OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
1127-1-3-65-3-28/24
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv JAVNO PREDUZEĆE NACIONALNI PARK "UNA" DOO
IDB/JIB 4263553380001
Kontakt osoba/Služba za kontakt Alen Zulić
Adresa Bosanska 1
Poštanski broj 77000 Bihać (bhp sa)
Općina/Grad Bihać
Telefon (037) 221-528
Faks (037) 221-528
Elektronska pošta jp.np.una@gmail.com
Internet adresa
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN
I 5.b. Nivo
Entitetski nivo,Federacija Bosne i Hercegovine
I 5.c. Djelatnost
Ostalo
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Radovi, Izgradnja cijele građevine ili njenih dijelova, građevinarstvo, Gradnja autoputeva, cesta, aerodroma i sportskih
objekata
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 2.d. Obrazloženje nedjeljenja postupka na lotove
Postupak nabavke nije moguće dijeliti na lotove iz razloga što isti predstavlja jednu cijelinu.
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Modernizacija i asfaltiranje II faze pristupnog puta Ćelije - Štrbački buk u posjetilačkoj zoni Štrbački buk
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Modernizacija i asfaltiranje II faze pristupnog puta Ćelije - Štrbački buk u posjetilačkoj zoni Štrbački buk
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
Prema obrascu za cijenu ponude / predmjeru i predračunu radova
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
567421,15
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Grad Bihać (Ćelije - Štrbački buk).
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Rok za izvođenje radova je 60 građevinskih radnih dana. Rok za izvođenje radova počinje teći od dana uvođenja izvođača u
posao. Izvođač će od strane investitora biti uveden u posao najkasnije 15 dana od dana potpisivanja ugovora. Period
izvođenja radova, radno vrijeme i radni dani su detaljno definisani TD.
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Prema tenderskoj dokumentaciji
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Prema tenderskoj dokumentaciji
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Prema tenderskoj dokumentaciji
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Prema tenderskoj dokumentaciji
III 9. Rezervisan ugovor
Ne
III 10. Posebni uslovi za ugovore o radovima
III 10.a. Izvođenje radova ograničeno za određenu profesiju
Ne
III 10.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvođenje radova
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
05.08.2024.
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?
Ne
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Da
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 21.08.2024. 11:30
IV 8. Rok za otvaranje ponuda
Adresa i mjesto Prostorije ugovornog organa, ul. Bosanska 17D, 77 000 Bihać
Datum i vrijeme 21.08.2024. 12:00
1127-1-3-65-3-28/24
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv JAVNO PREDUZEĆE NACIONALNI PARK "UNA" DOO
IDB/JIB 4263553380001
Kontakt osoba/Služba za kontakt Alen Zulić
Adresa Bosanska 1
Poštanski broj 77000 Bihać (bhp sa)
Općina/Grad Bihać
Telefon (037) 221-528
Faks (037) 221-528
Elektronska pošta jp.np.una@gmail.com
Internet adresa
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN
I 5.b. Nivo
Entitetski nivo,Federacija Bosne i Hercegovine
I 5.c. Djelatnost
Ostalo
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Radovi, Izgradnja cijele građevine ili njenih dijelova, građevinarstvo, Gradnja autoputeva, cesta, aerodroma i sportskih
objekata
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 2.d. Obrazloženje nedjeljenja postupka na lotove
Postupak nabavke nije moguće dijeliti na lotove iz razloga što isti predstavlja jednu cijelinu.
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Modernizacija i asfaltiranje II faze pristupnog puta Ćelije - Štrbački buk u posjetilačkoj zoni Štrbački buk
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Modernizacija i asfaltiranje II faze pristupnog puta Ćelije - Štrbački buk u posjetilačkoj zoni Štrbački buk
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 45233120-6 | Građevinski radovi na cesti |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
Prema obrascu za cijenu ponude / predmjeru i predračunu radova
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
567421,15
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Grad Bihać (Ćelije - Štrbački buk).
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Rok za izvođenje radova je 60 građevinskih radnih dana. Rok za izvođenje radova počinje teći od dana uvođenja izvođača u
posao. Izvođač će od strane investitora biti uveden u posao najkasnije 15 dana od dana potpisivanja ugovora. Period
izvođenja radova, radno vrijeme i radni dani su detaljno definisani TD.
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Prema tenderskoj dokumentaciji
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Prema tenderskoj dokumentaciji
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Prema tenderskoj dokumentaciji
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Prema tenderskoj dokumentaciji
III 9. Rezervisan ugovor
Ne
III 10. Posebni uslovi za ugovore o radovima
III 10.a. Izvođenje radova ograničeno za određenu profesiju
Ne
III 10.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvođenje radova
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
05.08.2024.
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?
Ne
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Da
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 21.08.2024. 11:30
IV 8. Rok za otvaranje ponuda
Adresa i mjesto Prostorije ugovornog organa, ul. Bosanska 17D, 77 000 Bihać
Datum i vrijeme 21.08.2024. 12:00
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN (ejn.gov.ba) sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija