orka

29.01.2025 |

Vijesti / BOSNA I HERCEGOVINA

Izvor: Akta.ba

ORKA d.o.o. pokreće inicijativu

Doniranje sistema za digitalizaciju poslovanja – prijavite svoju organizaciju

ORKA d.o.o. pokreće inicijativu za podršku neprofitnom sektoru u BiH: Besplatna implementacija OWIS rješenja za modernizaciju poslovnih procesa

ORKA d.o.o. pokreće inicijativu za podršku neprofitnom sektoru u BiH: Besplatna implementacija OWIS rješenja za modernizaciju poslovnih procesa

S ciljem unapređenja rada neprofitnog sektora, Orka d.o.o., prepoznata po svom inovativnom OWIS rješenju u digitalizaciji poslovanja, pokreće inicijativu putem koje neprofitne organizacije u Bosni i Hercegovini sada imaju priliku za besplatnu digitalizaciju svojih poslovnih procesa, uz podršku koja će im omogućiti da se fokusiraju na svoju misiju i ostvare još veći uticaj u zajednici.

"Kod nas je još uvijek niska svijest o tome koliko jednostavna digitalizacija može značajno unaprijediti poslovanje. OWIS pomaže da se administrativni poslovi automatizuju, da se izbjegnu gomile papira, da svaki proces bude pregledniji i jednostavniji, i da organizacije imaju više vremena za svoju misiju", istakli su iz Orka tima.

Ko sve može aplicirati? Orka želi podržati nevladine organizacije, humanitarna udruženja, sportske klubove, vjerske institucije, kulturna društva i obrazovne ustanove koje se suočavaju s administrativnim izazovima. Ako vaša organizacija doprinosi zajednici i želite modernizovati svoje poslovanje, sada je pravo vrijeme za akciju.

Kako implementacija OWIS rješenja može pomoći? Mnoge neprofitne organizacije suočavaju se s problemima kao što su:

  • Ručno evidentiranje i praćenje opšte pošte koje oduzima previše vremena.
  • Greške i kašnjenja u upravljanju fakturama koje ugrožavaju finansijsko poslovanje.
  • Nepregledno upravljanje ugovorima koje otežava praćenje rokova i izmjena.
  • Administrativne komplikacije kod specifičnih aktivnosti poput upravljanja donacijama ili organizacije edukacija.

OWIS rješenje pomaže u rješavanju ovih problema tako što:

  • Automatizuje obradu opšte pošte, smanjujući rizik od gubitka informacija i ubrzavajući komunikaciju.
  • Digitalizuje fakture, omogućavajući praćenje statusa i automatske podsjetnike.
  • Centralizuje ugovore na jednom mjestu, s opcijom pretrage i podsjetnika na ključne datume.
  • Nudi prilagođena rješenja za jedinstvene potrebe organizacije, čineći administraciju efikasnijom i jednostavnijom.

Inspirativni primjeri iz prakse

Među partnerima koji već koriste OWIS sistem su poznate organizacije poput Pomozi.ba i Memorijalnog centra Srebrenica. Ove organizacije su kroz digitalizaciju postale još efikasnije u ostvarivanju svojih misija.

Kako se prijaviti?

Ne propustite priliku za besplatnu digitalizaciju! Prijavite se putem ovog linka do 18. Februara i osigurajte podršku koja će unaprijediti vaše poslovanje.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 331 55 03 ili na mail urednik@akta.ba.

Komentari (0)

POVEZANE VIJESTI