OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
1280-1-3-130-3-273/23
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv ELEKTROPRENOS - ELEKTROPRIJENOS BIH A.D.
IDB/JIB 4402369530009
Kontakt osoba/Služba za kontakt Protokol javnih nabavki
Adresa Marije Bursać 7A
Poštanski broj 78000 Banja Luka (sp)
Opština/Grad Banja Luka (Banja Luka)
Telefon (051) 246-551
Faks (051) 246-550
Elektronska pošta jnprotokol@elprenos.ba
Internet adresa www.elprenos.ba
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Sektorski ugovorni organ iz člana 5. ZJN
I 5.b. Nivo
Državni nivo
I 5.c. Djelatnost
Električna energija
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Radovi, Izgradnja cijele građevine ili njenih dijelova, građevinarstvo, Izgradnja zgrada i građevinski radovi
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 2.d. Obrazloženje nedjeljenja postupka na lotove
Objekti čine jedinstvenu cjelinu te nema potrebe za razdvajanjem istih po lotovima.
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
JN-OP-525/2023 - Nabavka rekonstrukcije, adaptacije, sanacije, dogradnje i nadogradnje poslovnih i pomoćnih objekata u
sjedištu OP Banja Luka
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Predmet ovog postupka je nabavka rekonstrukcije, adaptacije, sanacije, dogradnje i nadogradnje poslovnih i pomoćnih
objekata u sjedištu OP Banja Luka.
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
U skladu sa tenderskom dokumentacijom.
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
5893777,00
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
U skladu sa tenderskom dokumentacijom.
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
U skladu sa tenderskom dokumentacijom.
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 2. Da li se zahtjeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
U skladu sa tenderskom dokumentacijom.
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj
dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
U skladu sa tenderskom dokumentacijom.
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
U skladu sa tenderskom dokumentacijom.
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
U skladu sa tenderskom dokumentacijom.
III 9. Rezervisan ugovor
Ne
III 10. Posebni uslovi za ugovore o radovima
III 10.a. Izvođenje radova ograničeno za određenu profesiju
Ne
III 10.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvođenje radova
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterijumi za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
04.09.2023.
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?
Ne
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Da
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informaciono obavještenje?
Ne
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 18.09.2023. 11:00
IV 8. Rok za otvaranje ponuda
Adresa i mjesto "ELEKTROPRENOS-ELEKTROPRIJENOS BiH" a.d. Banja Luka, 78000 Banja Luka,
Marije Bursać 7A
Datum i vrijeme 18.09.2023. 11:30
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
Preuzimanje tenderske dokumentacije vrši se na način da zainteresovani privredni subjekti iz člana 2.stav (1) tačka c) ZJN
koji su registrovani u sistemu „E-nabavke”, bez naknade, preuzimaju tendersku dokumentaciju objavljenu u sistemu „E –
nabavke”. Objavom tenderske dokumentacije na sistemu „E – nabavke“ onemogućeno je dostavljanje iste na druge načine
predviđene članom 55. stav (1) tačka a) – c) ZJN. Takođe, za istu se ne zahtjeva novčana naknada za preuzimanje.
Tenderska dokumentacija može se preuzeti više puta za isti postupak javne nabavke. Ako korisnik sistema preuzme
tendersku dokumentaciju za isti postupak javne nabavke više puta, rok za žalbu iz člana 101. stav (1) tačka b) ZJN računa se
od prvog preuzimanja tenderske dokumentacije. Kompletna tenderska dokumentacija, za uvid, biće objavljena na web
stranici Ugovornog organa i to: www.elprenos.ba
INTERNATIONAL NOTICE - SUMMARY
PART I: CONTRACTING AUTHORITY
I 1. Contracting authority data
Name "Elektroprenos - Elektroprijenos BiH" a.d. Banja Luka
UIN 4402369530009
Contact person Procurement Protocol Service
Address Marije Bursać 7A
Postal code 78000 Banja Luka (sp)
Municipality/City Banja Luka
Telephone (051) 246-551
Fax number (051) 246-550
Email address jnprotokol@elprenos.ba
Website address www.elprenos.ba
I 3. Type of the contracting authority, level and main activity
I 3.a. Type of contracting authority
Utility sector referred to in the Article 5 of the PPL
I 3.b. Level of government where contracting authority belong to
Country
I 3.c. Main activity of contracting authority
Electricity
PART II: OBJECT OF THE CONTRACT
II 1. Type of the contract
Works, Building of complete construction or parts thereof, civil engineering, General construction of building and civil
engineering works
II 1.a. Title of the object of the contract
Procurement of reconstruction, adaptation, rehabilitation, extension and enlargement of a business and auxiliary facilities
at the headquarters of OP Banja Luka.
