02.10.2024 |
Vijesti / BOSNA I HERCEGOVINA
Izvor: Akta.ba
Generalni BH sajam ZEPS 2024 svečano je otvoren u Zenici, postavljajući nove standarde za privredne manifestacije na Zapadnom Balkanu.
Generalni BH sajam ZEPS 2024 svečano je jučer otvoren u Zenici, postavljajući nove standarde za privredne manifestacije na Zapadnom Balkanu.
Ovaj sajam, koji se prostire na rekordnih 20.000 m², okuplja više od 400 kompanija i 1.200 brendova iz Bosne i Hercegovine i inostranstva.
Kao zemlja partner, Republika Turska donosi dodatnu težinu ovom međunarodnom događaju, a Istanbulska trgovinska komora igra ključnu ulogu u njegovoj organizaciji.
Posebnu pažnju je izazvalo obraćanje Šekiba Avdagića, predsjednika Istanbulske privredne komore.
Tokom svog obraćanja, Avdagić je izrazio veliko zadovoljstvo što je prisutan na ovom značajnom događaju, zajedno sa kolegama iz Turske i Bosne i Hercegovine. Njegove riječi naglasile su važnost sajma kao platforme koja ne samo da povezuje poslovne ljude, već i jača prijateljske odnose između dvije zemlje.
ZNAČJ ZEPS 2024 ZA PRIVREDU
Avdagić je posebno ukazao na važnost predstavljanja turske automobilske marke TOGG, koja se prvi put pojavila van granica Turske.
"Ovo je veliki korak koji pokazuje koliko nam je važna Bosna i Hercegovina", istakao je.
Avdagić je naglasio da povećanje ekonomskih odnosa između Bosne i Hercegovine i Turske donosi brojne koristi.
"Sajam ZEPS za nas je naziv odgovornosti, odraz nastojanja da povećamo trgovinske odnose između dvije države. Povećanje ekonomskih odnosa između Bosne i Hercegovine i Turske imat će dvije koristi: privreda obiju zemalja imat će pozitivne koristi od ovog povećanja, a i kako odnosi dviju zemalja jačaju, tako će jačati i mir i stabilnost u regiji. Konkretan primjer za to je Sajam ZEPS, jer ovaj sajam okuplja mnoge kompanije iz balkanskih i europskih zemalja i iz raznih krajeva svijeta", rekao je Avdagić.
Kao komora, kako je rekao, šest puta su organizirali Sajam turskih proizvoda u Sarajevu, bili su partneri Internacionalne B2B organizacije u Živinicama. Održali su ekonomske i trgovinske odnose između Turske i Bosne i Hercegovine.
"Dvije zemlje imaju potencijal podići svoju trenutnu trgovinu na viši nivo. Sporazum o slobodnoj trgovini između dvije države, bilo je pokretačka snaga u tom pogledu. Ali obim vanjskotrgovinske razmjene još nije prešao granicu od milijardu dolara. Očekujemo da ćemo ovaj cilj postići 2024. godine. Očekujemo da će ovaj sajam poslužiti kao katalizator trgovinskih i ekonomskih odnosa između Bosne i Hercegovine i Turske. Na sajam ZEPS došli s uglednim kompanijama iz Turske s ciljem da turski potencijal pretvaramo u bosanskohercegovački potencijal", poručio je.
SNAGA ZAJEDNIŠTVA I INOVACIJE ZA BiH
Na svečanom otvaranju Generalnog BH sajma ZEPS 2024, menadžer sajma Sanel Ibrić istakao je ključnu ulogu ovog događaja u jačanju poslovnih veza i zajedništva među privrednicima.
"Naša snaga je u zajedništvu", poručio je Ibrić, naglašavajući bogatstvo talenata, resursa i mogućnosti koje Bosna i Hercegovina posjeduje. Da bi se ovi potencijali maksimalno iskoristili, neophodno je raditi zajedno.
Ibrić je dodao da je ZEPS mjesto gde se otvaraju vrata za nove saradnje, projekte i inovacije koje će oblikovati budućnost.
POČETAK NOVE USPJEŠNE PRIČE
Ovaj sajam, održan u Zenici, predstavlja početak nove uspješne priče za Zeničko-dobojski kanton i cijelu Bosnu i Hercegovinu.
"Vratili smo značaj ZEPS-a i stvorili novi regionalni sajamski brend sa višim uticajem i snagom", istakao je Ibrić.
Podsjećamo, u idućih pet dana koliko će trajati ZEPS, organizatori su priredili niz zanimljivih sadržaja za posjetioce, među kojima su četiri panela, i to o umjetnoj inteligenciji, startup-ima i mikro preduzećima, panel Zeničke razvojne agencije, te centralni panel koji će se održati u petak – "Kuda ide privreda BiH" sa eminentnim poznavaocima ekonomskih prilika u zemlji i top menadžerima. Također, tu su još nekoliko tehnoloških premijera i iznenađenja o kojima će biti više riječi tokom sajma na zahtjev samih izlagača, te svakodnevni letovi sa Pasha Ballons atrakcijom, kao i nagradna igra za posjetioce sajma sa glavnom nagradom, odlazak na odmor u Tursku.
Do sada je, u ovih 30 godina, ZEPS okupio više od 12.000 različitih izlagača, uz impresivnu posjećenost od blizu 1,5 miliona posjetitelja, čime je potvrđen njegov status ključnog privrednog događaja u Bosni i Hercegovini.
E.K.
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 331 55 03 ili na mail urednik@akta.ba.