OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
813-1-3-41-3-17/24
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv JP "AQUANA" D.O.O.
IDB/JIB 4402173470008
Kontakt osoba/Služba za kontakt Jovana Jungić
Adresa Aleja Sv. Save 80
Poštanski broj 78000 Banja Luka (sp)
Opština/Grad Banja Luka (Banja Luka)
Telefon (051) 231-410
Faks (051) 228-401
Elektronska pošta info@aquana.ba
Internet adresa
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN
I 5.b. Nivo
Grad,Banja Luka
I 5.c. Djelatnost
Ostalo
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Radovi, Završni građevinski radovi, Ostali radovi za dovršetak gradnje
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 2.d. Obrazloženje nedjeljenja postupka na lotove
Nije praktično ni prikladno dijeliti predmet nabavke na lotove budući da bi podjelom ugovora na lotove i više
dobavljača izvršenje ugovora postalo suviše složeno, te bi potreba da se koordiniše rad različitih izvođača za
svaki lot ozbiljno narušila pravilno izvršenje ugovora.
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Idejni projekat za uređenje dijela kompleksa „AQUANE“ cjelina 3.2. Parterno uređenje terena
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
190.900,00
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
190900,00
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Aleja Svetog Save 80
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
do realizacije
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 2. Da li se zahtjeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj
dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Član 46. ZJN-a. (sposobnost obavljanja profesionalne djelatnosti)
U cilju dokazivanja prava na profesionalno obavljanje djelatnosti, koja je u vezi sa predmetnom nabavkom,
ponuđači trebaju dostaviti u ponudi original ili ovjerenu rješenja o registraciji sa svim prilozima i izmjenama
podataka značajnim za pravni promet ili aktuelni izvod iz sudskog registra kojim su obuhvaćene sve promjene
podataka u sudskom registru.
Ukoliko je ponuđač fizičko lice, registrovano za obavljanje djelatnosti koja je predmet javne nabavke, u ponudi
treba dostaviti ovjerenu fotokopiju rješenja ili uvjerenja nadležnog gradskog/opštinskog organa uprave o
obavljanju djelatnosti koja je u vezi sa predmetom javne nabavke.
Najpovoljniji ponuđač će prije zaključenja ugovora (u roku od 8 dana) od dana prijema obavještenja o izboru
najpovoljnijeg ponuđača) morati dostaviti ugovornom organu važeće licence izdate od Ministarstva za prostorno
uređenje, građevinarstvo i ekologiju RS (za objekte za koje odobrenje za građenje izdaje Ministarstvo ili jedinica
lokalne samouprave), za izvođenje radova po fazama :
- niskogradnja,
Svi ponuđači trebaju potpisati i dostaviti u ponudi izjave date u prilogu ove tenderske dokumentacije (aneks 9,
aneks 10, aneks 11). Ukoliko ponuđač (grupa ponuđača) već posjeduje sve licence, može u ponudi dostaviti ovjerene
fotokopije navedenih važećih licenci. Ovim se ponuđač (grupa ponuđača) oslobađa obaveze dostavljanja u ponudi
navedenih aneksa, kao i naknadnog dostavljanja licenci, ako bude izabran kao najpovoljniji ponuđač.
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Član 47. ZJN-a. (ekonomska i finansijska sposobnost)
Uslovi za kvalifikaciju ponuđača u pogledu ekonomske i finansijske sposobnosti:
- da je ponuđač ostvario pozitivno poslovanje u 2023. godini.
Dokaz koji je potrebno dostaviti u ponudi:
- izjava o ispunjenosti uslova iz člana 47. stav (1) tačke od a) do d) i (4) Zakona o javnim nabavkama
(„Službeni glasnik BiH“ broj 39/14), i fotokopija bilansa uspjeha za 2023. godinu.
Ponuđač koji bude izabran kao najpovoljniji u postupku javne nabvke, je dužan dostaviti ugovornom organu
original ili ovjerenu fotokopiju bilansa uspjeha za 2023. godinu, u roku od 8 dana od dana prijema obavještenja o
izboru najpovoljnijeg ponuđača. Ukoliko ponudu dostavlja grupa ponuđača, svi članovi grupe trebaju zadovoljiti
uslov ekonomske i finansijske sposobnosti i o tome dostaviti tražene dokaze u ponudi.
