veterinarska stanica

Foto: Ilustracija, Freepik

24.03.2025 |

Vijesti / BOSNA I HERCEGOVINA

Izvor: Akta.ba

Kvalitet usluge imperativ

Usljed modernizacije: Veterinarska stanica Sarajevo unaprijedila usluge i povećala cijene

Prošle je godine u ovoj kantonalnoj veterinarskoj stanici došlo do reorganizacije kako bi se bolje uskladila sa zakonskim propisima.

Veterinarska stanica Sarajevo, od kraja februara, povećala je cijene usluga.

Prošle je godine u ovoj kantonalnoj veterinarskoj stanici došlo do reorganizacije kako bi se bolje uskladila sa zakonskim propisima.

Da su cijene usluga od 27. februara povećane, informisani su korisnici. Na pitanje da li su nove cijene usluga dio rješenja koje je uslijedilo nakon protesta uposlenika ili pak, redovna strateška odluka Uprave, iz sindikata kažu da je sve to zajedno uticalo na novi cjenovnik, dok iz Uprave kažu da protest nije bio "isključiv" razlog.

"Nove cijene usluga koje smo uveli nisu rezultat isključivo reakcije na nedavne proteste, već su dio redovne strateške odluke uprave, koja je konstantno posvećena očuvanju likvidnosti i održivosti preduzeća. Naša odluka o korekciji cijena temelji se na dugoročnim poslovnim planovima, prilagodbi tržišnim uvjetima i želji za poboljšanjem kvaliteta usluga.", kaže za Akta.ba Nasiha Spahić, direktorica Veterinarske stanice Sarajevo.

"Također, tvrdnje koje su iznesene u javnosti, kao što je navod da u našim ambulantama nedostaju lijekovi, nisu tačne. Na osnovu detaljnih inventura i finansijskog izvještaja, imamo više nego dovoljnu zalihu lijekova i materijala za nesmetano pružanje usluga. Jedina situacija koja je izazvala zabrinutost bila je kašnjenje januarske plate, koja je već isplaćena. Smatramo da su protesti, bili motivisani drugim razlozima.", dodala je.

UNAPREĐENJU USLUGA I POVEĆANJU CIJENA PRETHODIO PROTEST RADNIKA

Podsjetimo, početkom marta mjeseca, veterinari Veterinarske stanice Sarajevo, odlučili su se na protest usljed iskazanog nepovjerenja u rad Uprave.

Nakon toga je Vlada KS obećala poduzeti sve korake u okviru nadležnosti za osiguranje kontinuiteta rada i zaštite prava zaposlenika.

Da su se sindikat, Uprava i Vlada KS uspjeli dogovoriti svjedoči i povoljno razrješenje nastale situacije po uposlenike.

Komentirajući epilog protesta te dogovora sa Upravom i Ministarstvom privrede KS, iz sindikata kažu da su im isplaćene zaostale plate.

"Epilog protesta je bio da je u prvoj sedmici marta uplaćen topli obrok za februar i prevoz za mart, zaostala januarska plata isplaćena je 10.03.2025.godine, a isplaćena je i februarska plata 18.03.2025.godine.", navode iz sindikata za Akta.ba.

Na pitanje da li su zadovoljni predloženim rješenjima i u čemu se ona ogledaju, iz sindikata navode da jesu, dijelom.

"Što se tiče predloženih rješenja zadovoljni smo u dijelu koji se tiče pomoći i osnaživanja preduzeća, ulaganja u razvoj i jačanje poslovanja, ostalo je da se usaglasi povećanje plata i finansijski status radnika, kao i potpisivanje kolektivnog ugovora.", pojašnjavaju.

Komentirajući da li su svi radnici bez posljedica zbog iskazanog protesta nastavili redovan rad, kažu da jesu.

"Za sada su svi radnici nastavili redovan rad bez ikakvih posljedica zbog iskazanog protesta", kažu.

Foto: Akta.ba

CIJENE POVEĆANE ZA DO 25 ODSTO

Komentirajući koliko su cijene usluga uvećane, Spahić kaže da je povećanje u rasponu od 10 do 25 odsto.

"Cijene usluga su uvećane u rasponu od 10 do 25 odsto, ovisno o vrsti usluge, uzimajući u obzir specifične troškove i tržišne okolnosti.", pojasnila je.

Na pitanje da li je uz povećanje cijena došlo i do proširenja usluga, kaže da je ponuda usluga takođe obogaćena.

"Novi cjenovnik obuhvata i širi spektar usluga, uključujući visokospecijalizirane usluge koje do sada nisu bile u ponudi, kao što su: RTG snimanje, Laserska terapija, Inhalaciona anestezija, Ultrazvučna dijagnostika, PCR testiranja, EKG, Stomatološka obrada zubi kod malih životinja, itd. Pored medicinskih usluga, kao dodatak našoj ponudi, sada pružamo i usluge kupanja i šišanja kućnih ljubimaca, koje nisu široko poznate, ali čine važan segment našeg poslovanja.", kaže Spahić.

"Nove usluge su rezultat kontinuiranih investicija tokom posljednje tri godine, koje su omogućile našu transformaciju u vetrinarsku organizaciju vrhunskog standarda i inovativnosti, postavljajući nas na čelo veterinarske struke.", dodaje.

Na pitanje koliko na dnevnoj a koliko na mjesečnoj osnovi Veterinarska stanica usluži pacijenata, aproksimalno i da li su zadovoljni frekvencijom rada u tom dijelu kaže da unapređenje rada, usluga i modernizacije opreme utiče na povećanje pacijenata.

"Od 2022. godine, uz podršku Ministarstva privrede, uloženo je više od 1.000.000,00 KM kroz kapitalne investiciji, kroz rekonstrukciju objekata koji su bili u lošem (ruševnom) stanju , te nabavku najmodernije opreme na tržištu veterinarske medicine. U sklopu tih ulaganja, rekonstruisali smo "Urgentni centar", Ambulantu u Vogošći, što je omogućilo da se broj pacijenata u tim ambulantama poveća čak četiri puta. Takođe, otvorili smo novi "Centar za dijagnostiku i polikliniku za kućne ljubimce" u Hrasnom, koji će u ovoj godini početi donositi prve rezultate. Gradi se i "Centar za udomljavanje pasa" Prači 1, po svim svjetskim standardima dobrobiti napuštenih životinja i trebao bi postati značajan finansijski oslonac preduzeća po njegovom završetku. Povećanje broja pacijenata, uz istovremeno ulaganje u moderne objekte i opremu, svjedoči o našoj stalnoj posvećenosti poboljšanju uvjeta rada za naše zaposlene i pružanju vrhunskih usluga našim korisnicima. Naš cilj je da postanemo lideri u liječenju kućnih ljubimaca, kao i u zaštiti životinja i ljudi od zaraznih zoonotskih bolesti.", ističe.

"Također, nastavljamo sa trendom razvoja, te donosimo digitalizaciju u srce veterinarske struke, transformišući način na koji veterinarske stanice i vlasnici ljubimaca funkcionišu. Kroz inovativne tehnologije, Petzo olakšava svakodnevni život vlasnicima kućnih ljubimaca, dok VMS unapređuje efikasnost i organizaciju veterinarskih stanica. VMS predstavlja moderan alat koji automatizuje administrativne procese, poboljšava vođenje medicinskih evidencija i unapređuje komunikaciju s klijentima. VMS platforma pomaže veterinarima da se fokusiraju na ono najvažnije – zdravlje i dobrobit ljubimaca, te zaštitu javnog zdravlja.", zaključila je.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 331 55 03 ili na mail urednik@akta.ba.

Komentari (0)

POVEZANE VIJESTI