OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
1370-2-2-376-3-231/24
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv CENTRALNA BANKA BOSNE I HERCEGOVINE
IDB/JIB 4200693920055
Kontakt osoba/Služba za kontakt MIRNESA MAŠIĆ
Adresa Maršala Tita 25
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telefon (033) 278-355
Faks
Elektronska pošta sanela.mahmutovic@cbbh.ba
Internet adresa www.cbbh.ba
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN
I 5.b. Nivo
Državni nivo
I 5.c. Djelatnost
Ostalo
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Usluge, Ostale usluge
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 2.d. Obrazloženje nedjeljenja postupka na lotove
Nije primjenjivo
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Izrada kovanica KM u apoenima 1, 0,50, 0,20, 0,10 i 0,05 KM
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
IZRADA KOVANICA KM U APOENIMA 1, 0,50, 0,20, 0,10 i 0,05 KM
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
kao u TD
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
5995500,00
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Sarajevo
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
48 mjeseci
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Kandidat je dužan u svrhu dokazivanja sposobnosti obavljanja profesionalne djelatnosti (čl. 46. ZJN) dokazati da je
registrovan za obavljanje djelatnosti u vezi sa predmetom nabavke. U tom smislu kao dokaz će se u obzir uzeti odgovarajuće
Rješenje o upisu u sudski registar ili aktuelni izvod iz sudskog registra ili drugi ekvivalentan dokument, kojim se potvrđuje da
je kandidat registrovan za obavljanje profesionalne djelatnosti. Dokazi koji se dostavljaju moraju biti originali ili ovjerene
kopije sa datumom ovjere ne starijim od 3 mjeseca računajući od dana predaje Zahtjeva za učešće.
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Što se tiče tehničke i profesionalne sposobnosti, u skladu sa članom 48. i 50. ZJN, kandidati trebaju ispuniti slijedeće
minimalne uslove:
a) Ponuđač mora imati uspješno iskustvo u realizaciji jednog ili više ugovora za izradu KM ili Euro kovanica u
posljednje tri godine, računajući od roka za predaju dokumentacije u prvoj fazi postupka, ukupne minimalne vrijednosti
realizovanih ugovora najmanje 3.000.000,00 EUR;
b) Ponuđač mora ispunjavati odgovarajuće standarde vezane za osiguranje kvaliteta i zaštite životne sredine
c) Ponuđač mora ispunjavati uslove u pogledu tehničke opremljenosti i osposobljenosti, u smislu da ima na
raspolaganju laboratorij za kontrolu kvaliteta kovanica (vlastiti laboratorij ili koristi kapacitete drugih subjekata - ugovor sa
akreditiranim laboratorijama koji kontroliraju kvalitetu kovanica);
d) Ponuđač mora imati osiguranje na licu mjesta 24 sata dnevno;
e) Ponuđač mora prihvatiti postupak kontrole usluge – procesa proizvodnje kovanica, od strane ugovornog organa, a
koja se odnosi na monitoring proizvodnog procesa i proizvodnih kapaciteta ponuđača.
III 9. Rezervisan ugovor
Ne
III 10. Posebni uslovi za ugovore o javnim uslugama
III 10.a. Izvršenje usluga ograničeno za određenu profesiju
Ne
III 10.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvršenje usluga
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Ograničeni postupak
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
12.07.2024.
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?
Ne
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Ne
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 12.07.2024. 11:00
INTERNATIONAL NOTICE - SUMMARY
PART I: CONTRACTING AUTHORITY
I 1. Contracting authority data
Name IN THE PROCUREMENT OF SERVICES FOR THE PRODUCTION OF KM COINS IN
THE DENOMINATION OF 1, 0.50, 0.20, 0.10 AND 0.05 KM
UIN 4200693920055
Contact person MIRNESA MAŠIĆ
Address Maršala Tita 25
Postal code 71000 Sarajevo (bhp)
Municipality/City Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telephone (033) 278-355
Fax number
Email address sanela.mahmutovic@cbbh.ba
Website address www.cbbh.ba
I 3. Type of the contracting authority, level and main activity
I 3.a. Type of contracting authority
The Legal entity referred to in the Article 4 (1), subsection b) of the PPL
I 3.b. Level of government where contracting authority belong to
Country
I 3.c. Main activity of contracting authority
Other
PART II: OBJECT OF THE CONTRACT
II 1. Type of the contract
Services, Other services
II 1.a. Title of the object of the contract
IN THE PROCUREMENT OF SERVICES FOR THE PRODUCTION OF KM COINS IN THE DENOMINATION OF 1, 0.50, 0.20, 0.10
AND 0.05 KM
II 1.b. Description of the object of the contract
as in TD
II 1.c. Common procurement vocabulary (CPV)
II 1.d. Total quantity (number of units) or scope of the contract
as in TD
PART III: PROCEDURE
III 1. Type of procedure
Restricted procedure
III 2. Conditions for obtaining tender documents
III 2.a. Tender documents published on the public procurement portal?
Yes
III 2.b. Obtainable until
12.07.2024.
III 3. Do you intend to use the e-auction?
No
III 4. Deadline and address for receipt of tenders/requests to participate
Date and time 12.07.2024. 11:00
Address and place Maršala Tita 25, sarajevo
III 5. Submitting offer through e-Procurement system?
