OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
794-1-2-96-3-8/24
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv CENTRALNA IZBORNA KOMISIJA BOSNE I HERCEGOVINE
IDB/JIB 4200539410001
Kontakt osoba/Služba za kontakt ZLATA KOKOROVIĆ
Adresa Danijela Ozme 7
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telefon (033) 251-300
Faks (033) 251-329
Elektronska pošta nabavka@izbori.ba
Internet adresa www.izbori.ba
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Institucija vlasti iz člana 4. stav (1) tačka a) ZJN
I 5.b. Nivo
Državni nivo
I 5.c. Djelatnost
Izvršna vlast
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Usluge, Usluge izdavaštva i štampanja na bazi tarife ili ugovora
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 2.d. Obrazloženje nedjeljenja postupka na lotove
Predmet nabavke su usluge štampanja i pakovanja glasačkih lisitća za Lokalne izbore 2024. godine
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Da
II 3.a. Broj ponuđača sa kojima će se zaključiti okvirni sporazum
Jedan ponuđač
II 3.b. Trajanje okvirnog sporazuma
2 Godina(e)
II 3.c. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
1282000,00
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Usluge štampanja i pakovanja glasačkih listića za provođenje Lokalnih izbora 2024. godine
II 4.b. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Izbori koji će se održati u oktobru 2024. godine, prema postojećim zakonskim odredbama raspisuju se za sljedeće organe
vlasti u Bosni i Hercegovini:
a) 64 općinska vijeća u Federaciji Bosne i Hercegovine
b) 56 skupština opština u Republici Srpskoj
c) 120 načelnika općina u Bosni i Hercegovini
d) 14 gradskih vijeća u Federaciji Bosne i Hercegovine
e) 7 skupština gradova u Republici Srpskoj
f) 22 gradonačelnika gradova u Bosni i Hercegovini
g) Skupštinu Brčko distrikta Bosne i Hercegovine (jedna izborna jedinica)
h) Izbori za izbor vijećnika u Vijeće Grada Mostara.
Gore navedeni broj organa lokalne vlasti je zasnovan na podacima sa Lokalnih izbora 2020. godine.
Svaki birač će dobiti dva različita tipa glasačkog listića. Procjena broja glasačkih listića se bazira na konačnom broju birača
upisanih u Izvod iz Centralnog biračkog spiska koji će glasati na predstojećim izborima.
U predmet nabavke je predviđena izrada i nabavka papira sa posebnom zaštitom, 80 gramskog papira sa novim vodenim
žigom (kontinuirani vodeni žig ). Procjenjena okvirna količina papira iznosi približno 77 tona,koliko je nabavljeno za
provođenje poslednjih Lokalnih izbora 2020. godine.
Svi dobavljači će biti obavezni da daju ponudu cijene za 80 gramski papir u Obrascu za cijenu ponude-Aneks 3 TD.
Obaveza dobavljača je da u svojim ponudama navedu detaljne podatke o proizvodnji papira, kao i sve detalje oko načina,
uvjeta i vremena isporuke papira za potrebe štampanja glasačkih listića.
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
Ukupan broj glasačkih listića je u vezi sa ukupnim brojem birača upisanih u Konačan izvod iz Centralnog biračkog spiska.
Podaci o približnom broju glasačkih listića dati u ovom obavještenju su zasnovani na podacima o broju birača upisanih uIvod
i Centralnog biračkog spiska sa stanjem u decembru 2023. godine. Zanači da bi okviran broj glasačkih listića za Lokalne
izbore 2024. godine iznosio približno 6.800.000,00 listića.
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Mjesto isporuke je u skladište CiK BiH koje je smješteno u Istočnom Sarajevu, ulica Kasindolskog bataljona br. 34. čije
sjedište se može promijeniti od dana objavljivanja ovog obavještenja, ali u svakom slučaju će se skladište nalaziti na lokaciji
Sarajeva ili Istočnog Sarajeva, o čemu će izabrani ponuđač biti blagovremeno obaviješten.
II 8. Da li je dozvoljena alternativna ponuda?
Ne
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Navedeno u TD.
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Obavezni uslovi iz člana 45. ZoJN za učešće.
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Navedeno u TD.
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Navedeno u TD.
III 9. Rezervisan ugovor
Ne
III 10. Posebni uslovi za ugovore o javnim uslugama
III 10.a. Izvršenje usluga ograničeno za određenu profesiju
Ne
III 10.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvršenje usluga
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Ekonomski najpovoljnija ponuda
IV 2.a. Potkriteriji
R.Br. Naziv Učešće
1 Cijena 90,00 %
2 Rok isporuke 10,00 %
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
25.05.2024.
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?