Ponuđač može u ponudi dostaviti navedene dokaze (original ili ovjerena fotokopija bilansa uspjeha za 2023.
godinu). Ovim se ponuđač oslobađa obaveze naknadnog dostavljanja dokaza ako bude izabran kao najpovoljniji
ponuđač.
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Član 51. ZJN-a (tehnička i profesionana sposobnost)
Dokazi tehničke i profesionalne sposobnosti:
U cilju ispunjavanja uslova tehničke i profesionalne sposobnosti, ponuđač je dužan da dokaže:
a) uspješno iskustvo u realizaciji najmanje jednog ugovora u posljednje tri godine, koji je za predmet imao radove
na izgradnji sportskih terena ili dječijih igrališta 190.900,00 KM (u visini procijenjene vrijednosti) bez PDV-a;
U cilju dokazivanja ispunjenosti usova tehničke i profesionalne sposobnosti, ponuđač je dužan dostaviti:
a) spisak izvršenih ugovora (referens lista) uz potvrdu/potvrde, koje izdaje druga ugovorna strana o njihovoj
realizaciji. Potvrda o uredno izvršenim ugovorima mora sadržavati sljedeće podatke: naziv i sjedište
ugovornih strana ili privrednih subjekata, predmet ugovora, vrijednost ugovora, vrijeme i mjesto izvršenja
ugovora, navode o uredno izvršenim ugovorima.
U slučaju da se takva potvrda iz objektivnih razloga ne može dobiti od ugovorne strane koja nije ugovorni organ,
vrijedi izjava privrednog subjekta o uredno izvršennim ugovorima, uz predočavanje dokaza o učinjenim
pokušajima da se takve potvrde osiguraju.
Ugovorni organ može tražiti od ponuđača da pismeno pojasne dostavljene reference.
a) izjave (Aneks 13 TD) koja treba biti ovjerena od strane nadležnog organa ( ne starija od tri mjeseca), a koja treba
da sadrži:
- opis tehničke opremljenosti dobavljača, opremom, uređajima i sredstvima za
izvršenja posla i osiguranje kvaliteta;
- o kadrovskoj i stručnoj osposobljenosti za izvršenje posla;
Svi dokumenti kojiima se dokazuje ispunjenost uslova tehničke i profesionalne sposobnosti se dostavljaju u
originalu ili ovjerenoj fotokopoji.
Ukoliko se u ponudi ne dostave gore navedeni dokazi ili se ne dostave na način kako je naprijed traženo, ponuđač
će biti isključen iz daljnjeg postupka zbog neispunjavanja uslova za kvalifikaciju.
Ponuđač može u ponudi, gdje je to odgovarajuće, naznačiti da raspolaže kapacitetima drugih subjekata bez obzira
na pravnu prirodu njihovog odnosa, s tim da u tom slučaju mora dokazati ugovornom organu da će na raspolaganju
imati potrebne resurse.
Ukoliko ponudu dostavlja grupa ponuđača, svaki član grupe može se osloniti na kapacitet drugog učesnika grupe u
pogledu ispunjavanja tehničke i profesionalne sposobnosti i dokaza koji se u vezi s tim dostavljaju.
III 9. Rezervisan ugovor
Ne
III 10. Posebni uslovi za ugovore o radovima
III 10.a. Izvođenje radova ograničeno za određenu profesiju
Ne
III 10.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvođenje radova
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterijumi za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
22.07.2024.
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?
Ne
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Da
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informaciono obavještenje?
Ne
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 07.08.2024. 12:00
IV 8. Rok za otvaranje ponuda
Adresa i mjesto JP"AQUANA"d.o.o. Banja Luka, Aleja Svetog Save br.80
Datum i vrijeme 07.08.2024. 13:00
813-1-3-41-3-17/24
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv JP "AQUANA" D.O.O.
