Akta headerlogo

Paket Tender


400 KM + PDV / godišnje

Saznajte više

Paket Tender


400 KM + PDV / godišnje

Saznajte više

Objavljeno: 30.04.2024 08:16

Izvor: Portal javnih nabavki/nabava BiH, 29.04.2024

Nabavka usluga štampanja i pakovanja glasačkih listića za provođenje Lokalnih izbora 2024. godine

OBAVJEŠTENJE O NABAVCI

794-1-2-96-3-8/24


ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN


I 1. Podaci o ugovornom organu

Naziv CENTRALNA IZBORNA KOMISIJA BOSNE I HERCEGOVINE
IDB/JIB 4200539410001
Kontakt osoba/Služba za kontakt ZLATA KOKOROVIĆ
Adresa Danijela Ozme 7
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telefon (033) 251-300
Faks (033) 251-329
Elektronska pošta nabavka@izbori.ba
Internet adresa www.izbori.ba

I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Kao pod I 1.

I 4. Adresa za dodatne informacije

Kao pod I 1.

I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost

I 5.a. Vrsta

Institucija vlasti iz člana 4. stav (1) tačka a) ZJN

I 5.b. Nivo

Državni nivo

I 5.c. Djelatnost

Izvršna vlast

I 6. Zajednička nabavka

Ne

I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?

Ne

ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA


II 1. Vrsta ugovora

Usluge, Usluge izdavaštva i štampanja na bazi tarife ili ugovora

II 2. Podjela na lotove

Ne

II 2.d. Obrazloženje nedjeljenja postupka na lotove

Predmet nabavke su usluge štampanja i pakovanja glasačkih lisitća za Lokalne izbore 2024. godine

II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?

Da

II 3.a. Broj ponuđača sa kojima će se zaključiti okvirni sporazum

Jedan ponuđač

II 3.b. Trajanje okvirnog sporazuma

2 Godina(e)

II 3.c. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM

1282000,00

II 4. Opis

II 4.a. Naziv predmeta okvirnog sporazuma

Usluge štampanja i pakovanja glasačkih listića za provođenje Lokalnih izbora 2024. godine

II 4.b. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma

Izbori koji će se održati u oktobru 2024. godine, prema postojećim zakonskim odredbama raspisuju se za sljedeće organe
vlasti u Bosni i Hercegovini:
a) 64 općinska vijeća u Federaciji Bosne i Hercegovine
b) 56 skupština opština u Republici Srpskoj
c) 120 načelnika općina u Bosni i Hercegovini
d) 14 gradskih vijeća u Federaciji Bosne i Hercegovine
e) 7 skupština gradova u Republici Srpskoj
f) 22 gradonačelnika gradova u Bosni i Hercegovini
g) Skupštinu Brčko distrikta Bosne i Hercegovine (jedna izborna jedinica)
h) Izbori za izbor vijećnika u Vijeće Grada Mostara.
Gore navedeni broj organa lokalne vlasti je zasnovan na podacima sa Lokalnih izbora 2020. godine.
Svaki birač će dobiti dva različita tipa glasačkog listića. Procjena broja glasačkih listića se bazira na konačnom broju birača
upisanih u Izvod iz Centralnog biračkog spiska koji će glasati na predstojećim izborima.
U predmet nabavke je predviđena izrada i nabavka papira sa posebnom zaštitom, 80 gramskog papira sa novim vodenim
žigom (kontinuirani vodeni žig ). Procjenjena okvirna količina papira iznosi približno 77 tona,koliko je nabavljeno za
provođenje poslednjih Lokalnih izbora 2020. godine.
Svi dobavljači će biti obavezni da daju ponudu cijene za 80 gramski papir u Obrascu za cijenu ponude-Aneks 3 TD.
Obaveza dobavljača je da u svojim ponudama navedu detaljne podatke o proizvodnji papira, kao i sve detalje oko načina,
uvjeta i vremena isporuke papira za potrebe štampanja glasačkih listića.

II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
  Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 22450000-9 Štampani materijal zaštićen od falsificiranja
Dodatni predmet(i) 22000000-0 Štampani materijal i srodni proizvodi

II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci

II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?