Ne
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Ne
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Da
IV 6.a. Broj i datum objave prethodnog informacijskog obavještenja
Broj 794-0-2-2-1-4/24
Datum 20.01.2024. 16:50
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 27.05.2024. 14:00
IV 8. Rok za otvaranje ponuda
Adresa i mjesto Ul.Danijela Ozme broj 7, 71 000 Sarajevo
Datum i vrijeme 27.05.2024. 14:15
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
Za sve potrebne informacije obratiti se kontakt osobama navedenim u TD.
INTERNATIONAL NOTICE - SUMMARY
PART I: CONTRACTING AUTHORITY
I 1. Contracting authority data
Name Central Election Comission of Bosnia and Herzegovina
UIN 4200539410001
Contact person ZLATA KOKOROVIĆ
Address Danijela Ozme 7
Postal code 71000 Sarajevo (bhp)
Municipality/City Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telephone (033) 251-300
Fax number (033) 251-329
Email address nabavka@izbori.ba
Website address www.izbori.ba
I 3. Type of the contracting authority, level and main activity
I 3.a. Type of contracting authority
Government Institutions referred to in the Article 4 (1), subsection a) of the PPL
I 3.b. Level of government where contracting authority belong to
Country
I 3.c. Main activity of contracting authority
Executive Branch
PART II: OBJECT OF THE CONTRACT
II 1. Type of the contract
Services, Publishing and printing services on a fee or contract basis
II 1.a. Title of the object of the contract
Services of printing and packing ballots for 2024. Local Election
II 1.b. Description of the object of the contract
Services of printing and packing ballots for 2024. Local Election
II 1.c. Common procurement vocabulary (CPV)
II 1.d. Total quantity (number of units) or scope of the contract
According to the tender documentation
PART III: PROCEDURE
III 1. Type of procedure
Open procedure
III 2. Conditions for obtaining tender documents
III 2.a. Tender documents published on the public procurement portal?
Yes
III 2.b. Obtainable until
25.05.2024.
III 3. Do you intend to use the e-auction?
No
III 4. Deadline and address for receipt of tenders/requests to participate
Date and time 27.05.2024. 14:00
Address and place Danijela Ozme br. 7, 71 000 Sarajevo, Bosnia and Herzegovina
III 5. Submitting offer through e-Procurement system?
No
PART IV: ADDITIONAL INFORMATION
All information are in TD.
794-1-2-96-3-8/24
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv CENTRALNA IZBORNA KOMISIJA BOSNE I HERCEGOVINE
IDB/JIB 4200539410001
Kontakt osoba/Služba za kontakt ZLATA KOKOROVIĆ
Adresa Danijela Ozme 7
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telefon (033) 251-300
Faks (033) 251-329
Elektronska pošta nabavka@izbori.ba
Internet adresa www.izbori.ba
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Institucija vlasti iz člana 4. stav (1) tačka a) ZJN
I 5.b. Nivo
Državni nivo
I 5.c. Djelatnost
Izvršna vlast
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Usluge, Usluge izdavaštva i štampanja na bazi tarife ili ugovora
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 2.d. Obrazloženje nedjeljenja postupka na lotove
Predmet nabavke su usluge štampanja i pakovanja glasačkih lisitća za Lokalne izbore 2024. godine
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Da
II 3.a. Broj ponuđača sa kojima će se zaključiti okvirni sporazum
Jedan ponuđač
II 3.b. Trajanje okvirnog sporazuma
2 Godina(e)
II 3.c. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
1282000,00
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Usluge štampanja i pakovanja glasačkih listića za provođenje Lokalnih izbora 2024. godine
II 4.b. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Izbori koji će se održati u oktobru 2024. godine, prema postojećim zakonskim odredbama raspisuju se za sljedeće organe
vlasti u Bosni i Hercegovini:
a) 64 općinska vijeća u Federaciji Bosne i Hercegovine
b) 56 skupština opština u Republici Srpskoj
c) 120 načelnika općina u Bosni i Hercegovini
d) 14 gradskih vijeća u Federaciji Bosne i Hercegovine
e) 7 skupština gradova u Republici Srpskoj
f) 22 gradonačelnika gradova u Bosni i Hercegovini
g) Skupštinu Brčko distrikta Bosne i Hercegovine (jedna izborna jedinica)
h) Izbori za izbor vijećnika u Vijeće Grada Mostara.
Gore navedeni broj organa lokalne vlasti je zasnovan na podacima sa Lokalnih izbora 2020. godine.
Svaki birač će dobiti dva različita tipa glasačkog listića. Procjena broja glasačkih listića se bazira na konačnom broju birača
upisanih u Izvod iz Centralnog biračkog spiska koji će glasati na predstojećim izborima.
U predmet nabavke je predviđena izrada i nabavka papira sa posebnom zaštitom, 80 gramskog papira sa novim vodenim
žigom (kontinuirani vodeni žig ). Procjenjena okvirna količina papira iznosi približno 77 tona,koliko je nabavljeno za
provođenje poslednjih Lokalnih izbora 2020. godine.
Svi dobavljači će biti obavezni da daju ponudu cijene za 80 gramski papir u Obrascu za cijenu ponude-Aneks 3 TD.
Obaveza dobavljača je da u svojim ponudama navedu detaljne podatke o proizvodnji papira, kao i sve detalje oko načina,
uvjeta i vremena isporuke papira za potrebe štampanja glasačkih listića.
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 22450000-9 | Štampani materijal zaštićen od falsificiranja |
Dodatni predmet(i) | 22000000-0 | Štampani materijal i srodni proizvodi |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
Ukupan broj glasačkih listića je u vezi sa ukupnim brojem birača upisanih u Konačan izvod iz Centralnog biračkog spiska.
Podaci o približnom broju glasačkih listića dati u ovom obavještenju su zasnovani na podacima o broju birača upisanih uIvod
i Centralnog biračkog spiska sa stanjem u decembru 2023. godine. Zanači da bi okviran broj glasačkih listića za Lokalne
izbore 2024. godine iznosio približno 6.800.000,00 listića.
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Mjesto isporuke je u skladište CiK BiH koje je smješteno u Istočnom Sarajevu, ulica Kasindolskog bataljona br. 34. čije
sjedište se može promijeniti od dana objavljivanja ovog obavještenja, ali u svakom slučaju će se skladište nalaziti na lokaciji
Sarajeva ili Istočnog Sarajeva, o čemu će izabrani ponuđač biti blagovremeno obaviješten.
II 8. Da li je dozvoljena alternativna ponuda?
Ne
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Navedeno u TD.
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Obavezni uslovi iz člana 45. ZoJN za učešće.
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Navedeno u TD.
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Navedeno u TD.
III 9. Rezervisan ugovor
Ne
III 10. Posebni uslovi za ugovore o javnim uslugama
III 10.a. Izvršenje usluga ograničeno za određenu profesiju
Ne
III 10.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvršenje usluga
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Ekonomski najpovoljnija ponuda
IV 2.a. Potkriteriji
R.Br. Naziv Učešće
1 Cijena 90,00 %
2 Rok isporuke 10,00 %
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
25.05.2024.
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?
Ne
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Ne
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Da
IV 6.a. Broj i datum objave prethodnog informacijskog obavještenja
Broj 794-0-2-2-1-4/24
Datum 20.01.2024. 16:50
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 27.05.2024. 14:00
IV 8. Rok za otvaranje ponuda
Adresa i mjesto Ul.Danijela Ozme broj 7, 71 000 Sarajevo
Datum i vrijeme 27.05.2024. 14:15
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
Za sve potrebne informacije obratiti se kontakt osobama navedenim u TD.
INTERNATIONAL NOTICE - SUMMARY
PART I: CONTRACTING AUTHORITY
I 1. Contracting authority data
Name Central Election Comission of Bosnia and Herzegovina
UIN 4200539410001
Contact person ZLATA KOKOROVIĆ
Address Danijela Ozme 7
Postal code 71000 Sarajevo (bhp)
Municipality/City Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telephone (033) 251-300
Fax number (033) 251-329
Email address nabavka@izbori.ba
Website address www.izbori.ba
I 3. Type of the contracting authority, level and main activity
I 3.a. Type of contracting authority
Government Institutions referred to in the Article 4 (1), subsection a) of the PPL
I 3.b. Level of government where contracting authority belong to
Country
I 3.c. Main activity of contracting authority
Executive Branch
PART II: OBJECT OF THE CONTRACT
II 1. Type of the contract
Services, Publishing and printing services on a fee or contract basis
II 1.a. Title of the object of the contract
Services of printing and packing ballots for 2024. Local Election
II 1.b. Description of the object of the contract
Services of printing and packing ballots for 2024. Local Election
II 1.c. Common procurement vocabulary (CPV)
Main vocabulary | ||
---|---|---|
Code | Description | |
Main object | 22450000-9 | Security-type printed matter |
Additional object(s) | 22000000-0 | Printed matter and related products |
II 1.d. Total quantity (number of units) or scope of the contract
According to the tender documentation
PART III: PROCEDURE
III 1. Type of procedure
Open procedure
III 2. Conditions for obtaining tender documents
III 2.a. Tender documents published on the public procurement portal?
Yes
III 2.b. Obtainable until
25.05.2024.
III 3. Do you intend to use the e-auction?
No
III 4. Deadline and address for receipt of tenders/requests to participate
Date and time 27.05.2024. 14:00
Address and place Danijela Ozme br. 7, 71 000 Sarajevo, Bosnia and Herzegovina
III 5. Submitting offer through e-Procurement system?
No
PART IV: ADDITIONAL INFORMATION
All information are in TD.
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN (ejn.gov.ba) sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija