28.11.2016 |
Vijesti / BOSNA I HERCEGOVINA
Izvor: Akta.ba
Projekat je nastavak prethodnog WELLFOOD projekta i koristi i rezultate ADRIAFOOTOURING projekta.
Projekat IPA Adriatic programa prekogranične saradnje WellFood ACTION "WELLFOOD Adri-Ionian Cluster Towards Innovation" (WellFood Adri-Jonski klaster promovisanja prehrambenih inovacija) se bavi promocijom i jačanjem kapaciteta inovacija u proizvodnji poljoprivrednih proizvoda i turističkih potencijala zemalja partnera na projektu, umrežavanjem ponude prehrambenih proizvoda u online klastere (HUB i INCUBATOR).
Projekat je nastavak prethodnog WELLFOOD projekta (http://www.wellfoodproject.eu/) i koristi i rezultate ADRIAFOOTOURING projekta (http://www.adriafootouring.eu/), a počeo je u aprilu 2016. godine i traje do kraja novembra 2016. godine, ali je planirano da izabrani domaći proizvodi i dalje budu dostupni i u ponudi širom tržišta projektnih partnera.
Projekat zajedno provodi 7 partnera, iz Italije su: Privredna komora Maćerata i Politehnički univerzitet Marche, Regija Marche, iz Bosne i Hercegovine (LIR Evolucija), Hrvatske (Agencija za ruralni razvoj Istre i Dubrovačko-Neretvanska županija) i iz Slovenije (Univerzitet Primorska).
Ukupna vrijednost projekta je preko 810.000,00 eura.
U okviru projekta proizvođačima u Bosni i Hercegovini ponuđena je mogućnost promocije svojih prehrambenih proizvoda putem online mreže, koju su uspostavili projektni partneri, a koja je dostupna na linkovima: www.wellfoodhub.eu/ i www.inbocs.eu/.
Tri preduzeća su dobila tromjesečni pristup stručnim uslugama te dobili: Marketing plan (PTD JELENA doo, Kozarska Dubica), preduslovne dokumente za certifikaciju GlobalGAP/Organic/ HACCAP (Agro voće doo, Aleksandrovac) i Biznis plan (Digesta, Kotor Varoš).
Projektom su održana dva skupa. Prvi događaj u oktobru je bio Sastanak sa proizvođačima domaćih proizvoda, na kojem su proizvođači mogli da saznaju više o online promociji svojih proizvoda i mogućnostima saradnje sa partnerskim zemljama. Drugi događaj održan u novembru je Cooking Show – Promocija i degustacija domaćih jela, na kojem su učesnici bili upoznati sa projektom, promocijom domaćih prehrambenih proizvoda i smanjenju prehrambenog otpada.
U okviru projekta razvijena je i turistička ruta BiH u koju su uključeni preporučeni domaći prehrambeni proizvodi.
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 331 55 03 ili na mail urednik@akta.ba.