IDB/JIB 4402173470008
Kontakt osoba/Služba za kontakt Jovana Jungić
Adresa Aleja Sv. Save 80
Poštanski broj 78000 Banja Luka (sp)
Opština/Grad Banja Luka (Banja Luka)
Telefon (051) 231-410
Faks (051) 228-401
Elektronska pošta info@aquana.ba
Internet adresa
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN
I 5.b. Nivo
Grad,Banja Luka
I 5.c. Djelatnost
Ostalo
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Radovi, Završni građevinski radovi, Ostali radovi za dovršetak gradnje
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 2.d. Obrazloženje nedjeljenja postupka na lotove
Nije praktično ni prikladno dijeliti predmet nabavke na lotove budući da bi podjelom ugovora na lotove i više
dobavljača izvršenje ugovora postalo suviše složeno, te bi potreba da se koordiniše rad različitih izvođača za
svaki lot ozbiljno narušila pravilno izvršenje ugovora.
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Idejni projekat za uređenje dijela kompleksa „AQUANE“ cjelina 3.2. Parterno uređenje terena
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 45236119-7 | Radovi na obnavljanju sportskih terena |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
190.900,00
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
190900,00
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Aleja Svetog Save 80
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
do realizacije
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 2. Da li se zahtjeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj
dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Član 46. ZJN-a. (sposobnost obavljanja profesionalne djelatnosti)
U cilju dokazivanja prava na profesionalno obavljanje djelatnosti, koja je u vezi sa predmetnom nabavkom,
ponuđači trebaju dostaviti u ponudi original ili ovjerenu rješenja o registraciji sa svim prilozima i izmjenama
podataka značajnim za pravni promet ili aktuelni izvod iz sudskog registra kojim su obuhvaćene sve promjene
podataka u sudskom registru.
Ukoliko je ponuđač fizičko lice, registrovano za obavljanje djelatnosti koja je predmet javne nabavke, u ponudi
treba dostaviti ovjerenu fotokopiju rješenja ili uvjerenja nadležnog gradskog/opštinskog organa uprave o
obavljanju djelatnosti koja je u vezi sa predmetom javne nabavke.
Najpovoljniji ponuđač će prije zaključenja ugovora (u roku od 8 dana) od dana prijema obavještenja o izboru
najpovoljnijeg ponuđača) morati dostaviti ugovornom organu važeće licence izdate od Ministarstva za prostorno
uređenje, građevinarstvo i ekologiju RS (za objekte za koje odobrenje za građenje izdaje Ministarstvo ili jedinica
lokalne samouprave), za izvođenje radova po fazama :
- niskogradnja,
Svi ponuđači trebaju potpisati i dostaviti u ponudi izjave date u prilogu ove tenderske dokumentacije (aneks 9,
aneks 10, aneks 11). Ukoliko ponuđač (grupa ponuđača) već posjeduje sve licence, može u ponudi dostaviti ovjerene
fotokopije navedenih važećih licenci. Ovim se ponuđač (grupa ponuđača) oslobađa obaveze dostavljanja u ponudi
navedenih aneksa, kao i naknadnog dostavljanja licenci, ako bude izabran kao najpovoljniji ponuđač.
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Član 47. ZJN-a. (ekonomska i finansijska sposobnost)
Uslovi za kvalifikaciju ponuđača u pogledu ekonomske i finansijske sposobnosti:
- da je ponuđač ostvario pozitivno poslovanje u 2023. godini.
Dokaz koji je potrebno dostaviti u ponudi:
- izjava o ispunjenosti uslova iz člana 47. stav (1) tačke od a) do d) i (4) Zakona o javnim nabavkama
(„Službeni glasnik BiH“ broj 39/14), i fotokopija bilansa uspjeha za 2023. godinu.
