Akta headerlogo

Paket Tender


400 KM + PDV / godišnje

Saznajte više

Paket Tender


400 KM + PDV / godišnje

Saznajte više

Objavljeno: 25.03.2024 09:57

Izvor: Official Journal of the European Union, SL S-a: 60/2024

(HR) Nabavka usluga stručnog nadzora za uklanjanje otpadne troske na lokaciji Crno brdo Biljane Donje

177837-2024 - Nadmetanje
Hrvatska – Nadzor građevinskih radova – Usluge stručnog nadzora za uklanjanje otpadne troske na lokaciji „Crno brdo“ Biljane Donje
OJ S 60/2024 25/03/2024
Obavijest o nadmetanju ili koncesiji – standardni režim
Usluge


1. Kupac

 

1.1.

 

Kupac
Službeno ime: Fond za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost
Pravni oblik kupca: Tijelo koje se uređuje javnim pravom
Djelatnost javnog naručitelja: Zaštita okoliša


2. Postupak

 

2.1.

 

Postupak
Naslov: Usluge stručnog nadzora za uklanjanje otpadne troske na lokaciji „Crno brdo“ Biljane Donje
Opis: Predmet nabave je provedba usluga stručnog nadzora i poslova koordinatora II zaštite na radu nad radovima uklanjanja otpadne troske s lokacije Biljane Donje, te njezina obrada postupcima: • oporaba (prihvatljivi R postupci: R1, R2, R3, R4, R5, R6, R7, R8, R9, R10, R11 iz Dodatka II Zakona o gospodarenju otpadom; u daljnjem tekstu: R postupci) i/ili • zbrinjavanje (prihvatljivi D postupci: D1, D2, D3, D4, D5, D6, D8, D9, D10, D12 iz Dodatka I. Zakona o gospodarenju otpadom; u daljnjem tekstu: D postupci), a sve u skladu sa Zakonom o gospodarenju otpadom („Narodne novine“ broj 84/21) i podzakonskim aktima koji uređuju navedeno područje (u daljnjem tekstu: Zakon o gospodarenju otpadom). Obrada otpada je postupak oporabe ili zbrinjavanja, a uključuje i pripremu prije oporabe ili zbrinjavanja.
Identifikacijska oznaka postupka: 8a3eb0b4-40cd-4fdb-998a-4499bb118ac1
Interna identifikacijska oznaka: E-VV-7/2024
Vrsta postupka: Otvoren
Glavna obilježja postupka: Otvoreni postupak
2.1.1.
Svrha
Priroda ugovora: Usluge
Glavna klasifikacija (cpv): 71247000 Supervision of building work
2.1.3.
Vrijednost
Procijenjena vrijednost bez PDV-a: 400 000,00 EUR
2.1.4.
Opće informacije
Pravna osnova:
Direktiva 2014/24/EU
2.1.6.
Razlozi za isključenje:
Sudjelovanje u zločinačkoj organizaciji: Sudjelovanje u zločinačkoj organizaciji
Korupcija: Korupcija
Prijevara: Prijevara
Kaznena djela terorizma ili kaznena djela povezana s terorističkim aktivnostima: Kaznena djela terorizma ili kaznena djela povezana s terorističkim aktivnostima
Pranje novca ili financiranje terorizma: Pranje novca ili financiranje terorizma
Dječji rad i drugi oblici trgovanja ljudima: Rad djece i drugi oblici trgovanja ljudima
Plaćanje poreza: Plaćanje poreza
Plaćanje doprinosa za socijalno osiguranje: Plaćanje obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje


5. Grupa

 

5.1.

 

