31.05.2011 |
Vijesti / BOSNA I HERCEGOVINA
Izvor: eKapija.ba
"Eurovip" Čitluk - čija je glavna djelatnost prerada i prodaja kafe, planira proširenje proizvodnog asortimana, potvrdio je za ekapija.ba Hrvoje Miletić, voditelj prodaje u kompaniji "Eurovip".
Kompanija je utemeljena 1990. godine kao jedna od prvih privatnih poduzeća u Bosni i Hercegovini koja je uprkos velikoj konkurenciji, izrasla u jednu od najvećih prerađivača kafe u državi i izgradila ime koje se prepoznaje kao jamac kvalitetnog proizvoda i profesionalnog rada.
Tržišno učešće
Tokom godina razvoja ostvarivano je sve veće tržišno učešće, koje je rezultiralo da je u ovom trenutku Cafe Brazil iz "Eurovipa" jedan od lidera u segmentu tradicionalne kafe na domaćem tržištu.
Iako, je "Eurovip" čvrsto vezan za Hercegovinu, danas jednako uspješno posluje na području cijele Bosne i Hercegovine sa svojim poslovnicama u Tuzli, Sarajevu, Banja Luci, Bihaću i Zavidovićima.
"Prema analizama iz 2009. godine i prve polovine 2010. godine zauzimali smo treće mjesto u BiH po učešću na tržištu. Mi smo bilježili povećanje tržišnog udjela, dok su dva vodeća prerađivača kafe bilježila smanjenje tržišnog udjela. U drugoj polovini 2010. i početkom 2011. godine bilježimo znatan rast prodaje, te pretpostavljamo da smo trenutno drugi proizvođač kafe u BiH. Ovo je vrlo veliki uspjeh kada se zna da smo mi jedna domaća tvrtka. Našu konkurenciju čine strane kompanije koje imaju jaki inozemni kapital i koje posluju na više tržišta", kaže Miletić, naglašavajući kako je kratkoročni plan kompanije povećanje tržišnog udjela i preuzimanje liderske pozicije u Bosni i Hercegovini na tržištu kafe.
"Cafe Brazil"- brand i kvalitet
Kompanija ima namjeru da nastupi i na nekim drugim tržištima, što je određeno dugoročnim planovima vezanim za izvoz, dok povećanjem obima poslovanja u "Eurovipu" očekuju i nova zapošljavanja.
Temelji priče o uspjehu prestižne kompanije počivaju u izvrsnom brandu Cafe Brazil, na njenoj vrhunskoj kvaliteti i izuzetnoj mješavini, nastaloj prema originalnoj domaćoj recepturi.
"Cafe Brazil je mješavina nekoliko osnovnih vrsta sirove kafe od kojih svaka vrsta svojim okusom daje ono `nešto` što se na kraju stapa u jedinstvenu kompoziciju arome karakteristične samo za Cafe Brazil. Savremena tehnologija, kompjutorski kontroliran proizvodni proces i uvijek isti sirovinski sastav garantiraju uvijek vrhunsku kvalitetu Cafe Brazil", kažu u "Eurovipu" koji su kao dokaze kvalitete uveli ISO 9001:2008 i HACCP standarde.
U proizvodnom programu "Eurovipa" nalazi se: Cafe Brazil pržena mljevena, proizvedena od najkvalitetnijih sorti sirove kafe, koja vlastitom jedinstvenom recepturom udovoljava potrebama ljubitelja tradicionalne kafe, Cafe Brazil sirova, Cafe Brazil u zrnu, pržena kava u zrnu za potrošače koji vole kvalitetnu kavu samljeti u vlastitom ručnom mlinu, Cafe Brazil Espresso, Brazil Cappuccino, Brazil 3u1 i Brazil Extra cafe.
E. Kokor
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 331 55 03 ili na mail urednik@akta.ba.