Ponuđač koji bude izabran kao najpovoljniji u postupku javne nabvke, je dužan dostaviti ugovornom organu
original ili ovjerenu fotokopiju bilansa uspjeha za 2023. godinu, u roku od 8 dana od dana prijema obavještenja o
izboru najpovoljnijeg ponuđača. Ukoliko ponudu dostavlja grupa ponuđača, svi članovi grupe trebaju zadovoljiti
uslov ekonomske i finansijske sposobnosti i o tome dostaviti tražene dokaze u ponudi.
Ponuđač može u ponudi dostaviti navedene dokaze (original ili ovjerena fotokopija bilansa uspjeha za 2023.
godinu). Ovim se ponuđač oslobađa obaveze naknadnog dostavljanja dokaza ako bude izabran kao najpovoljniji
ponuđač.
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Član 51. ZJN-a (tehnička i profesionana sposobnost)
Dokazi tehničke i profesionalne sposobnosti:
U cilju ispunjavanja uslova tehničke i profesionalne sposobnosti, ponuđač je dužan da dokaže:
a) uspješno iskustvo u realizaciji najmanje jednog ugovora u posljednje tri godine, koji je za predmet imao radove
na izgradnji sportskih terena ili dječijih igrališta 190.900,00 KM (u visini procijenjene vrijednosti) bez PDV-a;
U cilju dokazivanja ispunjenosti usova tehničke i profesionalne sposobnosti, ponuđač je dužan dostaviti:
a) spisak izvršenih ugovora (referens lista) uz potvrdu/potvrde, koje izdaje druga ugovorna strana o njihovoj
realizaciji. Potvrda o uredno izvršenim ugovorima mora sadržavati sljedeće podatke: naziv i sjedište
ugovornih strana ili privrednih subjekata, predmet ugovora, vrijednost ugovora, vrijeme i mjesto izvršenja
ugovora, navode o uredno izvršenim ugovorima.
U slučaju da se takva potvrda iz objektivnih razloga ne može dobiti od ugovorne strane koja nije ugovorni organ,
vrijedi izjava privrednog subjekta o uredno izvršennim ugovorima, uz predočavanje dokaza o učinjenim
pokušajima da se takve potvrde osiguraju.
Ugovorni organ može tražiti od ponuđača da pismeno pojasne dostavljene reference.
a) izjave (Aneks 13 TD) koja treba biti ovjerena od strane nadležnog organa ( ne starija od tri mjeseca), a koja treba
da sadrži:
- opis tehničke opremljenosti dobavljača, opremom, uređajima i sredstvima za
izvršenja posla i osiguranje kvaliteta;
- o kadrovskoj i stručnoj osposobljenosti za izvršenje posla;
Svi dokumenti kojiima se dokazuje ispunjenost uslova tehničke i profesionalne sposobnosti se dostavljaju u
originalu ili ovjerenoj fotokopoji.
Ukoliko se u ponudi ne dostave gore navedeni dokazi ili se ne dostave na način kako je naprijed traženo, ponuđač
će biti isključen iz daljnjeg postupka zbog neispunjavanja uslova za kvalifikaciju.
Ponuđač može u ponudi, gdje je to odgovarajuće, naznačiti da raspolaže kapacitetima drugih subjekata bez obzira
na pravnu prirodu njihovog odnosa, s tim da u tom slučaju mora dokazati ugovornom organu da će na raspolaganju
imati potrebne resurse.
Ukoliko ponudu dostavlja grupa ponuđača, svaki član grupe može se osloniti na kapacitet drugog učesnika grupe u
pogledu ispunjavanja tehničke i profesionalne sposobnosti i dokaza koji se u vezi s tim dostavljaju.
III 9. Rezervisan ugovor
Ne
III 10. Posebni uslovi za ugovore o radovima
III 10.a. Izvođenje radova ograničeno za određenu profesiju
Ne
III 10.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvođenje radova
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterijumi za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
22.07.2024.
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?
Ne
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Da
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informaciono obavještenje?
Ne
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 07.08.2024. 12:00
IV 8. Rok za otvaranje ponuda
Adresa i mjesto JP"AQUANA"d.o.o. Banja Luka, Aleja Svetog Save br.80
Datum i vrijeme 07.08.2024. 13:00
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN (ejn.gov.ba) sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija