Foto: Fena
12.12.2024 |
Vijesti / BOSNA I HERCEGOVINA
Izvor: Fena
Ovaj korak dolazi u trenutku kada se Unsko-sanski kanton suočava s izazovima u oblasti sigurnosti.
Ministar unutrašnjih poslova Unsko-sanskog kantona Adnan Habibija na današnjoj sjednici kantonalne vlade, prezentirao je informaciju o pokretanju procedure za popunu upražnjenih radnih mjesta u Upravi policije. Konkurs za prijem 40 policijskih službenika u početnom činu policajca trebao bi biti raspisan do kraja godine.
Ministar Habibija istakao je kako je ovo dio strateškog plana kadrovskog jačanja policijskih struktura, imajući u vidu činjenicu da se 2026. godine očekuje odlazak čak 345 policijskih službenika u penziju.
"Na samom početku mandata ova Vlada zauzela je stav da je kadrovsko jačanje Uprave policije prioritet. Kako se ne bismo doveli u neugodnu situaciju da sigurnost građana bude ugrožena, neophodno je na vrijeme pokrenuti procedure za zapošljavanje. Upravo iz tog razloga, Ministarstvo unutrašnjih poslova i Uprava policije odlučili su da do kraja 2024. raspišu konkurs za 40 novih policajaca, dok je za 2025. planiran prijem još 150 policijskih službenika", izjavio je ministar Habibija.
Ovaj korak dolazi u trenutku kada se Unsko-sanski kanton suočava s izazovima u oblasti sigurnosti i održavanja optimalnog broja službenika u policijskim redovima.
Cilj ove inicijative je unaprijediti kapacitete Uprave policije kako bi se osigurala efikasna zaštita građana i spriječili eventualni problemi usljed nedostatka kadra.
"Uprava policije Unsko-sanskog kantona već je pripremila sve potrebne korake kako bi osigurala nesmetanu provedbu ovog procesa. Pravovremenim reakcijama možemo izbjeći potencijalne sigurnosne izazove", zaključio je Habibija.
Očekuje se da će raspisivanje konkursa za novih 40 policijskih službenika biti prvi korak ka stabilizaciji kadrovskih kapaciteta Uprave policije u narednim godinama.
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 331 55 03 ili na mail urednik@akta.ba.