Grupa: LOT-0000
Naslov: Usluge stručnog nadzora za uklanjanje otpadne troske na lokaciji „Crno brdo“ Biljane Donje
Opis: Predmet nabave je provedba usluga stručnog nadzora i poslova koordinatora II zaštite na radu nad radovima uklanjanja otpadne troske s lokacije Biljane Donje, te njezina obrada postupcima: • oporaba (prihvatljivi R postupci: R1, R2, R3, R4, R5, R6, R7, R8, R9, R10, R11 iz Dodatka II Zakona o gospodarenju otpadom; u daljnjem tekstu: R postupci) i/ili • zbrinjavanje (prihvatljivi D postupci: D1, D2, D3, D4, D5, D6, D8, D9, D10, D12 iz Dodatka I. Zakona o gospodarenju otpadom; u daljnjem tekstu: D postupci), a sve u skladu sa Zakonom o gospodarenju otpadom („Narodne novine“ broj 84/21) i podzakonskim aktima koji uređuju navedeno područje (u daljnjem tekstu: Zakon o gospodarenju otpadom). Obrada otpada je postupak oporabe ili zbrinjavanja, a uključuje i pripremu prije oporabe ili zbrinjavanja.
Interna identifikacijska oznaka: E-VV-7/2024
5.1.1.
Svrha
Priroda ugovora: Usluge
Glavna klasifikacija (cpv): 71247000 Supervision of building work
5.1.2.
Mjesto izvršenja
Zemlja – podregija (NUTS): Zadarska županija (HR033)
Zemlja: Hrvatska
Dodatne informacije: Lokacija na kojoj se nalazi otpadna troska tzv. „Crno Brdo“, nalazi se u naselju Biljane Donje, koje administrativno pripada Gradu Benkovcu u Zadarskoj županiji.
5.1.3.
Očekivano trajanje
Datum početka: 01/07/2024
Trajanje: 38 Mjesec
5.1.4.
Obnova
Maksimalan broj obnavljanja: 0
5.1.5.
Vrijednost
Procijenjena vrijednost bez PDV-a: 400 000,00 EUR
5.1.6.
Opće informacije
Rezervirano sudjelovanje: Sudjelovanje nije rezervirano.
Moraju se navesti imena i stručne kvalifikacije osoblja angažiranog za izvršenje ugovora: Obvezno za ponudu
Projekt javne nabave ne financira se sredstvima EU-a
Javna nabava obuhvaćena je Sporazumom o javnoj nabavi (GPA)
Ova javna nabava prikladna je i za mala i srednja poduzeća (MSP-ovi)
5.1.8.
Kriteriji pristupačnosti
U obzir su uzeti uvjeti pristupačnosti za osobe s invaliditetom
5.1.9.
Kriteriji za odabir
Kriterij:
Vrsta: Sposobnost za obavljanje stručne djelatnosti
Naziv: Upis u registar
Opis: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi
Primjena ovog kriterija: Upotrijebljen
 
Kriterij:
Vrsta: Ekonomska i financijska sposobnost
Naziv: Ukupni godišnji promet
Opis: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi
Primjena ovog kriterija: Upotrijebljen
 
Kriterij:
Vrsta: Tehnička i stručna sposobnost
Naziv: Popis glavnih usluga
Opis: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi
Primjena ovog kriterija: Upotrijebljen
 
Kriterij:
Vrsta: Tehnička i stručna sposobnost
Naziv: Obrazovne i stručne kvalifikacije
Opis: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi
Primjena ovog kriterija: Upotrijebljen
5.1.10.
Kriteriji za dodjelu
Kriterij:
Vrsta: Cijena
Naziv: Cijena ponude
Opis: Cijena ponude
Ponder (točke, točan): 90
 
Kriterij:
Vrsta: Kvaliteta
Naziv: Iskustvo nominiranog stručnjaka nadzornog inženjera nad izvođenjem građevinskih radova
Opis: Uredno izvršena usluga stručnog nadzora nad sanacijskim radovima u području gospodarenja otpadom ili sanacijama odlagališta neopasnog otpada, minimalne pojedinačne vrijednosti izvršenih radova u visini od 400.000,00 EUR (bez PDV-a), kod koje je nominirani stručnjak bio imenovan u svojstvu nadzornog inženjera nad izvođenjem radova. Boduje se iskustvo u maksimalno 4 usluge.
Ponder (točke, točan): 10
5.1.11.
Dokumentacija o nabavi
Adresa dokumentacije o nabavi: https://eojn.hr/tender-eo/4825
Ad hoc komunikacijski kanal:
5.1.12.
Uvjeti nabave
Uvjeti podnošenja:
Elektroničko podnošenje: Obvezno
Adresa za podnošenje: https://eojn.hr/tender-eo/4825
Jezici na kojima se mogu podnijeti ponude ili zahtjevi za sudjelovanje: hrvatski
Elektronički katalog: Nije dopušteno
Varijante: Nije dopušteno
Opis financijskog jamstva: Jamstvo za ozbiljnost ponude naručitelj određuje u apsolutnom iznosu (do 3% procijenjene vrijednosti nabave bez PDV-a) i iznosi 10.000,00 eura. Kao jamstvo za ozbiljnost ponude dostavlja se zadužnica ili bjanko zadužnica koja mora biti potvrđena kod javnog bilježnika te ispostavljena sukladno Pravilniku o registru zadužnica i bjanko zadužnica (NN 115/2012, 125/2014 i 82/2017) i popunjena sukladno Pravilniku o obliku i sadržaju bjanko zadužnice (NN 115/2012, 82/2017 i 154/2022) i Pravilniku o obliku i sadržaju zadužnice (NN 115/2012, 82/2017 i 154/2022). Jamstvo za ozbiljnost ponude je jamstvo za slučaj: 1. odustajanja ponuditelja od svoje ponude u roku njezine valjanosti, 2. nedostavljanja ažuriranih popratnih dokumenata sukladno članku 263. ZJN 2016, 3. neprihvaćanja ispravka računske greške, 4. odbijanja potpisivanja ugovora o javnoj nabavi, ili 5. nedostavljanje jamstva za uredno ispunjenje ugovora. Jamstvo za ozbiljnost ponude dostavlja se u izvorniku, odvojeno od elektroničke dostave ponude, u papirnatom obliku, u zatvorenoj omotnici na kojoj su navedeni podaci o ponuditelju, odnosno u skladu s točkom 5.2. dokumentacije o nabavi. U slučaju Zajednice gospodarskih subjekata jamstvo za ozbiljnost ponude mogu dostaviti svi članovi zajednice svaki za svoj dio posla, ili samo jedan od članova Zajednice u svoje ime i u ime svih ostalih članova zajednice. Ukoliko svi članovi zajednice dostavljaju pojedinačno jamstvo, ukupan zbroj svih pojedinačnih jamstava mora odgovarati iznosu traženog jamstva za ozbiljnost ponude. U jamstvu za ozbiljnost ponude moraju biti navedeni svi članovi Zajednice ponuditelja. Član zajednice koji dostavlja jamstvo upisuje se kao dužnik, a ostali članovi zajednice upisuju se kao „jamac-platac“ na 2. stranici zadužnice / bjanko zadužnice. Naručitelj može predmetno jamstvo naplatiti neovisno o tome koji je član zajednice ponuditelja dao jamstvo i neovisno o odnosu na kojeg se člana zajednice ponuditelja ostvare osigurani slučajevi navedeni u jamstvu. Umjesto jamstva za ozbiljnost ponude u obliku zadužnice ili bjanko zadužnice, ponuditelj može dati novčani polog u traženom iznosu u korist računa, kako slijedi: Dokaz o uplati novčanog pologa ponuditelji dostavljaju u sklopu elektroničke ponude. Za naplatu jamstva za ozbiljnost ponude dovoljno je da se u odnosu na ponuditelja ostvari jedan (bilo koji) od prethodno navedenih uvjeta. Ako jamstvo za ozbiljnost ponude ne bude naplaćeno, naručitelj se obvezuje vratiti ponuditeljima izvornik jamstva u roku od 10 dana od dana potpisivanja ugovora o javnoj nabavi, odnosno dostave jamstva za uredno ispunjenje ugovora o javnoj nabavi, a presliku jamstva obvezan je pohraniti.
Rok za zaprimanje ponuda: 23/04/2024 13:00:00 (UTC+1)
Rok do kojeg ponuda mora ostati valjana: 180 Dan
Informacije o javnom otvaranju:
Datum otvaranja: 23/04/2024 13:00:00 (UTC+1)
Mjesto: FOND ZA ZAŠTITU OKOLIŠA I ENERGETSKU UČINKOVITOST, Radnička cesta 80, Zagreb.
Dodatne informacije: Na otvaranju ponuda mogu prisustvovati i aktivno sudjelovati ovlašteni ili opunomoćeni predstavnici ponuditelja, uz uvjet predočenja pisanog dokaza o ovlasti (uključujući i članove uprave/direktore gospodarskog subjekta koji su dužni ponijeti i predočiti presliku izvatka iz sudskog registra i osobnu iskaznicu odnosno drugi odgovarajući identifikacijski dokument), a prisustvovati mogu i druge osobe. Ovlašteni predstavnici ponuditelja moraju svoje pisano ovlaštenje predati prije otvaranja ponuda. Pravo aktivnog sudjelovanja u postupku javnog otvaranja ponuda imaju samo članovi stručnog povjerenstva za javnu nabavu i ovlašteni predstavnici ponuditelja.
Uvjeti ugovora:
Uvjeti koji se odnose na izvršenje ugovora: Prije izrade ponude, Ponuditelj je dužan detaljno proučiti cjelokupnu dokumentaciju o nabavi i sve uvjete vezane za izvršenje predmeta nabave kako bi mogao sagledati i predvidjeti sve posljedice koje iz njih proizlaze.   Predajom ponude smatra se da ponuditelji prihvaćaju sve uvjete i zahtjeve iz Dokumentacije o nabavi uključujući i posebne uvjete, kako slijedi: 1.    U svom radu odabrani ponuditelj dužan je pridržavati se zakona i propisa Republike Hrvatske koji reguliraju predmet nabave. 2.    Ponuditelji je dužan prije izrade ponude proučiti cjelokupnu dokumentaciju  3.    Nakon ugovaranja odabrani ponuditelj neće imati pravo zbog eventualnih nejasnoća u Dokumentaciji o nabavi, dokumentaciji i ponudbenom troškovniku tražiti nikakve naknade i produženje krajnjeg roka izvršenja usluge, već je obvezan za sve nejasnoće unaprijed i na vrijeme tražiti objašnjenja. 4.    Odabrani ponuditelji...
Elektroničko izdavanje računa: Obvezno
Financijski aspekti: Sukladno Zakonu o elektroničkom izdavanju računa u javnoj nabavi (NN br. 94/2018, u daljnjem tekstu: Zakona o elektroničkom izdavanju računa u javnoj nabavi), gospodarski subjekt je dužan ispostavljati isključivo e-Račun (elektronički račun) i prateće isprave izdane sukladno europskoj normi. Detaljan opis roka, načina i uvjeta plaćanja daje se u dokumentu "OSTALE NAPOMENE" koji se objavljuje kao privitak ove Dokumentacije o nabavi.
5.1.15.
Tehnike
Okvirni sporazum: Nema okvirnog sporazuma
Informacije o dinamičkom sustavu nabave: Nema dinamičkog sustava nabave
5.1.16.
Dodatne informacije, posredovanje i pravna zaštita (preispitivanje)
Organizacija za preispitivanje (pravnu zaštitu): Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave
Organizacija koja pruža dodatne informacije o postupku javne nabave: Fond za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost


8. Organizacije

 

8.1.

 

ORG-0001
Službeno ime: Fond za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost
Registracijski broj: 85828625994
Poštanska adresa: Radnička cesta 80
Grad: Grad Zagreb
Poštanski broj: 10000
Zemlja – podregija (NUTS): Grad Zagreb (HR050)
Zemlja: Hrvatska
Kontaktna točka: Samostalna služba za nabavu, Helena Svirčević
E-pošta: nabava@fzoeu.hr
Tel.: +385 15391818
Uloge ove organizacije:
Kupac
Organizacija koja pruža dodatne informacije o postupku javne nabave

 

8.1.

 

ORG-0002
Službeno ime: Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave
Registracijski broj: 95857869241
Poštanska adresa: Ulica grada Vukovara 23/V
Grad: Zagreb
Poštanski broj: 10000
Zemlja – podregija (NUTS): Grad Zagreb (HR050)
Zemlja: Hrvatska
Kontaktna točka: Kontakt
E-pošta: dkom@dkom.hr
Tel.: +385 14559 930
Uloge ove organizacije:
Organizacija za preispitivanje (pravnu zaštitu)

 

8.1.

 

ORG-0003
Službeno ime: Narodne novine d.d.
Registracijski broj: TED94
Registracijski broj: HR64546066176
Poštanska adresa: Savski gaj XIII. 6
Grad: Zagreb
Poštanski broj: 10020
Zemlja – podregija (NUTS): Grad Zagreb (HR050)
Zemlja: Hrvatska
Kontaktna točka: EOJN Helpdesk
E-pošta: eojn@nn.hr
Tel.: +385 16652889
Uloge ove organizacije:
TED eSender


11. Informacije o obavijesti

 

11.1.

 

Informacije o obavijesti
Identifikacijska oznaka / verzija obavijesti: 44424c68-2d89-4e93-b12d-8b32ef3b1e37 - 01
Vrsta obrasca: Nadmetanje
Vrsta obavijesti: Obavijest o nadmetanju ili koncesiji – standardni režim
Datum slanja obavijesti: 21/03/2024 18:00:00 (UTC+1)
Jezici na kojima je ova obavijest službeno dostupna: hrvatski

 

11.2.

 

Informacije o objavi
Broj objave obavijesti: 177837-2024
Broj izdanja SL S-a: 60/2024
Datum objave: 25/03/2024

Više o naručiocu

Fond za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost Zagreb
Ksaver 208 Zagreb 10000