Rolify zajednica

11.09.2024 |

Vijesti / BOSNA I HERCEGOVINA

Izvor: Akta.ba

unapređenje Rolify zajednice

Šta poslodavci u BiH očekuju od novih generacija – koje vještine moraju razviti?

Fleksibilnost i stalna spremnost na učenje postaju sve važniji aspekti.

U okviru saradnje Rolify zajednice i Deloitte inicijative - D2international (D2i), jučer je u Sarajevu održana panel diskusija na temu zapošljavanja i razvoja vještina s posebnim fokusom na tržište rada u Bosni i Hercegovini. Događaj je okupio partnere Rolify zajednice - vodeće predstavnike iz poslovnog sektora, koji su razmijenili svoja iskustva i razgovarali o izazovima poslodavaca te ključnim vještinama potrebnim za uspjeh mladih i buduću radnu snagu u Bosni i Hercegovini.

Iako je povod ovog događaja bio približiti temu D2i predstavnicima iz SAD-a, označio je i važan korak ka razumijevanju potreba lokalnog tržišta rada i kreiranju prilika za mlade u BiH. Povratne informacije prikupljene na panelu bit će korištene za unapređenje Rolify zajednice, koja mladima želi pomoći sa profesionalnom orijentacijom kako bi bili što uspješniji na tržištu rada.

S obzirom na ubrzane promjene u globalnom tržištu rada, panelistice su se složile da prilagodljivost i spremnost na stalno učenje postaju sve važnije vještine.

Azra Sarić, direktorica HTEC Groupa u BiH, istaknula je kako su tržište rada i poslodavci u proteklih deset godina sazreli, ali da se od mladih koji dolaze na tržište rada i dalje očekuju isti ključni faktori: "Ono što tražimo od mladih koji dolaze na tržište rada ostaje isto - timski duh i spremnost na cjeloživotno učenje."

Nermana Ajanović-Hajdarpašić, direktorica operacija kompanije Kolektiv d.o.o/MojPosao.ba, naglasila je važnost ovih karakteristika: "U svijetu konstantnih i ubrzanih promjena, jedina vještina koja je važna je sposobnost i želja za učenjem i prilagođavanjem. U kombinaciji s upornošću i disciplinom, ovo su vještine koje će mlade ljude uspješno uvesti u poslove budućnosti."

Osim tehničkih vještina, važan dio diskusije bio je posvećen i vrijednostima koje mladi trebaju razvijati kako bi bili konkurentniji na tržištu rada. Dobrila Močević, direktorica PRIME Communications i članica Biznis unije menadžera (BUM), osvrnula se na to koliko su ključne osobne vrijednosti poput odgovornosti i prilagodljivosti: "Otvorenost za nova iskustva i znanja će i dalje biti ključna, ali pismenost, poštovanje, odgovornost i prilagodljivost ostaju najvažniji kvaliteti koji se najbolje monetiziraju."

Zahvaljujemo se našim partnerima što su se pridružili i podržali inicijative koje doprinose boljoj budućnosti zapošljavanja mladih u Bosni i Hercegovini. Pozivamo i ostale zainteresirane da nam se pridruže u budućnosti i razmisle kad ih je posljednji put neko oduševio na razgovoru za posao i zašto?

Odgovore nam javite na rolify.com ili nas kontaktirajte na ajna@mozaik.ba da razgovaramo više o ovoj temi.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 331 55 03 ili na mail urednik@akta.ba.

Komentari (0)

POVEZANE VIJESTI