No
1370-2-2-376-3-231/24
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv CENTRALNA BANKA BOSNE I HERCEGOVINE
IDB/JIB 4200693920055
Kontakt osoba/Služba za kontakt MIRNESA MAŠIĆ
Adresa Maršala Tita 25
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telefon (033) 278-355
Faks
Elektronska pošta sanela.mahmutovic@cbbh.ba
Internet adresa www.cbbh.ba
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN
I 5.b. Nivo
Državni nivo
I 5.c. Djelatnost
Ostalo
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Usluge, Ostale usluge
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 2.d. Obrazloženje nedjeljenja postupka na lotove
Nije primjenjivo
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Izrada kovanica KM u apoenima 1, 0,50, 0,20, 0,10 i 0,05 KM
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
IZRADA KOVANICA KM U APOENIMA 1, 0,50, 0,20, 0,10 i 0,05 KM
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 18512100-2 | Kovanice |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
kao u TD
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
5995500,00
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Sarajevo
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
48 mjeseci
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Kandidat je dužan u svrhu dokazivanja sposobnosti obavljanja profesionalne djelatnosti (čl. 46. ZJN) dokazati da je
registrovan za obavljanje djelatnosti u vezi sa predmetom nabavke. U tom smislu kao dokaz će se u obzir uzeti odgovarajuće
Rješenje o upisu u sudski registar ili aktuelni izvod iz sudskog registra ili drugi ekvivalentan dokument, kojim se potvrđuje da
je kandidat registrovan za obavljanje profesionalne djelatnosti. Dokazi koji se dostavljaju moraju biti originali ili ovjerene
kopije sa datumom ovjere ne starijim od 3 mjeseca računajući od dana predaje Zahtjeva za učešće.
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Što se tiče tehničke i profesionalne sposobnosti, u skladu sa članom 48. i 50. ZJN, kandidati trebaju ispuniti slijedeće
minimalne uslove:
a) Ponuđač mora imati uspješno iskustvo u realizaciji jednog ili više ugovora za izradu KM ili Euro kovanica u
posljednje tri godine, računajući od roka za predaju dokumentacije u prvoj fazi postupka, ukupne minimalne vrijednosti
realizovanih ugovora najmanje 3.000.000,00 EUR;
b) Ponuđač mora ispunjavati odgovarajuće standarde vezane za osiguranje kvaliteta i zaštite životne sredine
c) Ponuđač mora ispunjavati uslove u pogledu tehničke opremljenosti i osposobljenosti, u smislu da ima na
raspolaganju laboratorij za kontrolu kvaliteta kovanica (vlastiti laboratorij ili koristi kapacitete drugih subjekata - ugovor sa
akreditiranim laboratorijama koji kontroliraju kvalitetu kovanica);
d) Ponuđač mora imati osiguranje na licu mjesta 24 sata dnevno;
e) Ponuđač mora prihvatiti postupak kontrole usluge – procesa proizvodnje kovanica, od strane ugovornog organa, a
koja se odnosi na monitoring proizvodnog procesa i proizvodnih kapaciteta ponuđača.
III 9. Rezervisan ugovor
Ne
III 10. Posebni uslovi za ugovore o javnim uslugama
III 10.a. Izvršenje usluga ograničeno za određenu profesiju
Ne
III 10.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvršenje usluga
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Ograničeni postupak
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
12.07.2024.
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?
Ne
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Ne
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 12.07.2024. 11:00
INTERNATIONAL NOTICE - SUMMARY
PART I: CONTRACTING AUTHORITY
I 1. Contracting authority data
Name IN THE PROCUREMENT OF SERVICES FOR THE PRODUCTION OF KM COINS IN
THE DENOMINATION OF 1, 0.50, 0.20, 0.10 AND 0.05 KM
UIN 4200693920055
Contact person MIRNESA MAŠIĆ
Address Maršala Tita 25
Postal code 71000 Sarajevo (bhp)
Municipality/City Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telephone (033) 278-355
Fax number
Email address sanela.mahmutovic@cbbh.ba
Website address www.cbbh.ba
I 3. Type of the contracting authority, level and main activity
I 3.a. Type of contracting authority
The Legal entity referred to in the Article 4 (1), subsection b) of the PPL
I 3.b. Level of government where contracting authority belong to
Country
I 3.c. Main activity of contracting authority
Other
PART II: OBJECT OF THE CONTRACT
II 1. Type of the contract
Services, Other services
II 1.a. Title of the object of the contract
IN THE PROCUREMENT OF SERVICES FOR THE PRODUCTION OF KM COINS IN THE DENOMINATION OF 1, 0.50, 0.20, 0.10
AND 0.05 KM
II 1.b. Description of the object of the contract
as in TD
II 1.c. Common procurement vocabulary (CPV)
Main vocabulary | ||
---|---|---|
Code | Description | |
Main object | 18512100-2 | Coins |
II 1.d. Total quantity (number of units) or scope of the contract
as in TD
PART III: PROCEDURE
III 1. Type of procedure
Restricted procedure
III 2. Conditions for obtaining tender documents
III 2.a. Tender documents published on the public procurement portal?
Yes
III 2.b. Obtainable until
12.07.2024.
III 3. Do you intend to use the e-auction?
No
III 4. Deadline and address for receipt of tenders/requests to participate
Date and time 12.07.2024. 11:00
Address and place Maršala Tita 25, sarajevo
III 5. Submitting offer through e-Procurement system?
No
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN (ejn.gov.ba) sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija