Akta headerlogo

Paket Tender


400 KM + PDV / godišnje

Saznajte više

Paket Tender


400 KM + PDV / godišnje

Saznajte više

Objavljeno: 12.07.2024 04:24

Izvor: Portal javnih nabavki/nabava BiH, 12.07.2024

(aukcija) Izvođenje radova na Idejnom projektu za uređenje dijela kompleksa AQUANE cjelina 3.2. Parterno uređenje terena

OBAVJEŠTENJE O NABAVCI

813-1-3-41-3-17/24


ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN


I 1. Podaci o ugovornom organu

Naziv JP "AQUANA" D.O.O.
IDB/JIB 4402173470008
Kontakt osoba/Služba za kontakt Jovana Jungić
Adresa Aleja Sv. Save 80
Poštanski broj 78000 Banja Luka (sp)
Opština/Grad Banja Luka (Banja Luka)
Telefon (051) 231-410
Faks (051) 228-401
Elektronska pošta info@aquana.ba
Internet adresa

I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Kao pod I 1.

I 4. Adresa za dodatne informacije

Kao pod I 1.

I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost

I 5.a. Vrsta

Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN

I 5.b. Nivo

Grad,Banja Luka

I 5.c. Djelatnost


Ostalo

I 6. Zajednička nabavka

Ne

I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?

Ne

ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA


II 1. Vrsta ugovora

Radovi, Završni građevinski radovi, Ostali radovi za dovršetak gradnje

II 2. Podjela na lotove

Ne

II 2.d. Obrazloženje nedjeljenja postupka na lotove

Nije praktično ni prikladno dijeliti predmet nabavke na lotove budući da bi podjelom ugovora na lotove i više
dobavljača izvršenje ugovora postalo suviše složeno, te bi potreba da se koordiniše rad različitih izvođača za
svaki lot ozbiljno narušila pravilno izvršenje ugovora.

II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?

Ne

II 4. Opis

II 4.a. Naziv predmeta ugovora

Idejni projekat za uređenje dijela kompleksa „AQUANE“ cjelina 3.2. Parterno uređenje terena

II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
  Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 45236119-7 Radovi na obnavljanju sportskih terena

II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci

II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?

Ne

II 6. Ukupna količina ili obim ugovora

190.900,00

II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM

190900,00

II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova

Aleja Svetog Save 80

II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja

do realizacije

ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE


III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?

Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.

III 2. Da li se zahtjeva garancija za izvršenje ugovora?

Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.

III 4. Ograničenja za učešće

Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj
dokumentaciji.

III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti

Član 46. ZJN-a. (sposobnost obavljanja profesionalne djelatnosti)
U cilju dokazivanja prava na profesionalno obavljanje djelatnosti, koja je u vezi sa predmetnom nabavkom,
ponuđači trebaju dostaviti u ponudi original ili ovjerenu rješenja o registraciji sa svim prilozima i izmjenama
podataka značajnim za pravni promet ili aktuelni izvod iz sudskog registra kojim su obuhvaćene sve promjene
podataka u sudskom registru.
Ukoliko je ponuđač fizičko lice, registrovano za obavljanje djelatnosti koja je predmet javne nabavke, u ponudi
treba dostaviti ovjerenu fotokopiju rješenja ili uvjerenja nadležnog gradskog/opštinskog organa uprave o
obavljanju djelatnosti koja je u vezi sa predmetom javne nabavke.
Najpovoljniji ponuđač će prije zaključenja ugovora (u roku od 8 dana) od dana prijema obavještenja o izboru
najpovoljnijeg ponuđača) morati dostaviti ugovornom organu važeće licence izdate od Ministarstva za prostorno
uređenje, građevinarstvo i ekologiju RS (za objekte za koje odobrenje za građenje izdaje Ministarstvo ili jedinica
lokalne samouprave), za izvođenje radova po fazama :
- niskogradnja,
Svi ponuđači trebaju potpisati i dostaviti u ponudi izjave date u prilogu ove tenderske dokumentacije (aneks 9,
aneks 10, aneks 11). Ukoliko ponuđač (grupa ponuđača) već posjeduje sve licence, može u ponudi dostaviti ovjerene
fotokopije navedenih važećih licenci. Ovim se ponuđač (grupa ponuđača) oslobađa obaveze dostavljanja u ponudi
navedenih aneksa, kao i naknadnog dostavljanja licenci, ako bude izabran kao najpovoljniji ponuđač.

