19.06.2024 |
Vijesti / BOSNA I HERCEGOVINA
Izvor: Akta.ba
Monri Payments počeo je kao sarajevski startup od četvero ljudi, a vrlo brzo prerastao je u kompaniju koja je napravila revoluciju u plaćanju.
Dok plaćate pizzu preko interneta, obavljate kupovinu u supermarketu ili plaćate pretplatu za mobitel - dio ste miliona ljudi koji svakog dana koriste usluge kompanije Monri Payments, a da toga vjerojatno niste ni svjesni.
Monri Payments počeo je kao sarajevski startup od četvero ljudi, a vrlo brzo prerastao je u kompaniju koja je napravila revoluciju u plaćanju i sada broji više od 160 zaposlenih. Monri nudi sva rješenja za plaćanje na jednom mjestu - od naprednih rješenja za prihvatanje kartica na POS terminalima u trgovinama, online trgovini i/ili mobilnim aplikacijama do rješenja za ugostiteljske kase.
U 2024. zapošljavaju više od 30 ljudi
Monri posluje u svim državama bivše Jugoslavije i Rumuniji, a poslovanje širi i u Albaniji te Moldaviji. Centrale ima u Sarajevu, Zagrebu i Beogradu, a u 2024. planirano je zaposliti više od 30 ljudi. U Bosni i Hercegovini su otvorene različite pozicije - od prodaje i korisničke podrške do razvoja.
U Monriju se ponose time što su zadržali kulturu startupa, a članstvo u Paytenu, poljskoj grupaciji koja je kupila većinski udio samo dvije godine od osnivanja startupa, omogućilo im je stabilnost, posloženost procesa te više prilika za ulaganje u razvoj i inovacije.
Osim toga Monri se može pohvaliti i kvalitetom svojih rješenja, a u prilog tome ide i činjenica da imaju skoro 15.000 klijenata i da su 2023. obradili transakcije u iznosu od osam milijardi KM.
Čak 1.000 internetskih trgovina u Bosni i Hercegovini koristi Monrijeve usluge, što znači da devet od deset tih trgovina u Bosni i Hercegovini koristi usluge ove kompanije. U trgovinama se sve više plaća preko Monrijevog SinglePOS-a koji omogućuje trgovcima da preko jednog POS terminala prime sve vrste kartica, kao i to da omoguće plaćanje na rate svih banaka. Sve to proces kupovine čini bržim, sigurnijim i bez grešaka. Stoga ni ne čudi da Monri ima 13.000 POS terminala kojima se svakodnevno obrađuje više od 600.000 transakcija, a prošle godine dobili su više od 500 novih korisnika POS rješenja.
GRAFIKA - Monri u brojevima
Uz sve to, sve je više i ugostiteljskih objekata koji koriste Monrijeve ugostiteljske kase Remaris zbog lakoće njihovog korištenja i mogućnosti upravljanja cjelokupnim poslovanjem. U regiji je više od 8.000 Monrijevih blagajničkih rješenja kojima se svakodnevno izda 800.000 računa.
U odnosu na 2022. godinu, Monri bilježi 80% više transakcija preko online servisa, rast od 320% na POS terminalima, a u Bosni i Hercegovini, Hrvatskoj, Sjevernoj Makedoniji i Srbiji vodeći su online payment gateway. Monrijeva rješenja koriste svi - od male trgovine do velikih kompanija kao što su njemačka grupacija Shwarz (Lidl i Kaufland) i španski Inditex (Zara, Massimo Dutti idr.).
Monri je 2022. bio dobitnik Mastercardove nagrade za inovacije u plaćanju. Ove godine su već dobili dvije nagrade. Jedna od nagrada je uručena za njihovo rješenje WSPay kao najbolji payment integrator u Srbiji. Druga nagrada je za najbolju uslugu u eCommerce tržištu u Hrvatskoj.
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 331 55 03 ili na mail urednik@akta.ba.