Akta headerlogo

Paket Tender


400 KM + PDV / godišnje

Saznajte više

Paket Tender


400 KM + PDV / godišnje

Saznajte više

Objavljeno: 02.10.2024 10:57

Izvor: Portal javnih nabavki/nabava BiH, 02.10.2024

(aukcija) Nabavka usluga izrade studije opravdanosti ulaganja u izgradnju Glavnog poštansko- logističkog centra JP BH POŠTA d.o.o Sarajevo

OBAVJEŠTENJE O NABAVCI

238-1-2-143-3-174/24


ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN


I 1. Podaci o ugovornom organu

Naziv JP BH POŠTA D.O.O. SARAJEVO
IDB/JIB 4200682210005
Kontakt osoba/Služba za kontakt Odjeljenje za javne nabavke -Belma Resić, Tel/faks 033/ 252-805, e-mail:
belma.resic@posta.ba
Adresa Obala Kulina bana 8
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telefon (033) 252-661
Faks (033) 252-813
Elektronska pošta kabinet@posta.ba
Internet adresa www.posta.ba

I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Kao pod I 1.

I 4. Adresa za dodatne informacije

Kao pod I 1.

I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost

I 5.a. Vrsta

Sektorski ugovorni organ iz člana 5. ZJN

I 5.b. Nivo

Entitetski nivo,Federacija Bosne i Hercegovine

I 5.c. Djelatnost

Poštanske usluge

I 6. Zajednička nabavka

Ne

I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?

Ne

ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA


II 1. Vrsta ugovora

Usluge, Ostale usluge

II 2. Podjela na lotove

Ne

II 2.d. Obrazloženje nedjeljenja postupka na lotove

Nabavka nije podjeljena na lotove zbog jedinstvenosti predmeta nabavke

II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?

Ne

II 4. Opis

II 4.a. Naziv predmeta ugovora

Nabavka usluga izrade studije opravdanosti ulaganja u izgradnju Glavnog poštansko- logističkog centra "JP BH POŠTA" d.o.o
Sarajevo

II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora

Nabavka usluga izrade studije opravdanosti ulaganja u izgradnju Glavnog poštansko- logističkog centra "JP BH POŠTA" d.o.o
Sarajevo

II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik
KodOpis
Glavni predmet71241000-9 Studija izvodljivosti, savjetodavna usluga, analiza

II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci

II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?

Ne

II 6. Ukupna količina ili obim ugovora

1

II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM

95000,00

II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova

Mjesto isporuke: Obala Kulina bana 8, 71 000 Sarajevo

II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja

155 dana

ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE


III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?

Ne

III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?

Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.

III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise

iz vlastitih sredstava "JP BH POŠTA" d.o.o Sarajevo

III 4. Ograničenja za učešće

Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.

III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti

Što se tiče sposobnosti za obavljanje profesionalne djelatnosti ponuđači moraju biti registrovani za obavljanje djelatnosti
koja je predmet javne nabavke.

III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost

Što se tiče ekonomske i finansijske sposobnosti, u skladu sa članom 47. Zakona, ponuda će biti odbačena ako ponuđač ne
ispuni slijedeće minimalne uslove iz člana 47. Zakona a to su:
a) Ukupan promet ponuđača u segmentu poslovanja koji je predmet ugovora na pružanju usluga izrade saobraćajnih studija
ili strategija u visini iznosa procjenjene vrijednosti, za period ne duži od tri posljednje finansijske godine ili od datuma
registracije, odnosno početka poslovanja, ako je ponuđač registrovan, odnosno počeo s radom prije manje od tri finansijske
godine.

III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost

Što se tiče tehničke i profesionalne sposobnosti, a cijeneći kompleksnost nabavke te činjenicu da je predmetna usluga
veoma specifična te da nije usluga široke potrošnje, ponuđači trebaju ispuniti slijedeće minimalne uslove a koji se mogu
potvrditi sa dokazima iz člana 50. Zakona , kako je navedeno u TD.

III 9. Rezervisan ugovor

Ne

III 10. Posebni uslovi za ugovore o javnim uslugama

III 10.a. Izvršenje usluga ograničeno za određenu profesiju

Ne

III 10.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvršenje usluga

Ne

ODJELJAK IV: POSTUPAK


IV 1. Vrsta postupka

Otvoreni postupak

IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora

Najniža cijena

IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije

22.10.2024.

IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?

Ne

IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?

Da

IV 6. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?

Ne

IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Datum i vrijeme 23.10.2024. 12:00

IV 8. Rok za otvaranje ponuda

Adresa i mjesto Obala Kulina bana br.8, 71000 Sarajevo, Generalna direkcija, ulaz od pozorišta
Datum i vrijeme 23.10.2024. 12:15

NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN (ejn.gov.ba) sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija

Preuzmi dokumente

Više o naručiocu

JP BH POŠTA d.o.o. Sarajevo
ul. Obala Kulina bana br. 8 Centar 71000