III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost

Član 47. ZJN-a. (ekonomska i finansijska sposobnost)
Uslovi za kvalifikaciju ponuđača u pogledu ekonomske i finansijske sposobnosti:
- da je ponuđač ostvario pozitivno poslovanje u 2023. godini.
Dokaz koji je potrebno dostaviti u ponudi:
- izjava o ispunjenosti uslova iz člana 47. stav (1) tačke od a) do d) i (4) Zakona o javnim nabavkama
(„Službeni glasnik BiH“ broj 39/14), i fotokopija bilansa uspjeha za 2023. godinu.
Ponuđač koji bude izabran kao najpovoljniji u postupku javne nabvke, je dužan dostaviti ugovornom organu
original ili ovjerenu fotokopiju bilansa uspjeha za 2023. godinu, u roku od 8 dana od dana prijema obavještenja o
izboru najpovoljnijeg ponuđača. Ukoliko ponudu dostavlja grupa ponuđača, svi članovi grupe trebaju zadovoljiti
uslov ekonomske i finansijske sposobnosti i o tome dostaviti tražene dokaze u ponudi.
Ponuđač može u ponudi dostaviti navedene dokaze (original ili ovjerena fotokopija bilansa uspjeha za 2023.
godinu). Ovim se ponuđač oslobađa obaveze naknadnog dostavljanja dokaza ako bude izabran kao najpovoljniji
ponuđač.


III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost

Član 51. ZJN-a (tehnička i profesionana sposobnost)
Dokazi tehničke i profesionalne sposobnosti:
U cilju ispunjavanja uslova tehničke i profesionalne sposobnosti, ponuđač je dužan da dokaže:
a) uspješno iskustvo u realizaciji najmanje jednog ugovora u posljednje tri godine, koji je za predmet imao radove
na izgradnji sportskih terena ili dječijih igrališta 190.900,00 KM (u visini procijenjene vrijednosti) bez PDV-a;
U cilju dokazivanja ispunjenosti usova tehničke i profesionalne sposobnosti, ponuđač je dužan dostaviti:
a) spisak izvršenih ugovora (referens lista) uz potvrdu/potvrde, koje izdaje druga ugovorna strana o njihovoj
realizaciji. Potvrda o uredno izvršenim ugovorima mora sadržavati sljedeće podatke: naziv i sjedište
ugovornih strana ili privrednih subjekata, predmet ugovora, vrijednost ugovora, vrijeme i mjesto izvršenja
ugovora, navode o uredno izvršenim ugovorima.
U slučaju da se takva potvrda iz objektivnih razloga ne može dobiti od ugovorne strane koja nije ugovorni organ,
vrijedi izjava privrednog subjekta o uredno izvršennim ugovorima, uz predočavanje dokaza o učinjenim
pokušajima da se takve potvrde osiguraju.
Ugovorni organ može tražiti od ponuđača da pismeno pojasne dostavljene reference.
a) izjave (Aneks 13 TD) koja treba biti ovjerena od strane nadležnog organa ( ne starija od tri mjeseca), a koja treba
da sadrži:
- opis tehničke opremljenosti dobavljača, opremom, uređajima i sredstvima za
izvršenja posla i osiguranje kvaliteta;
- o kadrovskoj i stručnoj osposobljenosti za izvršenje posla;
Svi dokumenti kojiima se dokazuje ispunjenost uslova tehničke i profesionalne sposobnosti se dostavljaju u
originalu ili ovjerenoj fotokopoji.
Ukoliko se u ponudi ne dostave gore navedeni dokazi ili se ne dostave na način kako je naprijed traženo, ponuđač
će biti isključen iz daljnjeg postupka zbog neispunjavanja uslova za kvalifikaciju.
Ponuđač može u ponudi, gdje je to odgovarajuće, naznačiti da raspolaže kapacitetima drugih subjekata bez obzira
na pravnu prirodu njihovog odnosa, s tim da u tom slučaju mora dokazati ugovornom organu da će na raspolaganju
imati potrebne resurse.
Ukoliko ponudu dostavlja grupa ponuđača, svaki član grupe može se osloniti na kapacitet drugog učesnika grupe u
pogledu ispunjavanja tehničke i profesionalne sposobnosti i dokaza koji se u vezi s tim dostavljaju.

III 9. Rezervisan ugovor

Ne

III 10. Posebni uslovi za ugovore o radovima

III 10.a. Izvođenje radova ograničeno za određenu profesiju

Ne

III 10.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvođenje radova

Ne

ODJELJAK IV: POSTUPAK






IV 1. Vrsta postupka

Otvoreni postupak

IV 2. Kriterijumi za dodjelu ugovora

Najniža cijena

IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije

22.07.2024.

IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?

Ne

IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?

Da

IV 6. Da li je objavljeno prethodno informaciono obavještenje?

Ne

IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Datum i vrijeme 07.08.2024. 12:00

IV 8. Rok za otvaranje ponuda

Adresa i mjesto JP"AQUANA"d.o.o. Banja Luka, Aleja Svetog Save br.80
Datum i vrijeme 07.08.2024. 13:00

NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN (ejn.gov.ba) sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija

Preuzmi dokumente

Više o naručiocu

JP AQUANA d.o.o. Banja Luka
Aleja Svetog Save broj 80 Banja Luka 78101