II 1.b. Description of the object of the contract
Procurement of reconstruction, adaptation, rehabilitation, extension and enlargement of a business and auxiliary facilities
at the headquarters of OP Banja Luka.
II 1.c. Common procurement vocabulary (CPV)
II 1.d. Total quantity (number of units) or scope of the contract
According to tender documentation
PART III: PROCEDURE
III 1. Type of procedure
Open procedure
III 2. Conditions for obtaining tender documents
III 2.a. Tender documents published on the public procurement portal?
Yes
III 2.b. Obtainable until
04.09.2023.
III 3. Do you intend to use the e-auction?
Yes
III 4. Deadline and address for receipt of tenders/requests to participate
Date and time 18.09.2023. 11:00
Address and place ELEKTROPRENOS-ELEKTROPRIJENOS BiH" a.d. Banja Luka, 78000 Banja Luka,
Marije Bursać 7A
III 5. Submitting offer through e-Procurement system?
No
PART IV: ADDITIONAL INFORMATION
Interested subject, from the Article 2 paragraph (1) item c) from the Act registered in the system of “E-procurement” 7 /
8without payment, can obtain tender documentation announced in the system(“E-procurement”) .Announcing tender
documentation by “E-procurement” system, other ways of providing it(which are predicted by the article 55, paragraph (1),
item a)-c) of the Act), are disabled. And this way of obtaining is without payment too. www.ejn.gov.ba/home/Index Tender
documentation can be obtained more than once for the same procedure of the public procurement. If the user of the
system obtains tender documentation for the same procedure more than once, the deadline for appeal from the Article 101
paragraph 1) item b) of the Act is counted from the first obtaining of the documentation. Complete tender documentation,
for submission, will be published on the web page of the Contractor: www.elprenos.ba.
1280-1-3-130-3-273/23
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv ELEKTROPRENOS - ELEKTROPRIJENOS BIH A.D.
IDB/JIB 4402369530009
Kontakt osoba/Služba za kontakt Protokol javnih nabavki
Adresa Marije Bursać 7A
Poštanski broj 78000 Banja Luka (sp)
Opština/Grad Banja Luka (Banja Luka)
Telefon (051) 246-551
Faks (051) 246-550
Elektronska pošta jnprotokol@elprenos.ba
Internet adresa www.elprenos.ba
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Sektorski ugovorni organ iz člana 5. ZJN
I 5.b. Nivo
Državni nivo
I 5.c. Djelatnost
Električna energija
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Radovi, Izgradnja cijele građevine ili njenih dijelova, građevinarstvo, Izgradnja zgrada i građevinski radovi
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 2.d. Obrazloženje nedjeljenja postupka na lotove
Objekti čine jedinstvenu cjelinu te nema potrebe za razdvajanjem istih po lotovima.
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
JN-OP-525/2023 - Nabavka rekonstrukcije, adaptacije, sanacije, dogradnje i nadogradnje poslovnih i pomoćnih objekata u
sjedištu OP Banja Luka
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Predmet ovog postupka je nabavka rekonstrukcije, adaptacije, sanacije, dogradnje i nadogradnje poslovnih i pomoćnih
objekata u sjedištu OP Banja Luka.
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 45213100-4 | Građevinski radovi na poslovnim zgradama |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
U skladu sa tenderskom dokumentacijom.
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
5893777,00
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
U skladu sa tenderskom dokumentacijom.
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
U skladu sa tenderskom dokumentacijom.
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 2. Da li se zahtjeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
U skladu sa tenderskom dokumentacijom.
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj
dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
U skladu sa tenderskom dokumentacijom.
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
U skladu sa tenderskom dokumentacijom.
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
U skladu sa tenderskom dokumentacijom.
III 9. Rezervisan ugovor
Ne
III 10. Posebni uslovi za ugovore o radovima
III 10.a. Izvođenje radova ograničeno za određenu profesiju
Ne
III 10.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvođenje radova
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterijumi za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
04.09.2023.
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?
Ne
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Da
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informaciono obavještenje?
Ne
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 18.09.2023. 11:00
IV 8. Rok za otvaranje ponuda
Adresa i mjesto "ELEKTROPRENOS-ELEKTROPRIJENOS BiH" a.d. Banja Luka, 78000 Banja Luka,
Marije Bursać 7A
Datum i vrijeme 18.09.2023. 11:30
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
Preuzimanje tenderske dokumentacije vrši se na način da zainteresovani privredni subjekti iz člana 2.stav (1) tačka c) ZJN
koji su registrovani u sistemu „E-nabavke”, bez naknade, preuzimaju tendersku dokumentaciju objavljenu u sistemu „E –
nabavke”. Objavom tenderske dokumentacije na sistemu „E – nabavke“ onemogućeno je dostavljanje iste na druge načine
predviđene članom 55. stav (1) tačka a) – c) ZJN. Takođe, za istu se ne zahtjeva novčana naknada za preuzimanje.
Tenderska dokumentacija može se preuzeti više puta za isti postupak javne nabavke. Ako korisnik sistema preuzme
tendersku dokumentaciju za isti postupak javne nabavke više puta, rok za žalbu iz člana 101. stav (1) tačka b) ZJN računa se
od prvog preuzimanja tenderske dokumentacije. Kompletna tenderska dokumentacija, za uvid, biće objavljena na web
stranici Ugovornog organa i to: www.elprenos.ba
INTERNATIONAL NOTICE - SUMMARY
PART I: CONTRACTING AUTHORITY
I 1. Contracting authority data
Name "Elektroprenos - Elektroprijenos BiH" a.d. Banja Luka
UIN 4402369530009
Contact person Procurement Protocol Service
Address Marije Bursać 7A
Postal code 78000 Banja Luka (sp)
Municipality/City Banja Luka
Telephone (051) 246-551
Fax number (051) 246-550
Email address jnprotokol@elprenos.ba
Website address www.elprenos.ba
I 3. Type of the contracting authority, level and main activity
I 3.a. Type of contracting authority
Utility sector referred to in the Article 5 of the PPL
I 3.b. Level of government where contracting authority belong to
Country
I 3.c. Main activity of contracting authority
Electricity
PART II: OBJECT OF THE CONTRACT
II 1. Type of the contract
Works, Building of complete construction or parts thereof, civil engineering, General construction of building and civil
engineering works
II 1.a. Title of the object of the contract
Procurement of reconstruction, adaptation, rehabilitation, extension and enlargement of a business and auxiliary facilities
at the headquarters of OP Banja Luka.
II 1.b. Description of the object of the contract
Procurement of reconstruction, adaptation, rehabilitation, extension and enlargement of a business and auxiliary facilities
at the headquarters of OP Banja Luka.
II 1.c. Common procurement vocabulary (CPV)
Main vocabulary | ||
---|---|---|
Code | Description | |
Main object | 45213100-4 | Construction work for commercial buildings |
II 1.d. Total quantity (number of units) or scope of the contract
According to tender documentation
PART III: PROCEDURE
III 1. Type of procedure
Open procedure
III 2. Conditions for obtaining tender documents
III 2.a. Tender documents published on the public procurement portal?
Yes
III 2.b. Obtainable until
04.09.2023.
III 3. Do you intend to use the e-auction?
Yes
III 4. Deadline and address for receipt of tenders/requests to participate
Date and time 18.09.2023. 11:00
Address and place ELEKTROPRENOS-ELEKTROPRIJENOS BiH" a.d. Banja Luka, 78000 Banja Luka,
Marije Bursać 7A
III 5. Submitting offer through e-Procurement system?
No
PART IV: ADDITIONAL INFORMATION
Interested subject, from the Article 2 paragraph (1) item c) from the Act registered in the system of “E-procurement” 7 /
8without payment, can obtain tender documentation announced in the system(“E-procurement”) .Announcing tender
documentation by “E-procurement” system, other ways of providing it(which are predicted by the article 55, paragraph (1),
item a)-c) of the Act), are disabled. And this way of obtaining is without payment too. www.ejn.gov.ba/home/Index Tender
documentation can be obtained more than once for the same procedure of the public procurement. If the user of the
system obtains tender documentation for the same procedure more than once, the deadline for appeal from the Article 101
paragraph 1) item b) of the Act is counted from the first obtaining of the documentation. Complete tender documentation,
for submission, will be published on the web page of the Contractor: www.elprenos.ba.
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija