Aerodrom Sarajevo

24.09.2024 |

Vijesti / REGIJA

Izvor: exyuaviation.com

NAJBRŽE RASTUĆE ZRAČNE LUKE U REGIJI

Aerodromi u Sarajevu, Dubrovniku i Zagrebu bilježe rekordne poraste

Dok neki aerodromi bilježe značajan rast, poput Sarajeva, Dubrovnika i Zagreba, Beograd se suočava s najvećim padom raspoloživog kapaciteta.

Zračne luke u Sarajevu, Dubrovniku i Zagrebu bit će najbrže rastuće u regiji bivše Jugoslavije u četvrtom tromjesečju godine (oktobar, novembar i decembar). Ova tri aerodroma planiraju povećati kapacitet u odnosu na prethodnu godinu. Međunarodni Aerodrom Sarajevo bilježit će najveći porast, s dodatnih 181.135 sjedala. Ovaj značajan rast rezultat je povećanja broja letova koje većina prijevoznika planira prema glavnom gradu Bosne i Hercegovine.

RYANAIR I PEGASUS AIRLINES

Ryanair će ponuditi 53.878 dodatnih mjesta, dok će Pegasus Airlines dodati 31.276 mjesta više nego prethodne godine, izvještava Ex-Yu Aviation. Dubrovnik i Zagreb i dalje će imati koristi od poslovanja Ryanaira u četvrtom kvartalu. Dubrovnik će po prvi put imati zimske letove koje će održavati niskobudžetni prijevoznik, što će donijeti dodatnih 93.964 sjedala u odnosu na prošlu godinu. U Zagrebu, Ryanair planira povećati svoje kapacitete za 25% u četvrtom tromjesečju 2023. dodavanjem 77.504 sjedala na tržište, nakon što je povećao učestalost letova na brojnim linijama tokom zime i uveo letove za nekoliko novih odredišta koja su pokrenuta tokom ljeta. Nakon slabijih rezultata tokom godine, Zračna luka Banja Luka trebala bi se ponovo vratiti na rast. Ryanair će ponovo biti ključni faktor, budući da je tokom četvrtog tromjesečja ostvario 42 dodatna leta iz Banja Luke, povećavajući frekvencije na nekoliko ruta, što je rezultiralo s dodatnih 15.916 sjedala ove aviokompanije u odnosu na 2023. godinu.

Planirana razlika u kapacitetu zračnih luka u bivšoj Jugoslaviji, Q4 2024. u odnosu na Q4 2023.

PAD RASPOLOŽIVOG KAPACITETA U BEOGRADU i LJUBLJANI

Beograd će doživjeti najveći pad raspoloživog kapaciteta, s više od 140.000 mjesta manje. Ovaj pad prvenstveno je uzrokovan problemima s motorima koji utiču na flotu Wizz Aira, posebno na modele Airbus A320neo. Prijevoznik će imati 111 odlaznih letova manje nego u četvrtom tromjesečju 2023. godine, što će rezultirati brisanjem 139.442 sjedala s tržišta, ili oko 25% kapaciteta u odnosu na isti period prošle godine. Također, očekuje se pad kapaciteta u Ljubljani tokom četvrtog tromjesečja, iako će se veći gubici raspoloživih mjesta u novembru i decembru nadoknaditi rastom u oktobru. Zračna luka mogla bi nadoknaditi pad kroz charter letove, koji nisu uključeni u planirane brojke kapaciteta.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 331 55 03 ili na mail urednik@akta.ba.

Komentari (0)

POVEZANE VIJESTI