OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
238-1-2-143-3-174/24
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv JP BH POŠTA D.O.O. SARAJEVO
IDB/JIB 4200682210005
Kontakt osoba/Služba za kontakt Odjeljenje za javne nabavke -Belma Resić, Tel/faks 033/ 252-805, e-mail:
belma.resic@posta.ba
Adresa Obala Kulina bana 8
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telefon (033) 252-661
Faks (033) 252-813
Elektronska pošta kabinet@posta.ba
Internet adresa www.posta.ba
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Sektorski ugovorni organ iz člana 5. ZJN
I 5.b. Nivo
Entitetski nivo,Federacija Bosne i Hercegovine
I 5.c. Djelatnost
Poštanske usluge
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Usluge, Ostale usluge
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 2.d. Obrazloženje nedjeljenja postupka na lotove
Nabavka nije podjeljena na lotove zbog jedinstvenosti predmeta nabavke
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Nabavka usluga izrade studije opravdanosti ulaganja u izgradnju Glavnog poštansko- logističkog centra "JP BH POŠTA" d.o.o
Sarajevo
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Nabavka usluga izrade studije opravdanosti ulaganja u izgradnju Glavnog poštansko- logističkog centra "JP BH POŠTA" d.o.o
Sarajevo
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
1
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
95000,00
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Mjesto isporuke: Obala Kulina bana 8, 71 000 Sarajevo
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
155 dana
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
iz vlastitih sredstava "JP BH POŠTA" d.o.o Sarajevo
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Što se tiče sposobnosti za obavljanje profesionalne djelatnosti ponuđači moraju biti registrovani za obavljanje djelatnosti
koja je predmet javne nabavke.
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Što se tiče ekonomske i finansijske sposobnosti, u skladu sa članom 47. Zakona, ponuda će biti odbačena ako ponuđač ne
ispuni slijedeće minimalne uslove iz člana 47. Zakona a to su:
a) Ukupan promet ponuđača u segmentu poslovanja koji je predmet ugovora na pružanju usluga izrade saobraćajnih studija
ili strategija u visini iznosa procjenjene vrijednosti, za period ne duži od tri posljednje finansijske godine ili od datuma
registracije, odnosno početka poslovanja, ako je ponuđač registrovan, odnosno počeo s radom prije manje od tri finansijske
godine.
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Što se tiče tehničke i profesionalne sposobnosti, a cijeneći kompleksnost nabavke te činjenicu da je predmetna usluga
veoma specifična te da nije usluga široke potrošnje, ponuđači trebaju ispuniti slijedeće minimalne uslove a koji se mogu
potvrditi sa dokazima iz člana 50. Zakona , kako je navedeno u TD.
III 9. Rezervisan ugovor
Ne
III 10. Posebni uslovi za ugovore o javnim uslugama
III 10.a. Izvršenje usluga ograničeno za određenu profesiju
Ne
III 10.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvršenje usluga
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
22.10.2024.
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?
Ne
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Da
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 23.10.2024. 12:00
IV 8. Rok za otvaranje ponuda
Adresa i mjesto Obala Kulina bana br.8, 71000 Sarajevo, Generalna direkcija, ulaz od pozorišta
Datum i vrijeme 23.10.2024. 12:15
238-1-2-143-3-174/24
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv JP BH POŠTA D.O.O. SARAJEVO
IDB/JIB 4200682210005
Kontakt osoba/Služba za kontakt Odjeljenje za javne nabavke -Belma Resić, Tel/faks 033/ 252-805, e-mail:
belma.resic@posta.ba
Adresa Obala Kulina bana 8
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telefon (033) 252-661
Faks (033) 252-813
Elektronska pošta kabinet@posta.ba
Internet adresa www.posta.ba
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Sektorski ugovorni organ iz člana 5. ZJN
I 5.b. Nivo
Entitetski nivo,Federacija Bosne i Hercegovine
I 5.c. Djelatnost
Poštanske usluge
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Usluge, Ostale usluge
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 2.d. Obrazloženje nedjeljenja postupka na lotove
Nabavka nije podjeljena na lotove zbog jedinstvenosti predmeta nabavke
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Nabavka usluga izrade studije opravdanosti ulaganja u izgradnju Glavnog poštansko- logističkog centra "JP BH POŠTA" d.o.o
Sarajevo
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Nabavka usluga izrade studije opravdanosti ulaganja u izgradnju Glavnog poštansko- logističkog centra "JP BH POŠTA" d.o.o
Sarajevo
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 71241000-9 | Studija izvodljivosti, savjetodavna usluga, analiza |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
1
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
95000,00
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Mjesto isporuke: Obala Kulina bana 8, 71 000 Sarajevo
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
155 dana
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
iz vlastitih sredstava "JP BH POŠTA" d.o.o Sarajevo
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Što se tiče sposobnosti za obavljanje profesionalne djelatnosti ponuđači moraju biti registrovani za obavljanje djelatnosti
koja je predmet javne nabavke.
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Što se tiče ekonomske i finansijske sposobnosti, u skladu sa članom 47. Zakona, ponuda će biti odbačena ako ponuđač ne
ispuni slijedeće minimalne uslove iz člana 47. Zakona a to su:
a) Ukupan promet ponuđača u segmentu poslovanja koji je predmet ugovora na pružanju usluga izrade saobraćajnih studija
ili strategija u visini iznosa procjenjene vrijednosti, za period ne duži od tri posljednje finansijske godine ili od datuma
registracije, odnosno početka poslovanja, ako je ponuđač registrovan, odnosno počeo s radom prije manje od tri finansijske
godine.
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Što se tiče tehničke i profesionalne sposobnosti, a cijeneći kompleksnost nabavke te činjenicu da je predmetna usluga
veoma specifična te da nije usluga široke potrošnje, ponuđači trebaju ispuniti slijedeće minimalne uslove a koji se mogu
potvrditi sa dokazima iz člana 50. Zakona , kako je navedeno u TD.
III 9. Rezervisan ugovor
Ne
III 10. Posebni uslovi za ugovore o javnim uslugama
III 10.a. Izvršenje usluga ograničeno za određenu profesiju
Ne
III 10.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvršenje usluga
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
22.10.2024.
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?
Ne
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Da
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 23.10.2024. 12:00
IV 8. Rok za otvaranje ponuda
Adresa i mjesto Obala Kulina bana br.8, 71000 Sarajevo, Generalna direkcija, ulaz od pozorišta
Datum i vrijeme 23.10.2024. 12:15
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN (ejn.gov.ba) sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija