27.11.2024 |
Vijesti / BOSNA I HERCEGOVINA
Izvor: Akta.ba
Temu, globalna online tržišna platforma koja posluje na više od 80 tržišta širom svijeta, nastavlja širiti svoje prisustvo i na tržište Bosne i Hercegovine.
Temu, globalna online tržišna platforma koja posluje na više od 80 tržišta širom svijeta, nastavlja širiti svoje prisustvo i na tržište Bosne i Hercegovine. U razgovoru za portal Akta.ba, predstavnici ove kompanije detaljno su predstavili svoju poslovnu politiku, ističući ključne aspekte svog poslovanja u BiH, kao i globalnu strategiju koja uključuje nabavku proizvoda, logističke izazove, kontrolu kvaliteta, te mjere zaštite kupaca. S obzirom na brzorastuće interesovanje za online kupovinu, Temu nastoji prilagoditi svoje usluge specifičnim potrebama tržišta Bosne i Hercegovine, čime planira unaprijediti iskustvo potrošača i osigurati visoki standard usluga u ovoj regiji.
Vaša web stranica navodi da je Temu osnovan u Bostonu, ali da je sada u vlasništvu PDD Holdings-a sa sjedištem u Kini, a kompanija ima glavnu kancelariju u Irskoj. Možete li potvrditi da li se većina vaših proizvoda i dalje nabavlja iz Kine ili drugih azijskih proizvodnih centara? Kako osiguravate kontrolu kvaliteta tih proizvoda, posebno s obzirom na različite standarde među brendovima?
- Temu je globalna online tržišna platforma koja posluje u više od 80 tržišta širom Amerike, Evrope, Bliskog istoka, Afrike, Azije i Okeanije. Naši prodavači dolaze iz različitih zemalja, a Kina ostaje ključni izvor proizvoda, što je prirodan rezultat njenog statusa kao globalnog proizvodnog čvorišta za opću robu.
Naš proaktivni sistem nadzora skenira platformu u potrazi za neskladnim proizvodima i odmah uklanja bilo koje proizvode koji ne zadovoljavaju primjenjive standarde. Također, brzo djelujemo na povratne informacije od javnosti o sumnjivim neskladnim proizvodima. Kupci ih mogu direktno prijaviti putem aplikacije ili web stranice ili kontaktirati naš tim korisničke podrške koji je dostupan 24/7.
U početku su kupci imali problema sa dugim vremenima isporuke, ali su došlo do promjena u vašoj logističkoj strategiji. Možete li podijeliti informacije o tome kako ste poboljšali vrijeme isporuke i koje mjere je Temu poduzeo kako bi održao dostupnost proizvoda na više tržišta?
- Temu sarađuje s lokalnim logističkim partnerima kako bi osigurao brzu i pouzdanu dostavu kupcima. U BiH sarađujemo s M-ONE i ECSC Logistic za dostavu potrošačima.
S obzirom na to da kvalitet proizvoda može značajno varirati, posebno u tehničkim proizvodima, koje korake Temu poduzima kako bi osigurao da potrošači dobiju pouzdane i visokokvalitetne proizvode? Kako provjeravate prodavače i možete li objasniti proces pregledavanja povratnih informacija korisnika na vašoj platformi?
- Temu ima sveobuhvatan sistem kontrole kvaliteta. Prodavači moraju dostaviti relevantnu dokumentaciju, provodimo fizičke kontrole, proaktivno nadgledamo popise proizvoda na platformi i imamo robustan proces obavještavanja i uklanjanja. Ako se proizvod sumnja u neskladnost, odmah se uklanja na pregled, a preduzimaju se odgovarajuće mjere protiv prodavača koji krše naša pravila.
Kako verificirate ove prodavače i do koje mjere potrošači mogu vjerovati ovoj oznaci prilikom kupovine skupljih proizvoda? Također, kakve garancije nudite ako proizvod stigne oštećen ili nije isporučen uopšte, i kako funkcioniše vaš program zaštite kupovine u tim slučajevima?
- Na Temu, neki prodavači su označeni kao "Ovlašteni Pružatelji", što znači da su dobili službenu dozvolu za prodaju specifičnih brendiranih proizvoda. Temu ima Program zaštite kupaca koji štiti interese potrošača u slučaju problema s narudžbama. Kupci imaju 90 dana od dana kupovine da podnesu zahtjev za povrat novca u slučaju problema sa kvalitetom proizvoda.
Koliko je tržište Bosne i Hercegovine zainteresovano za kupovinu sa Temu? Možete li podijeliti podatke o broju korisnika ili obimu prodaje koje je Temu postigao u Bosni i Hercegovini od početka poslovanja?
- Od kada je Temu lansiran u Bosni i Hercegovini 8. septembra 2024. godine, zabilježen je snažan interes potrošača iz BiH. Ipak, još uvijek smo u vrlo ranoj fazi našeg poslovanja i fokusirani smo na učenje o preferencijama potrošača kako bismo mogli bolje prilagoditi naše usluge njihovim potrebama.
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 331 55 03 ili na mail urednik@akta.ba.