30.08.2023 |
Vijesti / BOSNA I HERCEGOVINA
Izvor: Akta.ba
Tri mlada poduzetnika iz Usore su se odvažila i počela s proizvodnjom autohtonog bh. brenda, obuće Coolin.
Tri mlada poduzetnika iz Usore su se odvažila i počela s proizvodnjom autohtonog bh. brenda, obuće, čiju domaću autentičnost potvrđuje i naziv robne marke posvećene bosanskom srednjovjekovnom vladaru Banu Kulinu, javlja Federalna.ba.
Iza COOLIN-a stoje tri cjeloživotna prijatelja, tri "Don Kihota" koja su odlučila u cipelama "Made in BiH" jurišati na globalnu modnu scenu, koja za nas predstavlja Servantesovu "vjetrenjaču".
"Obućarstvo je tradicionalan zanat u našoj državi i postoji mnogo firmi koje rade 'lon' poslove za druge strane kompanije. Usudili smo se i odvažili da krenemo u jedan novi poduhvat", kaže Ivan Krajina, direktor novoosnovane kompanije za proizvodnju obuće iz Usore.
COOL na engleskom jeziku znači moderan, a pojam IN bi se s engleskog mogao prevesti „u trendu“, "aktualan". Kada se ta dva pojma spoje na našem jeziku dobijemo ime najuspješnijeg vladara Sredjevjekovne bosanske države bana Kulina.
"Željeli smo imati notu bh. autentičnosti i tragom toga smo ime dali po našem sredjevjekovnom monarhu Kulinu banu kako bi i na taj način pečat Bosne i Hercegovine u ovom projektu bio snažan i naglašen", ističe Pero Nikić, mladi poduzetnik iz Usore.
Ohrabruje činjenica da se proizvođači bh. brendova i domaći modni trgovački lanci ujedinjuju.
"Stvaramo neku novu modnu silu koja će postavljati trendove i inspirisati naše ljude u čitavoj Bosni i Hercegovini", poručuje Huso Hasanović, predstavnik bh. modnog trgovačkog lanca „Dresscode“.
"Kvalitet, kad-tad, mora biti prepoznat. Možda je put do toga dugačak, ali mi smo strpljivi i znamo da se jedna ovakva priča ne gradi preko noći. Želimo jednoga dana izaći i na strano tržište", dodaje Nikić.
Visokokvalitetne bh. cipele već nose neke poznate ličnosti iz svijeta estrade. Medju njima i regionalna pop zvijezda Goran Karan.
"Goran voli Bosnu i Hercegovinu, voli Visoko i voli piramide. I tom konekcijom smo i mi došli do njega", navodi Krajina.
U sve složenijem vremenu za privredjivanje, primjer mladih poduzetnika, susjeda i prijatelja iz Usore ulijeva nadu i pokazuje da se predanošću, vjerom i novim idejama i u domovini, ipak, može biti uspješan.
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 331 55 03 ili na mail urednik@akta.ba.