OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
618-1-1-11-3-76/22
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv SLUŽBA ZA ZAJEDNIČKE POSLOVE INSTITUCIJA BOSNE I HERCEGOVINE
IDB/JIB 4200703820003
Kontakt osoba/Služba za kontakt Admir Hrapo
Adresa Trg Bosne i Hercegovine 1
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telefon (033) 284-524
Faks (033) 217-966
Elektronska pošta info@szzp.gov.ba
Internet adresa www.szzp.gov.ba
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Institucija vlasti iz člana 4. stav (1) tačka a) ZJN
I 5.b. Nivo
Državni nivo
I 5.c. Djelatnost
Izvršna vlast
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Da
II 3.a. Broj ponuđača sa kojima će se zaključiti okvirni sporazum
Jedan ponuđač
II 3.b. Trajanje okvirnog sporazuma
24 Mjesec(i)
II 3.c. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
550290,00
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
NABAVKA SVJEŽEG TELEĆEG, JUNEĆEG I JAGNJEĆEG MESA
II 4.b. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Predmet ovog postupka je nabavka svježeg telećeg, junećeg i jagnjećeg mesa u skladu sa tehničkim karakteristikama i
ostalim traženim uslovima/zahtjevima naznačenim u tenderskoj dokumentaciji
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 15111000-9 | Goveđe i teleće meso |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
643.839,30 sa PDV-om
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Kuhinje Službe za zajedničke poslove institucija BiH, na sljedećim adresama:
-Zgrada Parlamentarne skupštine BiH, Trg BiH 1, Sarajevo
-Zgrada Ministarstva odbrane BiH, Hamdije Kreševljakovića 98, Sarajevo
-Zgrada Granične policije BiH, Reufa Muhića 2a, Sarajevo
-Zgrada Predsjedništva BiH, Maršala Tita 16, Sarajevo
-Kompleks Pravosudnih institucija BiH, Kraljice Jelene 88, Sarajevo
-Zgrada SIPA-e, Nikole Tesle 59, Istočno Sarajevo
-Zgrada institucija BiH „Union banka“, Dubrovačka 6, Sarajevo
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Ne
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Ponuđači trebaju u ponudi dostaviti dokaz o registraciji u odgovarajućim profesionalnim ili drugim registrima zemlje u kojoj
su registrirani ili da osiguraju posebnu izjavu ili potvrdu nadležnog organa kojom se dokazuje njihovo pravo da obavljaju
profesionalnu djelatnost, koja je u vezi s predmetom nabavke.
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Ne
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji
III 9. Rezervisan ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
3.4.2022.
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?
Ne
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Da
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 04.04.2022. 12:00
IV 8. Rok za otvaranje ponuda
Adresa i mjesto Služba za zajedničke poslove institucija Bosne i Hercegovine, Zgrada
Parlamentarne skupštine Bosne i Hercegovine, Trg Bosne i Hercegovine 1,
Sarajevo
Datum i vrijeme 04.04.2022. 12:30
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
Članom 9. stav (4) Uputstva o dopunama uputstva o uslovima i načinu objavljivanja obavještenja i dostavljanja izvještaja u
postupcima javnih nabavki u informacionom sistemu „e-nabavke“ («Službeni glasnik BiH» broj 90/14) je navedeno „Ako
ugovorni organ objavi tendersku dokumentaciju u sistemu „E-nabavke“, tenderska dokumentacija se ne može dostavljati na
druge načine predviđene članom 55. stav (1) tač. a)-c) Zakona“.
Na osnovu mišljenja Agencije za javne nabavke Bosne i Hercegovine (br. 04-02-1-U-1990-2/16 od 13.04.2016. godine),
ponuda ponuđača koji nije preuzeo tendersku dokumentaciju na Portalu javnih nabavki, ne može biti predmetom ocjene u
procesu evaluacije ponuda.
INTERNATIONAL NOTICE - SUMMARY
PART I: CONTRACTING AUTHORITY
I 1. Contracting authority data
Name SERVICES for COMMON AFFAIRS INSTITUTIONS of BOSNIA and HERZEGOVINA
UIN 4200703820003
Contact person Admir Hrapo
Address Trg Bosne i Hercegovine 1
Postal code 71000 Sarajevo (bhp)
Municipality/City Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telephone (033) 284-524
Fax number (033) 217-966
Email address info@szzp.gov.ba
Website address www.szzp.gov.ba
I 3. Type of the contracting authority, level and main activity
I 3.a. Type of contracting authority
Government Institutions referred to in the Article 4 (1), subsection a) of the PPL
I 3.b. Level of government where contracting authority belong to
Country
I 3.c. Main activity of contracting authority
Executive Branch
PART II: OBJECT OF THE CONTRACT
II 1. Type of the contract
Goods, Purchase
II 1.a. Title of the object of the contract
Procurement of fresh veal and lamb meat
II 1.b. Description of the object of the contract
Procurement of fresh veal and lamb meat
II 1.c. Common procurement vocabulary (CPV)
Main vocabulary | ||
---|---|---|
Code | Description | |
Main object | 15111000-9 | Bovine meat |
II 1.d. Total quantity (number of units) or scope of the contract
550.290,00 BAM
PART III: PROCEDURE
III 1. Type of procedure
Open procedure
III 2. Conditions for obtaining tender documents
III 2.a. Tender documents published on the public procurement portal?
Yes
III 2.b. Obtainable until
3.4.2022.
III 3. Do you intend to use the e-auction?
Yes
III 4. Deadline and address for receipt of tenders/requests to participate
Date and time 4.4.2022. 12:00:00
Address and place Trg Bosne i Hercegovine 1, Sarajevo
III 5. Submitting offer through e-Procurement system?
No
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija