21.05.2024 |
Vijesti / BOSNA I HERCEGOVINA
Izvor: Akta.ba
Međunarodni pružalac transportnih i info-logističkih usluga pokrenuo je program testiranja e-kamiona kao dio svoje sveobuhvatne strategije.
Međunarodni pružalac transportnih i info-logističkih usluga pokrenuo je program testiranja e-kamiona kao dio svoje sveobuhvatne strategije održivosti. Kompanija predvodi tranziciju ka zelenijim logističkim rješenjima integrirajući električne kamione u svoje operacije za transporte na prvoj i posljednjoj milji, počevši sa Austrijom i Slovačkom.
Uprava za kopneni transport cargo-partnera obavezala se da će do kraja 2024. godine u segmentu lokalnog cestovnog transporta u Evropi uvesti najmanje pet e-kamiona marke cargo-partner, s kapacitetima u rasponu od 7,5 do 10 tona. Ova ekološki prihvatljiva vozila će isključivo raspoređivati timovi za cestovni transport cargo-partnera za preuzimanje i dostavu na prvoj i posljednjoj milji.
Početno uvođenje testiranja e-kamiona fokusiralo se na Austriju i Slovačku, s planovima za proširenje u druge zemlje u CEE regiji. Testiranje je započelo u Austriji krajem marta, a u Slovačkoj sredinom aprila.
“cargo-partner je posvećen pokretanju održivih inovacija u logističkoj industriji,” rekao je Thomas Schledorn, glavni operativni direktor za kopneni transport u cargo-partneru. “Vrlo smo zadovoljni pozitivnim rezultatima početnih testnih vožnji u Austriji i Slovačkoj i radujemo se testiranju električnih kamiona uskoro i u drugim zemljama. Uvođenjem e-kamiona za transporte na prvoj i posljednjoj milji, cilj nam je smanjiti naš ugljični otisak i doprinijeti čistijem okolišu, istovremeno održavajući najviše standarde usluge za naše kupce.”
Austrija
Tokom probne faze u Austriji, cargo-partner je testirao Mercedes-Benz eActros-300, s dometom vožnje od 250-300 km na jednom punjenju. Operirajući oko centra cargo-partnera u blizini aerodroma u Beču, kompanija je uspješno obavljala emisijski slobodne i bešumne operacije preuzimanja i dostave. Kamion je obavio veliki broj adresa tokom tura i dnevno prevozio prosječno oko 5,5 tona tereta.
Značajan događaj bila je tura do obližnjeg grada St. Pölten. Tokom putovanja, kamion je isporučio teret s ukupnom nosivošću od 6,9 tona, obavljajući sva zaustavljanja kod kupaca na ukupnoj udaljenosti od 264 km. S prosječnom potrošnjom energije od samo 1 kWh/km, kamion se pokazao vrlo energetski efikasnim, jer je kompjuter u kamionu na kraju dana pokazao preostali kapacitet baterije od 38% ili još 166 km dometa.
Slovačka
U Slovačkoj je cargo-partner testirao FUSO eCanter kamion tokom dvosedmičnog perioda. Ovaj napredni električni kamion ima snagu od 123,9 kW i nosivost od 3,1 tonu, s prostorom za utovar 12 paleta i dometom vožnje do 200 km na jednom punjenju.
Period testiranja se prvenstveno fokusirao na dnevne ture unutar područja grada Bratislave, ali je uključivao i probne vožnje između centra u Bratislavi i skladišta cargo-partnera u Dunajskoj Stredi, kao i iz Bratislave do Beča, Fischamenda i nazad. U pogledu energetske efikasnosti, rezultati su bili u skladu s probnim vožnjama u Austriji, pokazujući prosječnu potrošnju od 1 kWh/km, što je troškovno ekvivalentno konvencionalnim kamionima.
Nakon temeljite evaluacije rezultata, cargo-partner ima za cilj svakodnevno koristiti e-kamione u saradnji s odabranim i pouzdanim ključnim prevoznicima. Pored toga, cargo-partner će osigurati punjenje kamiona na svojim centrima kako bi olakšao nesmetane operacije.
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 331 55 03 ili na mail urednik@akta.ba.