Ne

II 6. Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma

Ukupan broj glasačkih listića je u vezi sa ukupnim brojem birača upisanih u Konačan izvod iz Centralnog biračkog spiska.
Podaci o približnom broju glasačkih listića dati u ovom obavještenju su zasnovani na podacima o broju birača upisanih uIvod
i Centralnog biračkog spiska sa stanjem u decembru 2023. godine. Zanači da bi okviran broj glasačkih listića za Lokalne
izbore 2024. godine iznosio približno 6.800.000,00 listića.

II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova

Mjesto isporuke je u skladište CiK BiH koje je smješteno u Istočnom Sarajevu, ulica Kasindolskog bataljona br. 34. čije
sjedište se može promijeniti od dana objavljivanja ovog obavještenja, ali u svakom slučaju će se skladište nalaziti na lokaciji
Sarajeva ili Istočnog Sarajeva, o čemu će izabrani ponuđač biti blagovremeno obaviješten.

II 8. Da li je dozvoljena alternativna ponuda?

Ne

ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE


III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?

Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.

III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?

Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.

III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise

Navedeno u TD.

III 4. Ograničenja za učešće

Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.

III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti

Obavezni uslovi iz člana 45. ZoJN za učešće.

III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost

Navedeno u TD.

III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost

Navedeno u TD.

III 9. Rezervisan ugovor

Ne

III 10. Posebni uslovi za ugovore o javnim uslugama

III 10.a. Izvršenje usluga ograničeno za određenu profesiju

Ne

III 10.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvršenje usluga

Ne

ODJELJAK IV: POSTUPAK


IV 1. Vrsta postupka

Otvoreni postupak

IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora

Ekonomski najpovoljnija ponuda

IV 2.a. Potkriteriji

R.Br. Naziv Učešće
1 Cijena 90,00 %
2 Rok isporuke 10,00 %

IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije

25.05.2024.

IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?

Ne

IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?

Ne

IV 6. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?

Da

IV 6.a. Broj i datum objave prethodnog informacijskog obavještenja

Broj 794-0-2-2-1-4/24
Datum 20.01.2024. 16:50

IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Datum i vrijeme 27.05.2024. 14:00

IV 8. Rok za otvaranje ponuda

Adresa i mjesto Ul.Danijela Ozme broj 7, 71 000 Sarajevo
Datum i vrijeme 27.05.2024. 14:15

ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE

Za sve potrebne informacije obratiti se kontakt osobama navedenim u TD.


INTERNATIONAL NOTICE - SUMMARY


PART I: CONTRACTING AUTHORITY


I 1. Contracting authority data

Name Central Election Comission of Bosnia and Herzegovina
UIN 4200539410001
Contact person ZLATA KOKOROVIĆ
Address Danijela Ozme 7
Postal code 71000 Sarajevo (bhp)
Municipality/City Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telephone (033) 251-300
Fax number (033) 251-329
Email address nabavka@izbori.ba
Website address www.izbori.ba

I 3. Type of the contracting authority, level and main activity

I 3.a. Type of contracting authority

Government Institutions referred to in the Article 4 (1), subsection a) of the PPL

I 3.b. Level of government where contracting authority belong to

Country

I 3.c. Main activity of contracting authority

Executive Branch

PART II: OBJECT OF THE CONTRACT


II 1. Type of the contract

Services, Publishing and printing services on a fee or contract basis

II 1.a. Title of the object of the contract

Services of printing and packing ballots for 2024. Local Election

II 1.b. Description of the object of the contract

Services of printing and packing ballots for 2024. Local Election

II 1.c. Common procurement vocabulary (CPV)
  Main vocabulary
Code Description
Main object 22450000-9 Security-type printed matter
Additional object(s) 22000000-0 Printed matter and related products

II 1.d. Total quantity (number of units) or scope of the contract
According to the tender documentation

PART III: PROCEDURE


III 1. Type of procedure

Open procedure

III 2. Conditions for obtaining tender documents

III 2.a. Tender documents published on the public procurement portal?

Yes

III 2.b. Obtainable until

25.05.2024.

III 3. Do you intend to use the e-auction?

No

III 4. Deadline and address for receipt of tenders/requests to participate

Date and time 27.05.2024. 14:00
Address and place Danijela Ozme br. 7, 71 000 Sarajevo, Bosnia and Herzegovina

III 5. Submitting offer through e-Procurement system?

No

PART IV: ADDITIONAL INFORMATION

All information are in TD.

NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN (ejn.gov.ba) sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija

Preuzmi dokumente

Više o naručiocu

Centralna izborna komisija BiH Sarajevo
Danijela Ozme 7 Sarajevo 71000