20.10.2022 |
Vijesti / REGIJA
Izvor: Agencije
Kompanija je predstavila novu inicijativu “Hrani nije mjesto u kanti za smeće” povodom Svjetskog dana hrane, u okviru koje će proizvoditi pivo od ostataka hljeba iz pekara u Spar prodavnicama.
Kompanija je predstavila novu inicijativu “Hrani nije mjesto u kanti za smeće” povodom Svjetskog dana hrane, u okviru koje će proizvoditi pivo od ostataka hljeba iz pekara u Spar prodavnicama.
Kako bi iskoristila svoje ostatke i smanjila količinu hrane koje baci godišnje, kompanija je sarađivala sa pivarom Green Gold Brewing. Recept za jedinstveno pivo napravljeno od ostataka hljeba potpisao je direktor ove pivare Luka Rojnik, koji je za sastojak izabrao Matiazh hljeb iz pekare Spar.
“Oduševljeno sam prihvatio izazov stvaranja novog recepta za pivo koji uključuje upotrebu ostataka hljeba”, rekao je Luka Rojnik, istovremeno ističući važnost partnerske saradnje u stvaranju ovog proizvoda.
Proces kreiranja piva traje nešto više od dvije sedmice i uključuje sušenje i gnječenje hljeba, nakon čega slijedi fermentacija koja traje 14 dana. Pored samog hljeba, u pivo se dodaju domaće sorte hmelja sa lokalnih farmi.
“Ovaj proizvod je dokaz da dobrim idejama možemo smanjiti količinu bačene hrane”, rekao je Boštjan Kos, menadžer Spar pekara.
Pivo će biti pakovano u reciklabilnu ambalažu koja se može reciklirati više puta. Pored toga, Spar će u okviru ove kampanje širiti svijest o pažljivom rukovanju hranom, podstičući potrošače da kupuju proizvode prije isteka roka upotrebe i pametno koriste svoje sastojke.
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 331 55 03 ili na mail urednik@akta.ba.