijumi za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostavljanja zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?
Da
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do
16.4.2020.
IV 4. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Da
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informaciono obavještenje?
Ne
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 27.4.2020. 12:00:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 27.4.2020. 13:00:00
Adresa i mjesto Bulevar Desanke Maksimović 4, Banja Luka
INTERNATIONAL NOTICE - SUMMARY
PART I: CONTRACTING AUTHORITY
I 1. Contracting authority data
Name Ministry of Interior of Republic of Srpska
UIN 4401630930005
Contact person Miladin Grubišić
Address Bulevar Desanke Maksimović 4
Postal code 78000 Banja Luka (sp)
Municipality/City Banja Luka
Telephone (051) 334-365
Fax number (051) 334-395
Email address umf@mup.vladars.net
Website address www.mup.vladars.net
I 3. Type of the contracting authority, level and main activity
I 3.a. Type of contracting authority
Government Institutions referred to in the Article 4 (1), subsection a) of the PPL
I 3.b. Level of government where contracting authority belong to
Entity level,Republika Srpska
I 3.c. Main activity of contracting authority
Executive Branch
PART II: OBJECT OF THE CONTRACT
II 1. Type of the contract
Works, Building of complete construction or parts thereof, civil engineering, General construction of building and civil
engineering works
II 1.a. Title of the object of the contract
Construction of boarding school in Training centre Zaluzani
II 1.b. Description of the object of the contract
Construction of boarding school in Training centre Zaluzani
II 1.c. Common procurement vocabulary (CPV)
Main vocabulary
Code Description
Main object 45000000-7 Construction work
II 1.d. Total quantity (number of units) or scope of the contract
9.700.000,00 KM average price
PART III: PROCEDURE
III 1. Type of procedure
Open procedure
III 2. Conditions for obtaining tender documents
III 2.a. Tender documents published on the public procurement portal?
Yes
III 2.b. Obtainable until
16.4.2020.
III 3. Do you intend to use the e-auction?
Yes
III 4. Deadline and address for receipt of tenders/requests to participate
Date and time 27.4.2020. 12:00:00
Address and place Bulevar Desanke Maksimovic 4, Banja Luka, Repulic of Srpska, Bosnia and
Herzegovina
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija