07.01.2013 |
Vijesti / REGIJA
Izvor: BIZLife
Kupac ovih brendova će biti neko od strateških partnera koji su već u regionu, ali iz DFG-a nisu htjeli otkrivati detalje kome bi mogli otići “moja kravica”, “bambi” ili “knjaz”.
Danube Foods grupa (DFG), u okviru koje posluju kompanije sa nekim od najprepoznatljivijih srpskih brendova - Imlek, Mlekara Subotica, Bambi Banat, i “Knjaz Miloš“, nema namjeru da širi poslovanje van regiona, već će vjerovatno u narednih šest mjeseci neku od tih kompanija i prodati.
Interesovanje za kupovinu je permanentno, rekao je za Tanjug generalni direktor Danube Foods grupe, Slobodan Petrović, jer su u pitanju dobre kompanije. Dodao je i da će kupac biti neko od strateških partnera koji su već u regionu, ali nije želio da otkriva detalje kome bi mogli otići “moja kravica”, “bambi” ili “knjaz”.
Tanjugov sagovornik je rekao i da neće biti pripajanja Grupi novih srpskih kompanija, upravo zato što “izlaze”. "Ostali smo duže nego što smo planirali, i sada je vrijeme da zatvorimo ono što smo započeli", kazao je Petrović. Sumirajući rezultate poslovanja kompanije u 2012. godini, on je kazao da je zadovoljan, iako rezultati nisu bili na nivou prethodnih godina. "Uzimajući u obzir ekonomsku krizu koja se u Europi ponovo pogoršala u drugoj polovini 2011., što se prenijelo i na našu zemlju, a i činjenicu da je 2012. bila kod nas izborna godina, ne možemo biti nezadovoljni, jer su ipak rezultati dobri", naglasio je Petrović.
Kratak rezime poslovanja u 2012. je da je obim prodaje mlijeka pao za oko jedan odsto, ''Knjaz Miloš'' je uspio da ostvari manji rast, a Bambi je ostao na nivou obima prodaje od 2011. godine.
Bizlife/Tanjug
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 331 55 03 ili na mail urednik@akta.ba.