09.05.2020 |
Vijesti / SVIJET
Izvor: Akta.ba
Zanimljivo je primijetiti da se odgovori Europljana uglavnom ne razlikuju mnogo od onih u cijelom svijetu.
Pandemija COVID-19 je promijenila način na koji živimo, djelujemo, radimo i razmišljamo.
U vremenu kada čak i najosnovnije stvari mogu biti izazovne, prirodno je da su se naši prioriteti i misli povezane s njima drastično pomjerali.
Prema uzoru na globalno provedeno istraživanje "ICERTIAS COVID-19 – How The World Thinks Today?" koje je obuhvatilo čak 69 zemalja svijeta, provedeno je novo istraživanje fokusirajući se samo na Europu a sve u cilju da bismo lakše shvatili važnost određenih tema.
ICERTIAS je inače Međunarodno udruženje za certifikaciju koje pomaže potrošačima da pronađu najlakši put do izuzetnih proizvoda i usluga koji poboljšavaju kvalitetu svakodnevnog života.
Prema ovom posljednjem istraživanju za Evropu, a na osnovu odgovora koji su prikupljeni, čini se da su misli ljudi danas sjedinjene bez obzira na regiju, zemlju ili kontinent, a najvjerojatnija poveznica tome je pandemija COVID-19.
Anketa je sadržavala pitanja poput:
1.O čemu razmišljate u ovom trenutku
2. Šta vam je najvažnije u životu?
3. Čega se u ovom trenutku najviše plašite?
4.Čemu se najviše nadate u ovom trenutku?
5.Šta vam je u ovom trenutku najvrijednije? 6. Šta je ( po vama ) najbitnije za čovječanstvo ?
7. Šta vam je najvažnije pri kupovini danas?
Rezultati su zaista zanimljivi.
Kada se analiziraju koje su to prve riječi koje su ljudi koristili u odgovorima, zanimljivo je primijetiti da se odgovori Europljana uglavnom ne razlikuju mnogo od onih u cijelom svijetu.
Na pitanje koja je to prva riječ na koju upravo sada misle odgovori su bili : LJUBAV na prvom mjestu, NOVAC, POSAO, SEX, ŽIVOT, PORODICA, HRANA, ZDRAVLJE, OPSTANAK ...
Ono čega se ljudi u ovom trenutku najviše plaše su: SMRT, NEUSPJEH, KORONA, LJUBAV, SIROMAŠTVO ..
Najčešće riječi koje se ponavljaju na svjetskim i europskim anketama su: NOVAC, LJUBAV, PORODICA, KORONA, POSAO, HRANA, ZDRAVLJE, SMRT ...
Slično tome, kada je riječ o KUPOVINI, europski i svjetski ispitanici imali su svoje najčešće odgovore: HRANA, NOVAC, KVALITETA, ODJEĆA, CIJENA...
Ako je suditi po ovoj anketi, korona pandemija je donekle vratila fokus na prave životne vrijednosti i usmjerila naša stremljenja ka onom što je bitno, čineći nas danas itekako sposobnim odvojiti bitno od nebitnog.
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 331 55 03 ili na mail urednik@akta.ba.