15.04.2025 |
Vijesti / BOSNA I HERCEGOVINA
Izvor: N1
Kišobrani i kabanice danas su glavni rekviziti u staroj gradskoj jezgri.
Kišobrani i kabanice danas su glavni rekviziti u staroj gradskoj jezgri. Kiša koja od ranih jutarnjih sati pada nije spriječila brojne turiste koji su u Mostar došli iz raznih zemalja svijeta, u obilasku turističkih znamenitosti. Nije ih spriječila ni da kupe sladoled koji je ove godine nešto skuplji u odnosu na prethodnu godinu kada je kugla koštala 2KM. Tako će kuglicu ovog slatkog zadovoljstva ove godine turisti, ali i svi ostali gosti platiti 1 KM više - odnosno 3KM.
Vlasnik poznate slastičarne Jetmir Muharemi kaže nam da je poskupljenje bilo neminovno, jer su poskupile namirnice za pravljenje sladoleda.
"Kod mene je italijanski sladoled i materijal je izuzetno poskupio, tako da smo morali dignuti cijenu, ne samo ja, nego svi. Turistima je to realna cijena, i ne negoduju, a i domaći gosti svjesni su , nažalost naglih poskupljenja koja nas pogađaju svakodnevno", kaže Muharemi za N1.
Osim sladoleda , ove godine skuplji su i suveniri. Magneti koji su koštali 2KM, ove godine koštaju 4KM.
"Zavisi od suvenirnica, došlo je do minimalnih poskupljenja, recimo kod nas magneti koji su koštali 1 euro, sada koštaju 2 eura, oni koji su koštali 2 eura, sada su 3. Turisti ne gledaju u euro, dva, kupuju kao i dosad", tvrdi Muamera, radnica u suvenirnici.
Turistički radnici zadovoljni su predsezonom i brojem gostiju, vjeruju da prava sezona kreće na Uskrs.
"Sada ima puno Amerikanaca, Rusa, Grka, Turaka, a veći priliv gostiju očekujemo kao i prethodnih godina na Uskrs", kaže Lejla Heljić, radnica u ugostiteljskom objektu.
S nestrpljenjem čekaju početak glavnog dijela sezone, koja bi prema dosadašnjim prognozama trebala biti vrlo uspješna.
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 331 55 03 ili na mail urednik@akta.ba.