27.06.2024 |
Vijesti / BOSNA I HERCEGOVINA
Izvor: Akta.ba
DHL eCommerce je objavio prve rezultate svog globalnog Izvještaja o trendovima online kupaca za 2024. godinu.
DHL eCommerce je objavio prve rezultate svog globalnog Izvještaja o trendovima online kupaca za 2024. godinu, pružajući vrijedne uvide u ponašanje online kupaca širom svijeta. Prvo poglavlje ističe trendove koji oblikuju današnju e-trgovine, bazirano na anketi 12,000 potrošača u 24 zemlje. Rezultati pokazuju rastuću popularnost trgovine putem društvenim mreža, pri čemu je Azija predvodnik ovog trenda. Oko 57% online kupaca koristi pametni telefon kao primarni uređaj za kupovinu. Aplikacijske platforme kao što su Shein i Temu stekle su ogromnu popularnost globalno zbog svoje široke ponude proizvoda po pristupačnim cijenama. Pored toga, 65% globalnih kupaca naglašava značaj poznavanja kompanije koja će dostaviti kupljenu robu prije same kupovine.
"S našim Izvještajem o trendovima online kupaca, pokrivamo sva glavna tržišta unutar Evrope, Amerike, Bliskog Istoka i Afrike, kao i Azije i Pacifika, te Kine. S toga dobivamo ključne i vrijedne uvide u ponašanje online kupaca širom svijeta. Razumijevanjem novih trendova u e-trgovini, kao što su rastuća popularnost kupovine putem društvenih mreža ili uticaj opcija dostave na odluke o kupovini, možemo prilagoditi naše usluge kako bismo ispunili potrebe naših kupaca u razvoju. Naoružan ovim činjenicama, DHL eCommerce je dobro opremljen da prilagodi svoje usluge i pruži izuzetna rješenja kako bi ispunio potrebe naših klijenata širom svijeta", rekao je gdin. Pablo Ciano, CEO DHL eCommerce.
Snaga društvenih mreža i pametnih telefona u e-trgovini
Prema izvještaju, trgovina putem društvenih mreža postaje sljedeća velika stvar u e-trgovini. Omogućava korisnicima da kupuju proizvode direktno putem mreža kao što su Instagram i Facebook. Očekuje se da će prodaja putem društvenih mreža dostići 8,5 triliona američkih dolara do 2030. godine u poređenju s procijenjenih 700 milijardi američkih dolara u 2024. godini. Ovo bi predstavljalo približno dvanaesterostruko povećanje u periodu od šest godina. Azija je na čelu ovog trenda, pri čemu 53% kupaca u Kini i 59% kupaca na Tajlandu kupuje putem društvenih mreža. S ovim dolazi i promjena u preferiranim uređajima za online kupovinu. Većina online kupaca preferira pretraživati i kupovati proizvode putem svojih pametnih telefona. 57% koristi svoj pametni telefon kao dominantni izlog i uređaj za kupovinu. Naravno, ovo također ima implikacije za prezentaciju proizvoda i strukturu online trgovina.
Globalni fenomen trgovine putem aplikacija svjedoči o izvanrednom porastu popularnosti, a Shein i Temu su na čelu. Ove platforme nude svakodnevnu privlačnost nudeći online kupcima ogroman izbor proizvoda savršeno integrisanih u korisnički pristupačne mobilne aplikacije. Shein je izuzetno popularan među kupcima u UAE, Maroku i Brazilu, dok je Temu stekao značajnu popularnost među kupcima u SAD-u i Nizozemskoj. Međutim, u Evropi, Zalando ostaje preferirana online destinacija za kupovinu. Osim Nizozemske, tržišta u usponu iz Azije još nisu uspostavila vodeću poziciju.
Usluge dostave su ključni factor za uspijeh online kupovine
Današnji online kupci su vrlo svjesni troškova, posebno kada traže povoljne, fleksibilne i praktične opcije dostave. Visoki troškovi dostave su značajna prepreka, sa 41% kupaca koji napuštaju svoje narudžbe zbog skupih troškova dostave. Pored ovog, 65% globalnih kupaca naglašava važnost poznavanja kompanije koja dostavlja kupljenu robu prije same kupovine. Ovo naglašava značaj transparentnosti i povjerenja u procesu dostave, jer kupci žele znati koji logistički partner je odgovoran za rukovanje njihovim narudžbama.
O DHL Izvještaju o trendovima online kupaca
DHL Izvještaj o trendovima online kupaca za 2024. godinu pruža uvide u međunarodnu industriju e-trgovine, specifična tržišta i preferencije potrošača. DHL eCommerce je naručio studiju kako bi razumio navike online kupovine potrošača širom svijeta. Istraživanje za 2024. godinu sprovedeno je u 24 zemlje (Austrija, Češka, Francuska, Njemačka, Italija, Nizozemska, Poljska, Španija, Švedska, Turska, UK, Kanada, SAD, Argentina, Brazil, Nigerija, Južna Afrika, Maroko, UAE, Australija, Kina, Indija, Malezija, Tajland) i uključivalo je 12,000 učesnika. Ove godine, DHL eCommerce je kreirao seriju poglavlja počevši s trendovima koji oblikuju e-trgovinu. Cijeli izvještaj će biti objavljen na jesen 2024. godine.
Prvo poglavlje Izvještaja o trendovima online kupaca za 2024. godinu može se naći ovdje: https://www.dhl.com/e-commerce-report
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 331 55 03 ili na mail urednik@akta.ba.