05.06.2012 |
Vijesti / BOSNA I HERCEGOVINA
Izvor: eKapija.ba
Via Media već drugu godinu zaredom organizira Branding konferenciju, tako će se i ovoga 15. juna u Hotelu Europa u Sarajevu susresti najveći regionalni stručnjaci iz oblasti brandinga, te predstavnici najvećih kompanija u regiji. Sve je spremno za veliki događaj, a svoj dolazak na mjesto razmjene iskustva i znanja iz oblasti brandinga potvrdili su najveće regionalne kompanije među kojima su: Coca Cola, Dukat, Jaffa, Vispak, Beohemija, Klas, Henkel, Gfk, Konzum, Pfizer, Adidas, HTC, UniCredit banka, Bellisima, Lutrija BiH, Imperial Tobacco, Stock BiH…
Govorit će se o temama poput: "Šta čini brand kod, a
šta brand kor?", "Usponi i padovi brandova", "Povećanje prodaje i borba
za poziciju na policama", "Kada re-brandirati, a kada ugasiti brand?"...
Druga
branding konferencija će omogućiti privrednicima da bolje upoznaju
vlastiti brand i predvide potrebe kupaca, da uhvate korak sa društvenim
medijima i spremno dočekaju buduće izazove.
Na Branding konferenciji, Via Media u saradnji sa Media Res promovira knjigu "Tajna javnog nastupa" uglednog američkog trenera za nastupe i odnose sa medijima TJ Walkera. Zanimljivo je da je ovaj ekspert za komunikacije pripremao Baracka Obamu na prošlim američkim izborima. Za Branding konferenciju je potvrdio svoje uključivanje putem video linka u panel diskusiju.
Treba napomenuti da kotizacija po jednom učesniku
iznosi simboličnih 100 KM. Za prijave koje stignu poslije 10.6.2012.
godine kotizacija će iznositi 230 KM po učesniku. Svi zainteresirani
koji žele da prisustvuju "Branding konferenciji" mogu se prijaviti
putem web stranice www.brandingkonferencija.com.
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 331 55 03 ili na mail urednik@akta.ba.